VW Golf GTI vervangen. But what to choose?
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Re: VW Golf GTI vervangen. But what to choose?
Medio maart wordt hij geleverd. Levertijd is dus 3 maanden. Te overzien. Mijn vriendin is niet heel erg gecharmeerd van de auto, maar het boeit haar niet zoveel. Als ze ermee kan rijden en het comfort is enigszins acceptabel dan is het voldoende. En dat is het geval (of we denken dat dit het geval gaat zijn ha ha).
@Luca: de Milttek kost 900 euries inc montage.
@Luca: de Milttek kost 900 euries inc montage.
- Luca
Bedankt voor de info.
Ga je hem ook nog verlagen? Denk dat ik het antw al weet gezien de keuze van velgen en stoelen
Ga je hem ook nog verlagen? Denk dat ik het antw al weet gezien de keuze van velgen en stoelen

- sitechris
Nee, dat ga ik zeker niet doen. Hij rijdt goed zoals ie is 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Zou je de bandenspanningscontrole wel nemen? Collega's met mindere modellen hebben dat bewust weg gelaten ivm ervaringen bij de vorige modellen, lees storingen/lampjes op dashboard.
Verder: mooi kar besteld
Verder: mooi kar besteld

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
900eu voor een Milltek, van voor naar achter? Vind ik nog best meevallen.
Bandenspanningscontrolesysteem zou ik ook niet extra voor betalen. Kan, zoals daar Arthur gezegd, voor een hoop ellende zorgen. Zelf regelmatig controleren werkt net zo goed en als je af en toe serieus een bochtje pakt merk je het zelf ook wel
Anyway, ik ben niet zo'n fan van dit type Megane. Maar qua rijden is er geen betere hot hatch te vinden op het moment. Succes met aftellen
Bandenspanningscontrolesysteem zou ik ook niet extra voor betalen. Kan, zoals daar Arthur gezegd, voor een hoop ellende zorgen. Zelf regelmatig controleren werkt net zo goed en als je af en toe serieus een bochtje pakt merk je het zelf ook wel

Anyway, ik ben niet zo'n fan van dit type Megane. Maar qua rijden is er geen betere hot hatch te vinden op het moment. Succes met aftellen

- Petrolhead Tom
Super configuratie! Echt heel gaaf. Daar ga je veel plezier aan beleven.
- sitechris
Ik ga er vanuit dat de bandenspanningcontrole inmiddels wel wat betrouwbaarder is als vroeger. Overigens is dit altijd in controle met keyless go. Wil je het één, zit je vast aan het andere. Om echt flexibel je optielijst samen te kunnen stellen moet je toch echt Duits kopen. Daar kun je altijd ook per optie bestellen.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik denk niet dat je daar spijt van zou krijgen, heb zelf een Clio RS Cup en daar zitten deze stoelen ook in.sitechris schreef:Ik heb vandaag handtekening gezet na weer even ermee gereden te hebben. De Recaro's worden het niet. Ik vind ze nav testrit nummer 2 toch wel heel erg hard zitten. Te hard naar mijn smaak. Het ziet er fantastisch uit, het is geweldig als je ermee gaat rammen, maar ik vrees toch wel dat ik er spijt van ga krijgen.
Afgelopen voorjaar nog met de vrouw op vakantie geweest naar Italië met de Clio en zelfs zij vond de stoelen heerlijk zitten en had geen problemen met de stugheid van de auto.

- JP
Mooie keuze Sitechris !! Gefeliciteerd !
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Leuke auto, van harte 

- Downforce Hans
Wanneer je run-flat banden hebt is een tire monitor toch wel handig om te hebben.
Ik heb wel eens een band gehad die compleet leeg was maar wat je niet kon zien doordat de wangen van die band zo stijf waren.
De auto stond gewoon horizontaal en heb zelfs een stuk door de stad gereden zonder dat je het merkte.
Wanneer je normale banden onder de auto hebt kan je makkelijk zonder al blijft het een handig hulpmiddel.
Ik heb wel eens een band gehad die compleet leeg was maar wat je niet kon zien doordat de wangen van die band zo stijf waren.
De auto stond gewoon horizontaal en heb zelfs een stuk door de stad gereden zonder dat je het merkte.
Wanneer je normale banden onder de auto hebt kan je makkelijk zonder al blijft het een handig hulpmiddel.
- sitechris
Ik had twee/drie weken terug een langzaam leeglopende band toen ik terugkwam van de kerstmarkt in Germanie. Toch wel handig dat het bandenspanningslampje ging branden, zeker gezien de snelheden waarmee ik normaliter over de AUtobahn raas.
-
Mooie keuze Chris!
De Recaro stoelen worden af en toe wel eens los aangeboden. Zijn met 4 bouten en 1 stekkertje te wisselen.
Dus als je een keer een weekendje sturen gaat doen, kan je ze altijd nog even monteren.
De Recaro stoelen worden af en toe wel eens los aangeboden. Zijn met 4 bouten en 1 stekkertje te wisselen.
Dus als je een keer een weekendje sturen gaat doen, kan je ze altijd nog even monteren.

- sitechris
Eerst maar eens langdurig testen hoe de standaard stoelen het doen. 

-
OnlineGodspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Proficiat! Echt een toffe auto, goede kleur en velgen ook! Denk dat dat wel lekker hoeken is met zo'n RS 

- Macboy
Gefeliciteerd man wat een wonderschone combinatie is het geworden
Daar ga je veel plezier aan beleven !

Daar ga je veel plezier aan beleven !
Dat was vroeger zo ja. Tegenwoordig is het zelfs bij BMW op punten tot het irritante aan toe.sitechris schreef:Om echt flexibel je optielijst samen te kunnen stellen moet je toch echt Duits kopen. Daar kun je altijd ook per optie bestellen.
- sitechris
Wat me bij BMW vooral irriteert is dat je nog even dik 700 euries mag aftikken voor een climate control. Gaat echt nergens over. Bij Renault is dat ook een optie, maar icm met regensensor en lichtsensor betaal je een schappelijke 295 euries.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Bij Porsche is 't nog erger, Chris. Je zit natuurlijk in 'n bepaald segment en dan krijg je dat er overlap in segmenten is.
Nemt niet weg dat ik je feliciteer met je keus man. 3 maanden pfff. Geniet ervan(voorpret nouja) en als je 'm hebt. DAT is het BELANGRIJKSTE genieten van je kar. En dat lukt wel met zo'n apparaat.
Nemt niet weg dat ik je feliciteer met je keus man. 3 maanden pfff. Geniet ervan(voorpret nouja) en als je 'm hebt. DAT is het BELANGRIJKSTE genieten van je kar. En dat lukt wel met zo'n apparaat.