Welke auto had je gekocht als je huidige niet had bestaan ?
- RVV
Welke auto had je gekocht als je huidige niet had bestaan ?
Als je huidige auto nooit had bestaan welke genoot dan je voorkeur ? En is dat een goed alternatief ?
- Jeroen Watermulder
-
Toen ik de Alfa uitzocht heb ik gekeken naar het vorige model Ibiza Cupra. Die vond ik erg gaaf, complete plaatje klopte gewoon en hij was erg compleet. Alleen dat was net aan het einde van de rit van dat model, het nieuwe model kwam eraan. En die kan ik maar niet mooi vinden. Zoals je hem nu soms ziet in Topsport uitvoering weer wel, maar dat was toen nog niet leverbaar.
Nu zou ik naar de GTC gaan kijken, vind ik een erg mooie auto.
In plaats van de 330i, geen idee!? moet ik even over nadenken
Nu zou ik naar de GTC gaan kijken, vind ik een erg mooie auto.
In plaats van de 330i, geen idee!? moet ik even over nadenken

- Michel P
Een Impreza WRX plus of wellicht de Forester Turbo. Als ik nu weer zou moeten kiezen zou ik ondanks dat de SpecB me prima bevalt wellicht kiezen een Legacy Wagon door Marnix te laten opbouwen, zowel qua motor en aandrijflijn (dccd), onderstel en remmen, maar ook het interieur volledig naar eigen wensen en behoefte bouwen.
Michel
Michel
-
- Milco
I.v.m. de praktische ruimte wat ik nodig heb met 2 kleine kinderen was ik waarschijnlijk voor een VW Touran gegaan met uiteraard de nodige annabolen die je nou eenmaal makkelijk kan toedienen aan een VAG gerelateerde auto.
En met een paar leuke velgen en een verlaginkje zien ze er nog best aardig uit ook.
En met een paar leuke velgen en een verlaginkje zien ze er nog best aardig uit ook.
- Fabian
- Jeroen Watermulder
Voor jouw informatie. Die M3 is gejat weet je nog. Als die M3 niet was gejat, had ik nooit de 330d gekocht en de Clio ook niet erbij.Fabian schreef:je 330d?Jeroen Watermulder schreef:Dan had ik de vorige nog niet weg gedaan denk ik.
Dacht dat je anders nog wel in je M3 gereden zou hebben
De 350Z kwam uit en die moest ik gewoon hebben. Ik ben niet iemand die na 2 jaar al een auto weg doet namelijk. Als de M3 niet was gejat, had ik die waarschijnlijk nu nog gehad. (of was ie inmiddels vervangen voor een E46)
- Fabian
sorry sorry, druk me verkeerd uit. Dat bedoelde ik ook, vandaar deJeroen Watermulder schreef:Voor jouw informatie. Die M3 is gejat weet je nog. Als die M3 niet was gejat, had ik nooit de 330d gekocht en de Clio ook niet erbij.Fabian schreef:je 330d?Jeroen Watermulder schreef:Dan had ik de vorige nog niet weg gedaan denk ik.
Dacht dat je anders nog wel in je M3 gereden zou hebben
De 350Z kwam uit en die moest ik gewoon hebben. Ik ben niet iemand die na 2 jaar al een auto weg doet namelijk. Als de M3 niet was gejat, had ik die waarschijnlijk nu nog gehad. (of was ie inmiddels vervangen voor een E46)

- Dennis Cavallino
-