Bericht
door MParallel » 01 dec 2012, 01:32
Ik ben zeker cabrio liefhebber, maar ik weet het gewoon niet wat het is met de E46 M3. Die vind ik in coupe variant toch veel mooier.
Vind de look met hardtop ook veel minder dan de E36 met hardtop.
Ik zal wel een mierenn**ker zijn, maar het zijn soms kleine dingen waar ik op af knap.
Ik vind het bijvoorbeeld geen porum dat de gordel zo op de stoel naast de hoofdsteun zit. Ik houd van een "strakke" stoel zonder dit soort zaken en wat ik ook nooit mooi gevonden hebt is dat bij de E46 de achterste hoofdsteunen zo idioot dik zijn, zodat ze niet matchen met de voorste. Ik snap wel waarom ze zo dik zijn, want BMW vond het blijkbaar leuk om ze meteen over de rolbeugel erachter de designen, maar het ziet er niet echt evenwichtig uit. Bij de E93 zijn ze zicht daar blijkbaar ook bewust van geworden en hebben ze weer een mooie hoofdsteun met daarachter los de rolbeugel.
De E46 heeft wel een véél sneller en beter werkende softtop met een fatsoenlijk glazen ruit. Dat vind ik dan weer de grootste E36 afknapper. Een auto van een ton in guldens destijds en dan een kap met plastic ruit. Zelfs een Golf 1 cabrio heeft een glazen ruit in het dakkie.
maar goed, het is theoretisch, ben nu toch niet in de markt voor zo'n auto. Zijn mij nog te prijzig, al vind ik die 22.5k voor deze dan weer relatief goedkoop, zeker voor Autohan begrippen.