dat schijnt het in DLD nu hevig te doen zag ik net op CNNAndre schreef:Vandaag ook de winterbanden op velg gezet. Let it snow.

dat schijnt het in DLD nu hevig te doen zag ik net op CNNAndre schreef:Vandaag ook de winterbanden op velg gezet. Let it snow.
Krijg we dan weer leuke filmpjes ?Andre schreef:Vandaag ook de winterbanden op velg gezet. Let it snow.
Hier ook.Andre schreef:Nee ik heb me beide gopro s verkocht lol ik wacht nog op de black.
En dat had ik ook beter kunnen doen.Downforce Hans schreef:Dat is de reden dat ik hem nog niet verkocht heb........eerst de black in huis dan in de verkoop......
We zitten hier al aan de koffie en worst.........dadelijk de schaatsen om en gaan..........Robin schreef:Dus geen gopro mee donderdag Andre.dus? ..dan maar met de 5.
Jeses het is hier 0 graad en in Rotterdam -2 at the moment. Hans de Unoxmuts al op?
Hielke schreef:Maar begrijp ik het nu goed? Heerenveen gaat naar Rijswijk, Rijswijk levert niets aan Heerenveen?
Dan rij ik en de 5 andere homies die ik heb opgetrommeld er dus niet mee? Dan weet je straks dus nog niks Robin. Alleen met mijn goedkeuring is het wat, dat snap je toch wel? En die van Luco, maar da's logisch
Ja, eeehh, niks eigenlijk. Tis een Fiat he. Maar mocht er eens iets aan de hand zijn dan heb ik garantie bij de Fiat dealer. Oliepeil staat nog op max. Er rammelt niks. Op meerdere vlakken een hele saaie en degelijke auto.Robin schreef:Wat moet je bij de Fiat dealer dan?
Ik bedoelde het zoals het er stond hoor.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten