ALAAFPetrolhead Tom schreef:We zijn blij u erbij te hebben eerwaarde topchef.Mathieu schreef:Ik ben zo blij met dit draadje van gelijkgestemden. Ik voel me eindelijk begrepen.
FWD, go![]()

ALAAFPetrolhead Tom schreef:We zijn blij u erbij te hebben eerwaarde topchef.Mathieu schreef:Ik ben zo blij met dit draadje van gelijkgestemden. Ik voel me eindelijk begrepen.
FWD, go![]()
EmielS60 schreef:En daarna werelddominatie ofzo, mits we niet rechtdoor schieten.
RVV schreef:Wat is de lekkerste/leukste FWD?
Tim, als je een fwd rijdt dan mag je achterschermen van een rwd vervormen, dat levert zelfs bonuspunten opTim N schreef:Wat een lutser die 2e in dat filmpje... Hij zou je ff je achterscherm hervormen
Luco wij zijn beschaafde FWD liefhebbers. Niet anti BMW maar pro FWD.Luco schreef:Hij miste net die bmw, dus geen bonuspunten
De gratie, support en liefde van Tom en Luco. ?Jurjen schreef:Ik hoor ook in deze paralympische groep thuis. Maar wat valt er hier te winnen?
Ik onderwijs Luco in de edele kunst van het neerkijken op de dwalende schapen. Voel u vooral aangesproken dolende geest.Tim N schreef:LOL @ zelfkastijding Tom door zichzelf op hetzelfde niveau als Luco te zetten![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 4 gasten