Allejezus wat een weer

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roman

Allejezus wat een weer

Bericht door Roman » 09 apr 2007, 11:30

Het regent hier niet vaak, maar als het regent stort het ook echt met bakken omlaag. Regent sinds vanochtend vroeg, en reed op de snelweg tot aan m'n deuren in het water. Altijd lekker.

Het asfalt hier is gemaakt om tegen de hitte te kunnen. En het kan absoluut niet tegen water, ieder plasje blijft er lekker op liggen. Het is nu echt een oceaan overal niet normaal. Moest een omweg naar huis nemen want ik zag dat die megane voor mij tot aan z'n deurGREPEN in het water zat. Hij was net bezig om uit het raam te klimmen. Paar maanden terug zijn zo een paar mensen in hun auto verdronken zelfs.

Het regent niet vaak, maar zoals ik al zei, als het regent is het hier meteen een kutchaos.

Jammer dat de Suzuki niet af is anders kon ik ff lekker erdoor heen baggeren.

Ging vorig jaar minder, toen gingen we ook tijdens het laatste uurtje van precies zo'n zelfde regenbui...

filmpje daarvan

http://www.youtube.com/watch?v=MPa9eQLKee4

:lol:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 09 apr 2007, 12:06

Holy cow :shock: Is de Soes boven water gebleven/gekomen?

Roman

Bericht door Roman » 09 apr 2007, 12:15

Erik de Boer schreef:Holy cow :shock: Is de Soes boven water gebleven/gekomen?
Ja, heb een half uur op de motorkap gelegen om onderwater de sleepkabel vast te maken. Was trouwens ook best koud.
Waren 2 Landcruisers nodig om em eruit te trekken. Paar minuutjes met rust gelaten en starte gewoon weer :lol:
Zit toch geen interieur in om te verneuken dus alles was prima 8)

Maat van me die achter het stuur zat (ik zat als bijrijder) is niet vies van modderig water...

http://www.youtube.com/watch?v=51cBnOvDJXY

Was laatst bij andere vriend van me op bezoek in Engeland, daar houden ze ook wel van water en modder. Mocht ook eventjes z'n auto lenen mee te doen :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=XmCnwM4r ... ed&search=

Die soes maakt een paar keer per jaar de tocht van Birmingham, Engeland naar Malaga. Dan waardeer je comfort auto's pas echt!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 09 apr 2007, 12:31

:shock: Nog mazzel dat je niet meegesleurd werd, wat een kracht heeft dat water.

Dat lijkt wel op de situatie van een 'riviertje' bij mijn familie in Luxemburg achter hun dorp. Dat is een een stroompje van 20 cm, gaat in een dal onder een weggetje door.

iedereen vliegt altijd die bocht door, tot die rivier opeens anderhalve meter diep was en dus over de weg liep. Staan er in no-time 2 auto's vast in het water. 1 auto is meegesleurd. Gelukkig kon men elkaar helpen/redden.

Water is krachtig!

Roman

Bericht door Roman » 09 apr 2007, 12:35

Dennis Cavallino schreef::shock: Nog mazzel dat je niet meegesleurd werd, wat een kracht heeft dat water.

Dat lijkt wel op de situatie van een 'riviertje' bij mijn familie in Luxemburg achter hun dorp. Dat is een een stroompje van 20 cm, gaat in een dal onder een weggetje door.

iedereen vliegt altijd die bocht door, tot die rivier opeens anderhalve meter diep was en dus over de weg liep. Staan er in no-time 2 auto's vast in het water. 1 auto is meegesleurd. Gelukkig kon men elkaar helpen/redden.

Water is krachtig!
Yep zeer krachtig! We werden een stukje meegesleurd maar bleven hangen tegen de wand van een brug die paar meter achter ons lag. Anders hadden we waarschijnlijk zo de zee in gegaan, was maar een paar honderd meter verderop... Maar daar denk je altijd achteraf pas aan (ik dan).

Altijd uitkijken bij regen op zulk soort weggetjes, gebeurt hier wel vaker. Lekker link, maar iedereen weet ervan. Dus het zijn meestal huurautotjes met Engelsen ofzo die hun auto de soep in rijden... Kut....
:P

Plaats reactie