opbouw ls7

There's no replacement for displacement. In dit forum vliegen de Vipers en Z06's je om de oren, de Amerikaanse hoek dus.
Plaats reactie
allen

opbouw ls7

Bericht door allen » 09 apr 2007, 19:47

Elmar

Bericht door Elmar » 09 apr 2007, 21:44

Zeker mooi filmpje.
Ik vroeg nog aan Cor of de motor 1 centrale nokkenas had, dit wist ie (uiteraard :twisted: ) niet. Kon mooi de stoterstangen in het filmpje zien.

Corvette

Bericht door Corvette » 11 apr 2007, 01:07

Ha die Elmar,

jij bent de techneut en ik weet er nog niet zo veel van, maar dat zal wel veranderen, want waar je mee om gaat wordt je door besmet.
Voorheen had ik niet zoveel interesse in de techniek, maar dat is zo langzamerhand aan het veranderen.
Wat die techniek teweeg kan brengen heeft mij altijd wel geinteresseerd, maar niet voor wat er achter de schermen allemaal voor nodig is. :roll:
Wat die Corvette betreft......het is eigenlijk mijn eerste auto waar ik nou eens meer van wil weten dan alleen maar hoe er mee te rijden is. Tot nu toe ben ik positief verrast over zowel de techniek als ook over de rijeigenschappen. 8) 8) 8)
Ondanks het feit dat ik hem pas een goeie week rij ben ik er nu al achter dat het een bijzondere auto is. Dus dat gedoe over dat de Corvette een icoon zou zijn dat klopt volgens mij dus wel.

Vriendelijke groet

Corvette

Sander S.

Bericht door Sander S. » 13 apr 2007, 23:48

Plaats reactie