Shakes kijk eens op:
http://www.verosolzonwering.nl
Een compleet programma aan producten, die zowel extreem goed tegen zon en UV-licht werken maar ook het doorzicht naar buiten niet compleet wegnemen. Tevens hou je mooi diffuus licht in de woning.
UV is nog erger dan roest, het tast alle producten in huis aan. Denk aan verkleuren van je houten vloer, lederen bank, meubelen etc.
Verosol is op binnen-zonwering marktleider en heeft een enorme collectie. Alleen maar positieve ervaringen.
Rolluiken kan uiteraard ook. Alleen een minpunt, als je ze omlaag doet is het donker in de ruimte. Niet echt praktisch.
Daarbij maakt het 'n huis niet echt fraaier, of ze moeten geïntegreerd zitten in een binnenbak.
Houten Shutters worden tegenwoordig ook veel verkocht. Je kunt er goed het licht me regelen en geeft ook een prima bescherming tegen de zon, zonder dat het totaal donker is.
Loop gewoon eens 'n fatsoenlijke woninginrichter binnen en laat je eens een voorlicht over Verosol.
p.s. Ik meen me te herinneren dat "Hans R" een woninginrichter is. Misschien interessant?