Maar als het wel zo is dan inderdaad alleen op dit forum....
Dat denk ik ook.WJ schreef:Volgensmij komt het door die berg smiley's die links staan te animeren als je een reply maakt.
En komt daar ook nog een oplossing voor ipv flauwe grapjes? Kan me niet voorstellen dat het erg moeilijk zal zijn om gewoon de helft tot tweederde van de smilies vaarwel te zeggen. Kijk anders eens hoe PH dat met smilies doet.RVV schreef:Wij geven onze smiley's regelmatig een paar minuten pauze
De newminiclub gebruikt dat ook. Je kunt er standaard een paar kiezen en nog een hele berg uit een scherm dat je eerst moet openen.Richardt. schreef:Gewoon een rijtje met meest gebruikte smileys en de rest onder een knop voor de liefhebber.
Daar erger ik me namelijk op een gewone pc ook al aan. Nu moet je eerst een stuk scrollen voordat je je post kunt plaatsen.....
allen schreef:En komt daar ook nog een oplossing voor ipv flauwe grapjes? Kan me niet voorstellen dat het erg moeilijk zal zijn om gewoon de helft tot tweederde van de smilies vaarwel te zeggen. Kijk anders eens hoe PH dat met smilies doet.RVV schreef:Wij geven onze smiley's regelmatig een paar minuten pauze
Hier heb je helemaal gelijk in, maar vanwege de situatie van Jelmer gaat dat momenteel niet. Dat wil niet zeggen dat DF nu nooit meer verandert, maar er is even geen snelle oplossing voor dit probleem.allen schreef:De kritiek slikken en er wat mee doen zou een andere optie zijn.