Downforce Hans schreef:Als ik je verhaal zo lees dan zat je ze duidelijk uit te lokken.............
Was het in de grote stad of op het platteland?

Downforce Hans schreef:Als ik je verhaal zo lees dan zat je ze duidelijk uit te lokken.............
Was het in de grote stad of op het platteland?
De a20 is 39 km lang en daar zit best een stukje platteland tussen............rij daar altijd veel harder en nooit een prent..............tomgtr schreef:Erm de A20....
80 km zone....
Met een stoere 83 ben je (normaal gesproken) de snelste en veel harder zou ik niet proberen daar. Jij zou toch moeten weten waar de A20 is. Weinig platte land daar.
Peric schreef:Hoe LOMP moet je zijn zijn om zoiets te doen?
Je weet toch dat er mensen na jou komen die ook willen tanken?
Luco schreef:
Wij hebben er een keer eentje klemgezet die ging tanken en toen op zijn gemakje nog een bakkie enzo ging doen terwijl we al achter hem stonden toen die stond te tanken.
Vervolgens gewoon lekker ook express een bakkie doen, broodje bestellen, slap ouwehoeren.
Pomphouder vond het wel grappig, die man niet
Staat ook bij veel pompen aangegeven.MartijnS schreef:Als je alleen de benzine gaat afrekenen doe ik dat ook niet.
+1allen schreef:Is me dan nooit opgevallen Eric. Ik laat de auto ook altijd staan tot ik heb afgerekend en stoor me verder nooit aan anderen die dat op deze manier doen. Alleen als ik nog wat wil gaan eten verplaats ik de auto, maar dan wel na het afrekenen.
Gebruikers op dit forum: Andreass, Berry1000RR, FDD, Kasteel en 13 gasten