De eerste sneeuw van het jaar ligt weer!
Hier is het al wit:
Wel even na morgen a.u.b.Robin Hartog schreef:En inmiddels is alles weer weg en is het veranderd in regen.Hoop dat er weer een flink pak valt.
Lekker glijden over CPZ joh.Petrolhead Tom schreef:Wel even na morgen a.u.b.Robin Hartog schreef:En inmiddels is alles weer weg en is het veranderd in regen.Hoop dat er weer een flink pak valt.
Laat het ajb een horrorwinter worden, ik houd van sneeuwLuc B schreef:Het woord "sneeuw" is nog amper gevallen of het ov ligt er alweer gedeeltelijk uit, we rijden massaal weer tegen elkaar aan en kunnen alleen maar klagen hoe koud het wel niet is. Ook hebben de eerste zelfbenoemde wetenschappers alweer geconstateerd dat dit een horrorwinter word. (geef ze aub een nekschot, nog erger als uitkeringstrekkers, die subsidietrekkers.)
Zometeen eens de bmw naar buiten duwen en eens een rondje tuffen. Liggen blijft het hier niet. Glad is het wel. Winterbeng ook maar eens klaarleggen.
+1!Robertdj schreef:Laat het ajb een horrowinter worden, ik hou van sneeuwLuc B schreef:Het woord "sneeuw" is nog amper gevallen of het ov ligt er alweer gedeeltelijk uit, we rijden massaal weer tegen elkaar aan en kunnen alleen maar klagen hoe koud het wel niet is. Ook hebben de eerste zelfbenoemde wetenschappers alweer geconstateerd dat dit een horrorwinter word. (geef ze aub een nekschot, nog erger als uitkeringstrekkers, die subsidietrekkers.)
Zometeen eens de bmw naar buiten duwen en eens een rondje tuffen. Liggen blijft het hier niet. Glad is het wel. Winterbeng ook maar eens klaarleggen.
Dan liever deze, nog voordeliger én rwdRobertdj schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/suba ... um=1&pos=3
De budget winterhit van 2012/2013!
En dan een Swift GTI blok erin hangen!Robertdj schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/suba ... um=1&pos=3
De budget winterhit van 2012/2013!
Ja zo'n '85er 72pk 190d wil wel skeef Rody.Knot schreef:Wat een overrated gezeik zeg, ik moest nog gewoon driekwart tot volgas geven op alle op- en afritten voordat ie een goeie drifthoek inzette.
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, HarryC, Semrush [Bot], SvB en 5 gasten