GTRene schreef:loopt idd wel goed, hoe gaat ie door de bochten...hij lijkt immers redelijk 'hoog' voel je dat?
Eigenlijk totaal niet Rene. Hij stuurt gewoon erg goed. Ligt aardig strak en gaat mooi rond.
Even een klein verslag van gisteren.
Rond drie uur was ik op het circuit. Even inschrijven en Han (Spijkerhard) voorzag mijn auto snel van een startnummer. Toen maar eens gaan rijden. Nou daar kan ik kort over zijn. Het leek er niet op in het begin. De auto liep fantastisch maar ik kon de lijn niet goed vinden, zat overal te vroeg binnen en kwam eigenlijk nergens lekker uit. Dit was Han ook opgevallen en hij bood aan om voor te rijden na een rode vlag situatie. Daar heb ik erg veel aan gehad. Het ging direct al een stuk beter. Ik kwam beter uit en had het idee dat mijn rondetijden aanzienlijk lager werden. Han merkte terecht op dat ik veel te laat nog bezig ben met remmen. Dat is eigenlijk een "stijl" die ik altijd met de Micra hanteerde omdat het daarmee toch niet uitmaakte hoe hard je een boch in ging het ging toch nooit hard.
Daar ligt nog heel wat winst te behalen en dat wordt ook meteen het grootste streven voor volgend jaar. Meer vloeiend rijden en beter remmen. Ik denk dat ik maar eens een cursus moet volgen of een instructeur naast me moet hebben want de theorie begrijp ik dondersgoed het komt er in de praktijk alleen nog niet uit.
But fun was had.