nieuwe auto
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Rico je hebt een waardeloze bladenboerRico v Velzen schreef:Nee, net gekeken, ligt nog niet bij de bladenboer, zal in de loop van volgende week wel worden.

Ik heb hem al in huis.
En het is een fraai artikel (kan ook niet anders in zo een topblad)
Ik zal hem zo spoedig mogelijk inscannen en plaatsen.
Naast de positieve test een ook paar fraaie mooie actie "bilder" am Ring
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Hier een deel van de test:
Hij kan de Golf GTI en de R32 zeer gemakkelijk achter zich laten, verder is het leuk om te zien hoe kort hij de 3.0 SI coupe naderd (en dat voor een FWD)
Maar de meeste zullen dit blad volgende week wel zelf lezen aangezien het een van de betere duitse autobladen is.
[img:930:1280]http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1 ... f7c03e.jpg[/img]
[img:930:1280]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1 ... 6ab191.jpg[/img]
[img:930:1280]http://img143.imageshack.us/img143/1056/josca0.jpg[/img]
[img:930:1280]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1 ... a79772.jpg[/img]
[img:902:1280]http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1 ... b4d266.jpg[/img]
Hij kan de Golf GTI en de R32 zeer gemakkelijk achter zich laten, verder is het leuk om te zien hoe kort hij de 3.0 SI coupe naderd (en dat voor een FWD)

Maar de meeste zullen dit blad volgende week wel zelf lezen aangezien het een van de betere duitse autobladen is.
[img:930:1280]http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1 ... f7c03e.jpg[/img]
[img:930:1280]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1 ... 6ab191.jpg[/img]
[img:930:1280]http://img143.imageshack.us/img143/1056/josca0.jpg[/img]
[img:930:1280]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1 ... a79772.jpg[/img]
[img:902:1280]http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1 ... b4d266.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Frappant hoe dezelfde VAG techniek een Golf GTI (inclusief DSG!) ver achter zich laat op een circuit
Zijn immers dezelfde auto's?
[img:930:1280]http://img261.imageshack.us/img261/4537/volwg2.jpg[/img]
Zijn immers dezelfde auto's?
[img:930:1280]http://img261.imageshack.us/img261/4537/volwg2.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Winterbanden.....
Voordelen zijn laatste jaren zoek, maar het scheelt in ieder geval met het zout ervanaf te poetsen zullen we dan maar zeggen....
[img:800:489]http://img64.imageshack.us/img64/7376/wintermn8.jpg[/img]
Voordelen zijn laatste jaren zoek, maar het scheelt in ieder geval met het zout ervanaf te poetsen zullen we dan maar zeggen....
[img:800:489]http://img64.imageshack.us/img64/7376/wintermn8.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Ik betrapte me er vaker op dat ik veel bochten nam met de handen op "10 voor 2" of "kwart voor 3" en dat ik ze dan niet los liet van de plek en meedraaide. Uitgezonderd scherpe bochten, parkeren etc,... Dus het doorgeven werd minder. Kan natuurlijk ook een combinatie zijn het bedienen van de flippers achter het stuur die meedraaien en het platte stuur.
Bij het doorgeven van de bochten, voelt het soms vreemd aan, alsof het een "ei" is. Maar ook daar wen je aan.
Het vasthouden van het stuur met je been of knie, als je even iets anders aan het doen bent met beide handen (which is wrong) dat is uit den boze, zeker als je heel licht wilt bijsturen met je been, dan merk je dat je dit snel afleert met een platte onderkant. (which is good)
Het voordeel van het platte stuur zit hem in mijn ogen bij het in en uitstappen. Ik wissel op een dag nogal eens van auto's en ik merk telkens dat de TT de minst makkelijke is.
De hogere zijwangen van de nieuwe stoelen tov de vorige TT, hebben het er niet makkelijker opgemaakt. Tevens heeft hij een brede "dorpel" (30 cm) denk aan een Opel Speedster, maar dan in mindere mate.
Daarnaast heeft hij een lage daklijn, dus bukken en hoofd intrekken is vereist.
En tot slot kan de stoel lager tov de vorige TT (en ik zit altijd liefst zo laag mogelijk) waardoor je als het ware nog lastiger instapt.
Deze combinatie van factoren, zorgen ervoor dat het afgeplatte stuur (wat in mijn ogen 5 cm hoogte verschilt tussen stoel en stuur tov een rond stuur) toch wel bijdraagt aan het beter instappen.
Ik las in de "Sportauto" dat zij het echte voordeel niet zo zagen.
Een en ander ligt natuurlijk ook aan de lengte van de bestuurder, hoogte van de stoel en hoe je je stuur hebt afgesteld qua diepte en hoogte.
Meeste mensen die erin gereden hebben vonden het geen enkel bezwaar.
Bij het doorgeven van de bochten, voelt het soms vreemd aan, alsof het een "ei" is. Maar ook daar wen je aan.
Het vasthouden van het stuur met je been of knie, als je even iets anders aan het doen bent met beide handen (which is wrong) dat is uit den boze, zeker als je heel licht wilt bijsturen met je been, dan merk je dat je dit snel afleert met een platte onderkant. (which is good)
Het voordeel van het platte stuur zit hem in mijn ogen bij het in en uitstappen. Ik wissel op een dag nogal eens van auto's en ik merk telkens dat de TT de minst makkelijke is.
De hogere zijwangen van de nieuwe stoelen tov de vorige TT, hebben het er niet makkelijker opgemaakt. Tevens heeft hij een brede "dorpel" (30 cm) denk aan een Opel Speedster, maar dan in mindere mate.
Daarnaast heeft hij een lage daklijn, dus bukken en hoofd intrekken is vereist.
En tot slot kan de stoel lager tov de vorige TT (en ik zit altijd liefst zo laag mogelijk) waardoor je als het ware nog lastiger instapt.
Deze combinatie van factoren, zorgen ervoor dat het afgeplatte stuur (wat in mijn ogen 5 cm hoogte verschilt tussen stoel en stuur tov een rond stuur) toch wel bijdraagt aan het beter instappen.
Ik las in de "Sportauto" dat zij het echte voordeel niet zo zagen.
Een en ander ligt natuurlijk ook aan de lengte van de bestuurder, hoogte van de stoel en hoe je je stuur hebt afgesteld qua diepte en hoogte.
Meeste mensen die erin gereden hebben vonden het geen enkel bezwaar.
Laatst gewijzigd door Rebel op 27 jul 2007, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
TT roadster in de etalage van de Bijenkorf in Amsterdam
[img:468:310]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3ijpfk0dx1ha4.jpg[/img]
[img:468:310]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3ijpfk0dx1h2z.jpg[/img]
[img:470:312]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3f9gdue47m6k8.jpg[/img]
[img:468:310]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3ijpfk0dx1h9x.jpg[/img]
[img:468:310]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3ijpfk0dx1ha4.jpg[/img]
[img:468:310]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3ijpfk0dx1h2z.jpg[/img]
[img:470:312]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3f9gdue47m6k8.jpg[/img]
[img:468:310]http://autovisie.nl/_internal/cimg!0/m3ijpfk0dx1h9x.jpg[/img]
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
En zo worden de nieuwe Audi's ingereden voor hun klanten met koude motor nadat ze gemonteerd zijn
http://www.youtube.com/watch?v=rISuKUzlc6I

http://www.youtube.com/watch?v=rISuKUzlc6I
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Ik ben zondag meegeweest en een rondje meegereden.
De wegligging van die Audi is gewoon absurd. Werkelijk fenomenaal (wat ik ook vond van de schakelbak DSG, sjonge wat hakt dat er snel in zeg). Supersnel en auto voelde erg snel aan.
Rebel beheerst de Ring erg goed, was een genot om met hem te mogen meerijden.
Rebel, je bent een eikel
De wegligging van die Audi is gewoon absurd. Werkelijk fenomenaal (wat ik ook vond van de schakelbak DSG, sjonge wat hakt dat er snel in zeg). Supersnel en auto voelde erg snel aan.
Rebel beheerst de Ring erg goed, was een genot om met hem te mogen meerijden.
Rebel, je bent een eikel

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: e30touring1990, JdvPolo, jvb, Kocheler en 12 gasten