Nieuwe hype; de iPAD
-
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Met één hand vasthouden gaat prima alleen houd je dat niet langer dan een half uur vol. Ik laat em meestal rusten op m'n knieën oid. Probleem is z'n gewicht, niet z'n formaat. Als het gewicht omlaag gaat houd ie ook prima vast voor langere tijd.
Heeft mij niet weerhouden om pas van de iPad 1 naar de 4 te gaan. Mini is misschien leuk als je 3/4e van de tijd onderweg bent. In mijn geval ligt ie 3/4e van de tijd op de bank of ergens anders in huis.
Heeft mij niet weerhouden om pas van de iPad 1 naar de 4 te gaan. Mini is misschien leuk als je 3/4e van de tijd onderweg bent. In mijn geval ligt ie 3/4e van de tijd op de bank of ergens anders in huis.
-
Iemand nog geïnteresseerd in een originele cover voor zo'n 'zware' iPad? Donkergrijze. 1 Weekje gebruikt, maar nadat de hond besloot m'n iPad van tafel te gooien heb ik er een Twelvesouth hoes omheen zitten. In de hoop dat het bij 1 deuk blijft.
Nieuwprijs was geloof ik 40, maar voor 20 + evt. verzendkosten wil ik die wel aan een ander gunnen.

Nieuwprijs was geloof ik 40, maar voor 20 + evt. verzendkosten wil ik die wel aan een ander gunnen.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Die cover maakt hem ook aardig zwaarder.
- Tommy
Ik liep met een new Ipad rond op m'n werk en dat was best onhandzaam en zwaar na een tijdje. Op 2 november geswitched naar een mini 64GB en geen moment spijt gehad. Ja het retina scherm is mooier, maar nee, tis niet dat ik het nou echt mis. En dat de CPU langzamer is, heb ik in de praktijk ook geen last van. De mini past ook perfect op werk in m'n witte jas, dus loop ik tenminste niet met dat ding in mn hand rond.
-
Ja als je er heel de tijd mee rond loopt is het een ander verhaal. Maar ik denk dat de meeste mensen hem vooral thuis op de bank gebruiken en maar af en toe een keer meenemen.
- Macboy
Vandaag voor het eerst een iPad mini in handen gehad. Wat een geweldig ding ! Heerlijk klein en licht en handzaam maar toch groot genoeg scherm om te surfen.
Alleen qua beeldkwaliteit helaas 5 jaar terug in de tijd. Dus even wachten tot volgend jaar.
Slimme maar gemene mensen daar bij Apple ...
Alleen qua beeldkwaliteit helaas 5 jaar terug in de tijd. Dus even wachten tot volgend jaar.
- Downforce Hans
Wat dat betreft hadden ze bij BMW kunnen werken..........Macboy schreef:Vandaag voor het eerst een iPad mini in handen gehad. Wat een geweldig ding ! Heerlijk klein en licht en handzaam maar toch groot genoeg scherm om te surfen.

- RVV
Zou de gedachtgang zijn..de iPad mini moet de gewone Ipad met retina scherm geen concurrentie aandoen?
Wie het scherpste en mooiste beeld wil moet dan wel de iPad4 nemen. Wie vooral vanwege het formaat een kleinere wil neemt de iPad mini (er wel naast).
Want idd technisch gezien, als een ipod van de vorige generatie al retina heeft.. dan is dat jaren 40 scherm op de iPad mini wel een aanfluiting.. Ik wacht ook nog wel een jaar.
Wie het scherpste en mooiste beeld wil moet dan wel de iPad4 nemen. Wie vooral vanwege het formaat een kleinere wil neemt de iPad mini (er wel naast).
Want idd technisch gezien, als een ipod van de vorige generatie al retina heeft.. dan is dat jaren 40 scherm op de iPad mini wel een aanfluiting.. Ik wacht ook nog wel een jaar.
-
Er wel naast is het antwoord denk ik. Ik wil niet zonder retina maar een mini lijkt me ook wel wat. Zouden ze het retina scherm over een jaar uitbrengen of gaan ze dit toch anders in de markt zetten? Een iPad mini met retina naast een gewone iPad mini? Het prijsverschil tussen de grote en kleine wordt dan nog kleiner. Maar waarom zouden ze het niet doen..
- Tom V
Het is ook wat overdreven. Dat Retina is niets officieels en met dezelfde resolutie als de iPad 1 en 2, samengedrukt in een kleiner scherm heeft de iPad Mini best een mooi scherm, vooral voor de prijs van het apparaat. An sich niets mis mee vind ik zelf. Rico, ik begrijp dat je hem inmiddels wel IRL gezien hebt?
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
iPad mini
7,9-inch (diagonaal) Multi-Touch-display met led-achtergrondverlichting en IPS-technologie
Resolutie van 1024 x 768 pixels bij 163 ppi (pixels per inch)
iPad 1/2
9,7-inch (diagonaal) Multi-Touch-display met led-achtergrondverlichting en IPS-technologie
Resolutie van 1024 x 768 pixels bij 132 ppi (pixels per inch)
iPad 3/4
9,7-inch (diagonaal) Multi-Touch-display met led-achtergrondverlichting en IPS-technologie
Resolutie van 2048 x 1536 pixels bij 264 ppi (pixels per inch)
Vond het scherm van de mini prima toen ik hem even uitprobeerde om er zeker van te zijn dat ie het doet als ie onder de boom vandaan komt
, tegenwoordig wel een leesbrilletje nodig om het up close scherp te zien
...
Ben
7,9-inch (diagonaal) Multi-Touch-display met led-achtergrondverlichting en IPS-technologie
Resolutie van 1024 x 768 pixels bij 163 ppi (pixels per inch)
iPad 1/2
Resolutie van 1024 x 768 pixels bij 132 ppi (pixels per inch)
iPad 3/4
Resolutie van 2048 x 1536 pixels bij 264 ppi (pixels per inch)
Vond het scherm van de mini prima toen ik hem even uitprobeerde om er zeker van te zijn dat ie het doet als ie onder de boom vandaan komt

Ben
- Robin Hartog
Over iPad Mini gesproken; gisteren een iPad Mini in het wild gespot!
... Tijdens het optreden van Swedish House Mafia in de Ziggo Dome.
Mevrouw stond gewoon te Facetimen tijdens het optreden en foto's en filmpjes er mee te maken.. Tuurlijk....
... Tijdens het optreden van Swedish House Mafia in de Ziggo Dome.

Mevrouw stond gewoon te Facetimen tijdens het optreden en foto's en filmpjes er mee te maken.. Tuurlijk....

- Macboy
Tuurlijk krijgt de Mini een retina scherm. Absoluut geen in house concurrentie want zoveel goedkoper is de ipad Mini niet ten opzichte van de ipad4. Gewoon ander product.
Nee reden is gewoon nu paar miljoen van verkopen en volgend jaar groot deel van die kopers in een nieuwe Mini lokken met beter scherm.
Nee reden is gewoon nu paar miljoen van verkopen en volgend jaar groot deel van die kopers in een nieuwe Mini lokken met beter scherm.