Matramurena's tweede BMW E30! (en een koopje!)

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
matramurena

Matramurena's tweede BMW E30! (en een koopje!)

Bericht door matramurena » 10 dec 2012, 21:16

Beste DF'ers,

Mijn naam is Alexander, studeer aan de VU en mijn semi-professionele 'hobby' is driften!
Ik heb met een gebouwde Volvo 340 in de NL drift Series gedrift, en daarna een BMW E30 325i gebouwd!

Deze had ik eigenlijk behoorlijk af, met rolkooi, fia keur stoelen, schroefset, migdiff etc, maar toen moest ik volledig op mijn studie richten en dan heb je als student in deze tijd weinig inkomsten, dus helaas moeten verkopen. Dit was er trouwens 1 uit 1988.

Ondertussen weer wat meer tijd en inkomsten, en dus een nieuwe E30 gekocht laatst. Dit is echt een hele mooie E30, en dat is tegelijk ook het enige probleem eraan...Dit is dus echt rottig, want ik zocht een nieuwe E30 voor de drift maar deze is zo mooi en netjes dat ik dit toch niet ermee ga doen! Het thuisfront was het er absoluut niet mee eens! Dit brengt het volgende dus met zich mee, ik moet haar weer verkopen..
Dit omdat ik anders niet genoeg budget heb om te bouwen/kopen wat ik wil, en ik het zonde vindt om deze te laten verstoffen of ermee te driften. Misschien kan ik hier iemand vinden die interesse heeft?!
Dit is overigens niet de reden om mij aan te melden hoor!
Linkje:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... mympSeller

Ik hoef de vraagprijs er niet perse voor overigens, maar ze gaat niet voor 1000e weg oid. Een liefhebber weet wat dit ongeveer waard is ook. Er staan een aantal in dezelfde staat op internet, tussen de 6000 en 8000e! Deze heeft op de wielkastranden achter wel wat roest(niet doorgerot), en is dus simpel in topstaat te herstellen!

Fotootjes zeggen altijd meer:D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder, over het driften: We zijn met een groepje een drift team aan het opzetten. 2 drifters, wat cameramensen en technical support :lezen: . Erg leuk, de andere drifter is ook goed, maar ik zoek hiervoor dus nu een andere E30(liefst met M50 motor of sterker) dus als iemand wat heeft..houd ik me aanbevolen! Wel op oldtimer kenteken en met apk! Ook sponsoren gezocht!

Hier nog een drift fotootje van een E30 van een vriend van mij (met mij achter het stuur :tong: ), Wallscrape!!! :df:

Afbeelding

Verder, mijn nickname, is omdat we hier thuis al 8 jaar een Matra Murena hebben, echt een wagen met meer emotionele waarde dan economische, maar zodoende dus!: :blink:

Leuk forum overigens hier, ga zo door!:D En ik zal jullie nog wel spreken!

Mvgr,
Alex

Petrolhead Tom

Re: Matramurena's tweede BMW E30! (en een koopje!)

Bericht door Petrolhead Tom » 10 dec 2012, 23:14

Welkom. Ook eerder actief op het autoweek forum?

matramurena

Bericht door matramurena » 10 dec 2012, 23:22

Dankje! Nee, dat niet!
Wel op Driftforum.nl, E30forum.nl en het Matra forum :coffee:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 11 dec 2012, 15:38

Welkom

matramurena

Bericht door matramurena » 11 dec 2012, 16:43

Dankje!

Plaats reactie