Mijn kinderen gaan niet op voetbal
- Elmar
Re: Mijn kinderen gaan niet op voetbal
Het is allemaal Herman van Veen zijn schuld.
Stukje cabaret uit 1984!!!!
Stukje cabaret uit 1984!!!!
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
-
OnlineWJ
VVD (rutte) die blijft falen, PVDA blijft droeftoeteren, Marokkanen die een Nederlander doodtrappen.
Die Wilders zit volgensmij nu elke avond op zijn knietjes in de hoop op nieuwe verkiezingen.
Die Wilders zit volgensmij nu elke avond op zijn knietjes in de hoop op nieuwe verkiezingen.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Met z'n hoofd nog richting het oosten ook waarschijnlijk....WJ schreef:VVD (rutte) die blijft falen, PVDA blijft droeftoeteren, Marokkanen die een Nederlander doodtrappen.
- Tristan
Ben totaal niet racistisch maar Wilders legt nogmaals de vinger op de zere plek. Het is echt een probleem.
- 350 Z
School schorst vrienden doodschoppers
AMSTERDAM -
Er is grote onrust ontstaan op het Huygens College in Amsterdam-West. Twee van de jongens die grensrechter Richard Nieuwenhuizen doodschopten zitten op deze middelbare school. De directie zag zich dinsdag genoodzaakt om twee leerlingen te schorsen omdat ze zich op Twitter goedkeurend hadden uitgelaten over de wandaad.
De directie sluit meer schorsingen niet uit, schrijft Het Parool. Over verdachte Yassin D. twitterde een medeleerling bijvoorbeeld ‘Free Yassin’. Directeur Rick d'Ancona probeert zoveel mogelijk in de gaten te houden wat zijn leerlingen op sociale media uitspoken. “Maar we lopen natuurlijk een dag achter, omdat de leerlingen ook 's avonds als ze niet meer op school zijn, actief zijn op sociale media. Het hangt er wel van af wat ze twitteren. Maar 'Free Yassin' is zeker een schorsing waard. De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen.”
Een anonieme ingewijde zegt tegen de krant dat een van de jongens die nu vastzitten uit een familie komt die bekend is bij de politie. “Het is een erg groot gezin met heel veel problemen. Ze hebben het financieel moeilijk en de kinderen hebben geen structuur in hun leven. In dat opzicht verbaast het me niet dat iemand uit dat gezin zich zo laat gaan op het voetbalveld.”
Tja voor hun vrienden zijn het helden want ze hebben een kafir doodgemaakt.
AMSTERDAM -
Er is grote onrust ontstaan op het Huygens College in Amsterdam-West. Twee van de jongens die grensrechter Richard Nieuwenhuizen doodschopten zitten op deze middelbare school. De directie zag zich dinsdag genoodzaakt om twee leerlingen te schorsen omdat ze zich op Twitter goedkeurend hadden uitgelaten over de wandaad.
De directie sluit meer schorsingen niet uit, schrijft Het Parool. Over verdachte Yassin D. twitterde een medeleerling bijvoorbeeld ‘Free Yassin’. Directeur Rick d'Ancona probeert zoveel mogelijk in de gaten te houden wat zijn leerlingen op sociale media uitspoken. “Maar we lopen natuurlijk een dag achter, omdat de leerlingen ook 's avonds als ze niet meer op school zijn, actief zijn op sociale media. Het hangt er wel van af wat ze twitteren. Maar 'Free Yassin' is zeker een schorsing waard. De leerlingen hebben niet altijd door wat voor impact hun berichten hebben op internet en door hoeveel mensen die wordt gelezen.”
Een anonieme ingewijde zegt tegen de krant dat een van de jongens die nu vastzitten uit een familie komt die bekend is bij de politie. “Het is een erg groot gezin met heel veel problemen. Ze hebben het financieel moeilijk en de kinderen hebben geen structuur in hun leven. In dat opzicht verbaast het me niet dat iemand uit dat gezin zich zo laat gaan op het voetbalveld.”
Tja voor hun vrienden zijn het helden want ze hebben een kafir doodgemaakt.
- Tristan
Dus....?! Geen excuus of verzachtende omstandigheden. Volgens mij is er nog iets: geen hersens, intelligentie of een hart hebben.“Het is een erg groot gezin met heel veel problemen. Ze hebben het financieel moeilijk en de kinderen hebben geen structuur in hun leven. In dat opzicht verbaast het me niet dat iemand uit dat gezin zich zo laat gaan op het voetbalveld.”
-
Mja, om iemand op basis van een Tweet te schorsen vind ik ook wel weer wat ver gaan. Wat heeft school daar over te zeggen? Nu wordt er juist weer aandacht aan geschonken en valt zo'n Tweet extra op.

En zo wordt de dader weer in de slachtoffer rol geplaatst. Die arme jongen kon er ook niets aan doen dat hij die stomme grensrechter in elkaar schopteEen anonieme ingewijde zegt tegen de krant dat een van de jongens die nu vastzitten uit een familie komt die bekend is bij de politie. “Het is een erg groot gezin met heel veel problemen. Ze hebben het financieel moeilijk en de kinderen hebben geen structuur in hun leven. In dat opzicht verbaast het me niet dat iemand uit dat gezin zich zo laat gaan op het voetbalveld.”

- ///Joost
Tuurlijk heeft een school daar alles over te zeggen. Allereerst, ik ben van mening dat kinderen thuis opgevoed moeten worden en niet door de school. Maar in dit geval krijgen ze blijkbaar geen opvoeding van de ouders, dus zal er iets moeten gebeuren. Een leerling schorsen is dan wel het minnste wat ze kunnen doen. Het is juist goed dat dit in de media komt, want kinderen en tieners moeten inzien dat social media tegenwoordig grote impact kan hebben in andermans (en eigen) leven. Dit soort uitspraken doe je gewoon niet...thuis niet, op school niet, in de kroeg niet en op social media ook niet.Richardt. schreef:Mja, om iemand op basis van een Tweet te schorsen vind ik ook wel weer wat ver gaan. Wat heeft school daar over te zeggen? Nu wordt er juist weer aandacht aan geschonken en valt zo'n Tweet extra op.
Tuurlijk, het is 'maar' een tweet, echter moet dit soort gedrag wel de kop ingedrukt worden in een vroeg stadium, want zo'n gast staat op het randje van ontsporen met dit soort uitspraken.
- Luco
///Joost schreef:Tuurlijk heeft een school daar alles over te zeggen. Allereerst, ik ben van mening dat kinderen thuis opgevoed moeten worden en niet door de school. Maar in dit geval krijgen ze blijkbaar geen opvoeding van de ouders, dus zal er iets moeten gebeuren. Een leerling schorsen is dan wel het minnste wat ze kunnen doen. Het is juist goed dat dit in de media komt, want kinderen en tieners moeten inzien dat social media tegenwoordig grote impact kan hebben in andermans (en eigen) leven. Dit soort uitspraken doe je gewoon niet...thuis niet, op school niet, in de kroeg niet en op social media ook niet.Richardt. schreef:Mja, om iemand op basis van een Tweet te schorsen vind ik ook wel weer wat ver gaan. Wat heeft school daar over te zeggen? Nu wordt er juist weer aandacht aan geschonken en valt zo'n Tweet extra op.
Tuurlijk, het is 'maar' een tweet, echter moet dit soort gedrag wel de kop ingedrukt worden in een vroeg stadium, want zo'n gast staat op het randje van ontsporen met dit soort uitspraken.
Maar een tweet?
Deze tweets konden echt niet door de beugel, uitspraken zoals hij had het verdient moeten maar als normaal beschouwd worden als ik sommige hier hoor.
- Petrolhead Tom
Zo'n tweet is normaal? Dan is het einde hier ook wel zoek zeg. Zoiets is nooit normaal. Een schorsing van een dag slaat ook nergens op. Het lijkt wel alsof we hier in Nederland alles maar met de mantel der liefde willen bedekken. Overal moet een aanleiding voor gezocht worden om iets te rechtvaardigen. Donder toch op! Dat tuig moet je de rest van hun leven beschikbaar stellen aan de maatschappij. Schoffelen bruggen schilderen asfalt poetsen dat soort dingen en niet psychische hulp gaan aanbieden en een aanleiding voor dit gedrag gaan zoeken. De aanleiding is duidelijk. Dat tuig wordt als beesten opgevoed. Nul komma nul normen en waarden. Alles is normaal en als pa en ma de situatie niet meer aan kunenn worden ze de straat op gestuurd. Kunnen ze zich daar gaan vermaken. Komen ze vanzelf in een broeinest van verrote appels terecht en gaan ze elkaar opjutten tot buitenaardse proporties met het doodtrappen en beroven van onschuldige burgers aan toe.
Dit gedrag dient keihard bestraft te worden en als er mensen zijn die het willen verheerlijken of goedpraten mogen die wat mij betreft net zo hard aangepakt worden. Het wordt tijd dat er een keer een einde aan dit soort problematiek komt. Er mag best een signaal worden afgegeven dat dit soort gedrag keihard bestraft wordt. Het leven afpakken van drie jonge jongens door ze de rest van hun leven in dienst van de maatschappij te stellen? Ik vind het nog steeds mild gestraft. De familie van het slachtoffer heeft levenslang.
Dit gedrag dient keihard bestraft te worden en als er mensen zijn die het willen verheerlijken of goedpraten mogen die wat mij betreft net zo hard aangepakt worden. Het wordt tijd dat er een keer een einde aan dit soort problematiek komt. Er mag best een signaal worden afgegeven dat dit soort gedrag keihard bestraft wordt. Het leven afpakken van drie jonge jongens door ze de rest van hun leven in dienst van de maatschappij te stellen? Ik vind het nog steeds mild gestraft. De familie van het slachtoffer heeft levenslang.
- Luco
+10000000000000000000000000000000000000Petrolhead Tom schreef:Zo'n tweet is normaal? Dan is het einde hier ook wel zoek zeg. Zoiets is nooit normaal. Een schorsing van een dag slaat ook nergens op. Het lijkt wel alsof we hier in Nederland alles maar met de mantel der liefde willen bedekken. Overal moet een aanleiding voor gezocht worden om iets te rechtvaardigen. Donder toch op! Dat tuig moet je de rest van hun leven beschikbaar stellen aan de maatschappij. Schoffelen bruggen schilderen asfalt poetsen dat soort dingen en niet psychische hulp gaan aanbieden en een aanleiding voor dit gedrag gaan zoeken. De aanleiding is duidelijk. Dat tuig wordt als beesten opgevoed. Nul komma nul normen en waarden. Alles is normaal en als pa en ma de situatie niet meer aan kunenn worden ze de straat op gestuurd. Kunnen ze zich daar gaan vermaken. Komen ze vanzelf in een broeinest van verrote appels terecht en gaan ze elkaar opjutten tot buitenaardse proporties met het doodtrappen en beroven van onschuldige burgers aan toe.
Niks aan toe te voegen.
- ///Joost
Hoho...100000% met je eens hoor. Daarom plaatste ik het ook tussen aanhalingstekens, ik reageerde op een ander bericht. Dat ik effe niet verkeerd begrepen word.Petrolhead Tom schreef:Zo'n tweet is normaal? Dan is het einde hier ook wel zoek zeg. Zoiets is nooit normaal. Een schorsing van een dag slaat ook nergens op. Het lijkt wel alsof we hier in Nederland alles maar met de mantel der liefde willen bedekken. Overal moet een aanleiding voor gezocht worden om iets te rechtvaardigen. Donder toch op! Dat tuig moet je de rest van hun leven beschikbaar stellen aan de maatschappij. Schoffelen bruggen schilderen asfalt poetsen dat soort dingen en niet psychische hulp gaan aanbieden en een aanleiding voor dit gedrag gaan zoeken. De aanleiding is duidelijk. Dat tuig wordt als beesten opgevoed. Nul komma nul normen en waarden. Alles is normaal en als pa en ma de situatie niet meer aan kunenn worden ze de straat op gestuurd. Kunnen ze zich daar gaan vermaken. Komen ze vanzelf in een broeinest van verrote appels terecht en gaan ze elkaar opjutten tot buitenaardse proporties met het doodtrappen en beroven van onschuldige burgers aan toe.

- Petrolhead Tom
Ik doelde meer op Richardt die het schorsen van een leerling omwille van een tweet wat ver vind gaan Joost. 

- Luco
me too.Petrolhead Tom schreef:Ik doelde meer op Richardt die het schorsen van een leerling omwille van een tweet wat ver vind gaan Joost.
- Luco
Opvoedkampen op kosten van de ouders vind ik ineens helemaal niet meer zon slecht idee.
Geert W, kom er maar in.
Geert W, kom er maar in.
- Petrolhead Tom
Echt hoor. Sympathie betuigen aan moordenaars van een onschuldige man en dan schorsen ver vinden gaan? Ik vind dat je voor het plaatsen van zo'n tweet alleen al een taakstraf van een uur of 80 moet kunnen krijgen.
-
Laat ik even duidelijk maken dat ik die Tweet verre van normaal vind. En misschien klink ik als een links lul, maar misschien komt het erger over dan het bedoelt is.
Wat dat betreft zouden er qua uitspraken in dit topic ook wel een paar mensen achter slot en grendel kunnen als we het zo gaan bekijken.
Nu is het weer ergens op een nieuwssite te lezen, vanavond in het RTL Nieuws. Het komt allemaal weer onder een vergrootglas te liggen en wordt opgeblazen van hier tot en met. Kapot zwijgen en er is verder geen haan die er naar kraait. Om vervolgens de echte daden aan te pakken en genadeloos af te straffen lijkt me veel nuttiger.
Wat dat betreft zouden er qua uitspraken in dit topic ook wel een paar mensen achter slot en grendel kunnen als we het zo gaan bekijken.
Nu is het weer ergens op een nieuwssite te lezen, vanavond in het RTL Nieuws. Het komt allemaal weer onder een vergrootglas te liggen en wordt opgeblazen van hier tot en met. Kapot zwijgen en er is verder geen haan die er naar kraait. Om vervolgens de echte daden aan te pakken en genadeloos af te straffen lijkt me veel nuttiger.
- Luco
Was gisteren al op tv.Richardt. schreef:Laat ik even duidelijk maken dat ik die Tweet verre van normaal vind. En misschien klink ik als een links lul, maar misschien komt het erger over dan het bedoelt is.
De grensrechter was begonnen en had erom gevraagd

Echt waar het is ene grote teringzooi hier in Nederland aan het worden, wordt echt tijd dat zulk tuig veel harder aangepakt wordt.
Desnoods met de hele familie terugtrappen naar hun eigen land, laat ze daar eens een grensrechter doodschoppen, dan worden ze gelijk definitief opgeruimd, en hier krijgen ze max twee jaar en zijn ze zielig omdat ze het financieel zo lastig hadden.
Pleur ff op zeg, dus als je het moeilijk hebt mag je maar iemand doodschoppen.
Noem me maar racistisch, maakt me geen flikker uit, maar zulke gasten horen hier niet.
- Petrolhead Tom
Daders aanpakken is zeker waar.
Maar ik vind niet dat zoiets te groot opgeblazen wordt. We hebben het hier over sympathie betuigen aan moordenaars van een onschuldige man door middel van zinloos geweld op het voetbalveld. Lees die zin eens hardop en lees dan je eigen post nog eens terug. Dat soort gedrag moet je meer dan keihard bestraffen. Een schorsing van een dag vind ik daar echt niet voldoende voor.
Ik weet dat ik wat radicaal klink maar bij dit soort verrot tuig pas een werkstraf van een paar uur, dagen, weken of maanden niet. Opsluiten schiet ook niet op. Deze verrotte medelanders moet je volledig dienstbaar maken voor de samenleving. Hun schuld aan de samenleving of de familie van het slachtoffer zullen ze nooit inlossen maar je kunt wel kijken in hoeverre ze hun schuld kunnen inlossen.
Maar ik vind niet dat zoiets te groot opgeblazen wordt. We hebben het hier over sympathie betuigen aan moordenaars van een onschuldige man door middel van zinloos geweld op het voetbalveld. Lees die zin eens hardop en lees dan je eigen post nog eens terug. Dat soort gedrag moet je meer dan keihard bestraffen. Een schorsing van een dag vind ik daar echt niet voldoende voor.
Ik weet dat ik wat radicaal klink maar bij dit soort verrot tuig pas een werkstraf van een paar uur, dagen, weken of maanden niet. Opsluiten schiet ook niet op. Deze verrotte medelanders moet je volledig dienstbaar maken voor de samenleving. Hun schuld aan de samenleving of de familie van het slachtoffer zullen ze nooit inlossen maar je kunt wel kijken in hoeverre ze hun schuld kunnen inlossen.
-
Ik ben het wel met jullie eens hoor. Die daders verdienen het ergste en worden er wat mij betreft de rest van hun leven elke dag aan herinnerd door bijvoorbeeld badend in het zweet wakker te schrikken.Luco schreef:Was gisteren al op tv.Richardt. schreef:Laat ik even duidelijk maken dat ik die Tweet verre van normaal vind. En misschien klink ik als een links lul, maar misschien komt het erger over dan het bedoelt is.
De grensrechter was begonnen en had erom gevraagd![]()
Echt waar het is ene grote teringzooi hier in Nederland aan het worden, wordt echt tijd dat zulk tuig veel harder aangepakt wordt.
Desnoods met de hele familie terugtrappen naar hun eigen land, laat ze daar eens een grensrechter doodschoppen, dan worden ze gelijk definitief opgeruimd, en hier krijgen ze max twee jaar en zijn ze zielig omdat ze het financieel zo lastig hadden.
Pleur ff op zeg, dus als je het moeilijk hebt mag je maar iemand doodschoppen.
Noem me maar racistisch, maakt me geen flikker uit, maar zulke gasten horen hier niet.
En wat dat betreft ben ik het ook helemaal eens met bijv. een Wilders. Ik heb helemaal niets tegen bepaalde buitenlanders, maar het tuig wat er tussen zit mogen ze idd. per direct terug naar hun geboorteland schoppen.
Ik vind alleen dat dat stomme Twitter tegenwoordig zo overdreven serieus genomen wordt. Een puber die voor de grap een bommelding doet wordt met veel machtsvertoon van z'n bed gehaald. En nu is een Tweet weer nieuws omdat het echt niet door de beugel kan. Het hele social media gebeuren staat vol met zaken die niet door de beugel kan.
- Petrolhead Tom
Noem mij een zeikerd maar volgens mij snap je de ernst van de situatie niet. Er twitteren hier kinderen steun aan moordenaars van een onschuldige grensrechter. Dat moet je serieus nemen. Hoe ziek ben je in je hoofd wanneer je dat doet?
Je kunt vinden dat je het niet te serieus moet nemen maar ik vind dat je dit soort idioten uitzonderlijk serieus moet nemen. Misschien zijn zij wel de volgende die zich laten gaan om een beetje street credits bij hun matties te verzamelen.
Je moet ook aan dit soort idioten een duidelijk signaal afgeven: ben jij stoer genoeg om dat soort idiote tweets te posten ben je ook stoer genoeg om in een oranje hesje even de middenberm van de A1 van Amsterdam tot Oldenzaal vrij te maken van zwerfvuil.

Je moet ook aan dit soort idioten een duidelijk signaal afgeven: ben jij stoer genoeg om dat soort idiote tweets te posten ben je ook stoer genoeg om in een oranje hesje even de middenberm van de A1 van Amsterdam tot Oldenzaal vrij te maken van zwerfvuil.
-
Dan ben jij iets serieuzer dan ik inderdaad en neem ik het iets minder serieus 
Ben het helemaal met je eens dat dat het echt niet door de beugel kan, ik blijf alleen die hele ophef niet nodig vinden.
Maargoed, laten we het nu maar weer echt on topic houden

Ben het helemaal met je eens dat dat het echt niet door de beugel kan, ik blijf alleen die hele ophef niet nodig vinden.
Maargoed, laten we het nu maar weer echt on topic houden

- RVV
ik ben het wel met Richard eens, dat gelul over die tweets word veel te veel uitvergroot.. overschaduwd daarmee ook het echte probleem.
Ik geloof er ook geen ruk van dat het verbieden van die tweets en het schorsen van die loslopende gehandicapte hersencel ook maar iets te maken heeft met rechts gedachtengoed.
Ik denk eerder dat het dammagecontrol is van het linkse multiculti flufvla gebeuren richting Marokaanse Alochtonen... Met het verbieden van die tweets en schorsen van die klojos willen ze publieke verontwaardiging van rechts/wilders Nederland de kop indrukken..
Want wat als Wilders bij Paul en Wiiteman dit soort tweets als munitie gaat gebruiken..
Die tweets zijn veel te onbelangrijk.. de mensen die dit weer uitvergroten met een bepaald belang die gooien olie op het vuur.. Die man is kapot getrapt dat sneeuwt dan lekker onder in de pers.. nu lijkt zo'n tweetje ongeveer (ook gezien de reacties hiero in het topic) net zo belangrijk te zijn als die doodschoppen.
Ik geloof er ook geen ruk van dat het verbieden van die tweets en het schorsen van die loslopende gehandicapte hersencel ook maar iets te maken heeft met rechts gedachtengoed.
Ik denk eerder dat het dammagecontrol is van het linkse multiculti flufvla gebeuren richting Marokaanse Alochtonen... Met het verbieden van die tweets en schorsen van die klojos willen ze publieke verontwaardiging van rechts/wilders Nederland de kop indrukken..
Want wat als Wilders bij Paul en Wiiteman dit soort tweets als munitie gaat gebruiken..
Die tweets zijn veel te onbelangrijk.. de mensen die dit weer uitvergroten met een bepaald belang die gooien olie op het vuur.. Die man is kapot getrapt dat sneeuwt dan lekker onder in de pers.. nu lijkt zo'n tweetje ongeveer (ook gezien de reacties hiero in het topic) net zo belangrijk te zijn als die doodschoppen.
- Petrolhead Tom
Dat is natuurlijk een kul verhaal Rico. Het is zeker niet zo dat de tweet net zo belangrijk is. Bullshit, dat claimt hier ook niemand. Maar geen enkel weldenkend mens zou zo'n tweetbericht plaatsen, doe je dat wel dan mag je OOK keihard aangepakt worden.