Alledaagse ergernissen
- Peric
Re: Alledaagse ergernissen
Dus hetzelfde als wat ik schrijf.... 

- Fernando
Waar ik ook weer helemaal schijtmisselijk van wordt zijn de terugkerende files op de A4 bij Leiderdorp. Het was ooit een groot probleem met dagelijks de koppositie in de landelijke file top 10, toen was er na jaren van fileleed een tussenoplossing met 3 versmalde rijstroken maar geen flessenhals en dus geen files.
Nu na jaren (en tientallen zo niet honderden miljoenen €€€) de verbreding bij de A4 klaar is heeft Rijkswaterstaat in al haar wijsheid besloten toch weer een wegversmalling aan te houden waardoor de dagelijkse files er weer zijn. Ik heb vandaag met ze gebeld maar het probleem zou van tijdelijke aard zijn zogenaamd omdat uit metingen blijkt dat er ruim voldoende asfalt ligt en na gewenning zou alles vanzelf moeten oplossen.
Wat een stel incapabele naïeve prutsers zijn het toch. Ondertussen verschuilt B&W Leiderdorp zich achter Rijkswaterstaat en vice versa maar sta ik dagelijks m'n kostbare tijd te verprutsen tussen al dat andere troosteloze blik...
Zo dat lucht op....
Nu na jaren (en tientallen zo niet honderden miljoenen €€€) de verbreding bij de A4 klaar is heeft Rijkswaterstaat in al haar wijsheid besloten toch weer een wegversmalling aan te houden waardoor de dagelijkse files er weer zijn. Ik heb vandaag met ze gebeld maar het probleem zou van tijdelijke aard zijn zogenaamd omdat uit metingen blijkt dat er ruim voldoende asfalt ligt en na gewenning zou alles vanzelf moeten oplossen.
Wat een stel incapabele naïeve prutsers zijn het toch. Ondertussen verschuilt B&W Leiderdorp zich achter Rijkswaterstaat en vice versa maar sta ik dagelijks m'n kostbare tijd te verprutsen tussen al dat andere troosteloze blik...
Zo dat lucht op....

- PD power
Uw ergernissen, worden mede mogelijk gemaakt door de "groene mafia" en linkse politiek, 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het NOS/RTL nieuws dat voor 99% wordt gedomineerd door alle Islam problematiek, Jihadisten en wat dies meer zij................hebben we niks anders te melden??
- Joy
TV uit laten staan, scheelt een berg alledaagse ergernissen. 

- GTRene
misschien kunnen ze zo iets anders wat 'verbergen' ?romo schreef:Het NOS/RTL nieuws dat voor 99% wordt gedomineerd door alle Islam problematiek, Jihadisten en wat dies meer zij................hebben we niks anders te melden??

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Vooruit een ergernis van hier, oplader van de laptop stuk....
Ding was net over de 2000 euro en nu al 2 opladers verder omdat men die schijnbaar niet zo kan maken dat ze langer mee gaan als een jaar
Ding was net over de 2000 euro en nu al 2 opladers verder omdat men die schijnbaar niet zo kan maken dat ze langer mee gaan als een jaar

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Kabel breuken net na waar de adapter zit? Zo ja, leer je kabels fatsoenlijk oprollen, want icm 2000eu verhaal gok ik dat het om een macbook adapter gaat.
Veel mensen rollen ze strak om een adapter heen, dat moet je juist niet doen. Gewoon een net cirkel vormig bosje van maken. In de kabel zit een slag en als je die weet te volgen kan je de kabels perfect oprollen zonder kabelbreuk te veroorzaken. Mijn macbook adapter is 4 jaar oud is nog perfect.
Veel mensen rollen ze strak om een adapter heen, dat moet je juist niet doen. Gewoon een net cirkel vormig bosje van maken. In de kabel zit een slag en als je die weet te volgen kan je de kabels perfect oprollen zonder kabelbreuk te veroorzaken. Mijn macbook adapter is 4 jaar oud is nog perfect.
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Breukje in de buurt van waar de adapter de laptop in gaat.
Gaat overigens om een knappe Dell, wikkel het snoer juist nooit strak in elkaar maar doe hem altijd los in de laptoptas.
Grootste fout waar het ook door komt is dat de aansluiting voor de adapter aan de verkeerde kant van de laptop zit.
Net weer een nieuwe besteld en ga deze wel even stevig inwikkelen of iets dat het nu hopelijk eens voorkomen wordt.
Heb nog een 8 jaar oude MSI laptop staan en die doet het ook nog altijd met de originele adapter.
Gaat overigens om een knappe Dell, wikkel het snoer juist nooit strak in elkaar maar doe hem altijd los in de laptoptas.
Grootste fout waar het ook door komt is dat de aansluiting voor de adapter aan de verkeerde kant van de laptop zit.
Net weer een nieuwe besteld en ga deze wel even stevig inwikkelen of iets dat het nu hopelijk eens voorkomen wordt.
Heb nog een 8 jaar oude MSI laptop staan en die doet het ook nog altijd met de originele adapter.
-
Ik heb hetzelfde probleem zelf ook bij m'n surface pro, daar zit de oplader zo dat als oplaad wanneer je hem gebruikt de kabel ook altijd in een knik zit. Gevolg binnen een jaar ook kabelbreuk.Ferdi Gielen schreef:Breukje in de buurt van waar de adapter de laptop in gaat.
- WJ
Hoezo zit die in een knik? Als je hem wil opladen en dat ding staat op de standaard dan draai je dat magneetje toch gewoon om? Maakt niet uit hoe je die er in klikt. Of mis ik iets? En zo dicht bij de grond zit die niet dus dat zou gewoon een fatsoenlijke bocht moeten zijn, geen knik.Eric Z schreef: Ik heb hetzelfde probleem zelf ook bij m'n surface pro, daar zit de oplader zo dat als oplaad wanneer je hem gebruikt de kabel ook altijd in een knik zit. Gevolg binnen een jaar ook kabelbreuk.
-
Knik is het niet, maar wel te scherp om geen problemen te geven. Omhoog kan ook inderdaad maar vind ik niet ideaal.