Ik laad 'every now and then' een plaatje of wat.
Wie schoot er nog meer fraais? Of schampte ik net langs een RAI-topic?

Er waren nog genoeg auto's waar je dat geintje wel mee uit kon halen hoor.Elmar schreef:Ik ga niet meer naar de Rai, je moet tegenwoordig een schroevendraaier meenemen om een beetje lol op die beurs te hebben...
...vroeger zat er voor het kinderslot gewoon een palletje die je met je vingers om kon zetten, op kinderslot zetten, bij de auto blijven staan tot er iemand achterin gaat zitten en dan de deur dicht doen. 8)
Helemaal eens, maar ik ben na een foto of 20 wel uitgekeken op dat 'productiewerk'. Mailtjes, een paar sitejes checken en wat aan m'n schrijfseltjes rommelen . . . ik ben zo anderhalf uur verder. En dan belt er nog een maatje, wil 't vrouwtje een kus en is er nog wat onzin op TV of een DvD. Voor je 't weet is het weer half eenJoop schreef:Ik bedoelde te zeggen in Photoshop is het bewerken van foto's vrij simpel
Ik ken dat...Dinkel schreef:Helemaal eens, maar ik ben na een foto of 20 wel uitgekeken op dat 'productiewerk'. Mailtjes, een paar sitejes checken en wat aan m'n schrijfseltjes rommelen . . . ik ben zo anderhalf uur verder. En dan belt er nog een maatje, wil 't vrouwtje een kus en is er nog wat onzin op TV of een DvD. Voor je 't weet is het weer half eenJoop schreef:Ik bedoelde te zeggen in Photoshop is het bewerken van foto's vrij simpel
...