Lijmresten van de achterruit verwijderen?
- Hans
Lijmresten van de achterruit verwijderen?
Mijn achterramen van de deuren en achterruit zijn met folie bekleed, dit was al toen ik de auto kocht maar het begon toch te vervelen en heb besloten om het er vanaf te trekken. Ik ben begonnen met de achterdeuren, dit ging vrij redelijk maar de lijmlaag die er op achter bleef was nog vrij hardnekkig. Ik heb het met brandspiritus kunnen verwijderen. Eerst met een natte doek brandspiritus wat inwrijven en meteen met een droge doek eroverheen, de lijmresten "rolde" dan mooi op en bleven aan de droge doek hangen. Maar nu wil ik nog de achterraam doen, maar daar zitten de dus draden van de achterruitverwarming in die je aan de binnenkant van het glas kan voelen. Zou ik dat op de zelfde manier kunnen doen als de ruiten in de achterdeur? Ik wil namelijk niet de draden van de achterruit verwarming beschadigen. Of heeft iemand andere trucjes om de achtergebleven lijmlaag eraf te krijgen?
- MartijnGizmo
Re: Lijmresten van de achterruit verwijderen?
Ik zou sowieso beginnen met een zo warm mogelijke ruit, zodat er zoveel mogelijk van die rommel in 1 keer loskomt. Dus auto in de zon zetten, of binnen werken met een föhn oid...
-
HG stickerverwijderaar... en idd de fohn van de vrouw erbij doet wonderen...
(Been there done that;))
(Been there done that;))
- TurboClouseau
Wasbenzine werkt ook prima hoor
-
Pindakaas, werkt perfect!