123D

De komende maanden (6 waarschijnlijk) 3-4000km per maand tokkelen schiet wat mij betreft niet echt op. Je blijft tanken met zo'n 130i. Daarnaast gaat slechts 25% van het wagenpark overhoopKnot schreef:Kom je toch wel overheen?
Snap dat nooit, mensen moeten een paar duizend kilometer extra rijden tijdelijk en meteen moet het complete wagenpark overhoop.
Het zijn wel lange ritten (200km enkele reis), dus het mag best een beetje comfort hebbenPetrolhead Tom schreef:Klein dieselhok van 1k scoren? Of een zakjapanner.
Nog een auto erbij is niet echt handig in Amsterdam. We hebben ook nog een Cooper S JCW die vooral stilstaat, en voor het mooie weer de Bertone. Het idee zou zijn (mocht ik het doen) om de 130i te verkopen, een maandje of 6 te gaan dieselen, en als mijn werk weer voornamelijk in Amsterdam zit een leuke opvolger voor de 130i te zoeken.Reind schreef:Zoiets
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... um=1&pos=7
Schijnt met een chip nog wel aardig goed te lopen. Dan komt je op 100pk en 250Nm. Lijkt niet veel maar karretje weegt nog geen 1000kg