Audi RS4 cabrio droomauto?
- volvoc30
Audi RS4 cabrio droomauto?
Net een stukje meegereden met een vriend die even een RS4 cabrio tot zijn beschikking had. de adrenaline giert nog door mijn lijf. de combinatie van een V8 met 420 briesende volbloed paarden en het dak open zorgt voor een sensationele beleving. Die wagen is ontzettend snel. We trokken em in een keer door naar de 220 en die V8 klinkt zoooo lekker, kippevel. De handling is echt top je kan de wagen goed gebruiken als daily driver.
Makkelijke koppeling en niet te stug geveerd.
Druk de "S" knop in en er gaan een paar kleppen open in het uitlaatsysteem en dan kan het feest echt beginnen. Heb ook een filmpje/foto gemaakt die ik vanavond even zal posten.
Meerdere mensen hier al in een RS4 gereden??
Makkelijke koppeling en niet te stug geveerd.
Druk de "S" knop in en er gaan een paar kleppen open in het uitlaatsysteem en dan kan het feest echt beginnen. Heb ook een filmpje/foto gemaakt die ik vanavond even zal posten.
Meerdere mensen hier al in een RS4 gereden??
-
Droomauto is het niet, ook omdat de basis een sedan is, ik ben niet zo'n fan van dat soort cabrio's. Liever een echte roadster in de klassieke zin. Z4M zou er aardig bij in de buurt komen.
Een RS4 is en blijft natuurlijk wel een lekkere wagen, schijnt goed te sturen, praktisch en 420pk is ook niet mis
Kom maar op met dat filmpje.
Een RS4 is en blijft natuurlijk wel een lekkere wagen, schijnt goed te sturen, praktisch en 420pk is ook niet mis

Kom maar op met dat filmpje.
-
- volvoc30
- Downforce Hans
Moet je eens met een corvette mee rijden,krijg je gelijk een ander idee wat het geluid betreft.volvoc30 schreef:Hij stuurt erg scherp, afgeplatte stuur vind ik mee modegrill. Maar keek nog even naar de prijs in Belgie en daar was het al met de nodige opties 94k. ERUG veel. Ik zou dan misschien wel opteren voor een M3 cabrio. Maar het geluid wat deze V8 maakt is mijns inzien onevenaarbaar

Grtz,Hanz06

- Downforce Hans
- Adje ///M3
Had ruim een week geleden, een weekendje de beschikking over een RS4 B7.
In alle opzichten een geweldige auto. Snel, veilig en bovenal heel erg aantrekkelijk uiterlijk. Kwalitatief zeer goed afgewerkt, en zo voelt het ook aan.
Die zogenaamde "S" button is wat dat betreft zeker merkbaar. Wat een geluid produceerd die V8 :idea:
Zoiets moet je gewoon een keer hebben meegemaakt!
[img:800:531]http://www.autogespot.com/files/2214748 ... 4020_1.jpg[/img]
In alle opzichten een geweldige auto. Snel, veilig en bovenal heel erg aantrekkelijk uiterlijk. Kwalitatief zeer goed afgewerkt, en zo voelt het ook aan.
Die zogenaamde "S" button is wat dat betreft zeker merkbaar. Wat een geluid produceerd die V8 :idea:
Zoiets moet je gewoon een keer hebben meegemaakt!
[img:800:531]http://www.autogespot.com/files/2214748 ... 4020_1.jpg[/img]
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Heb er helaas nooit in mogen (mee)rijden. Er staat een Avant hier bij de lokale dealer. Dat geluid is echt niet normaal.
Ook is deze 4-wiel aandrijver nog best dwars te krijgen. Afgelopen zondag op de Ring bij Brunnchen ook meermaals mogen aanschouwen. Al met al een top wagen.
Moet zeggen dat de snelheidsbeleving in het oude type RS4 van Rene al enorm was. Wat zal dit dan wel niet doen. Cabrio is alleen niet mijn ding. Vindt het voor een S4 misschien nog net kunnen, maar voor deze volbloed sportwagen waar hij uiteindelijk voor bedoeld is vindt ik het niks.
Ook is deze 4-wiel aandrijver nog best dwars te krijgen. Afgelopen zondag op de Ring bij Brunnchen ook meermaals mogen aanschouwen. Al met al een top wagen.
Moet zeggen dat de snelheidsbeleving in het oude type RS4 van Rene al enorm was. Wat zal dit dan wel niet doen. Cabrio is alleen niet mijn ding. Vindt het voor een S4 misschien nog net kunnen, maar voor deze volbloed sportwagen waar hij uiteindelijk voor bedoeld is vindt ik het niks.
- volvoc30
Hier een foto van de RS4, video is van belabberde kwaliteit omdat ik bij kwaliteit video opname op laagste niveau had staan. Maar misschien post ik em nog voor het geluid.
[img:2048:1536]http://img411.imageshack.us/img411/6955 ... 017zs9.jpg[/img]
[img:2048:1536]http://img411.imageshack.us/img411/6955 ... 017zs9.jpg[/img]
- Macboy