Automotive MKB bedrijf gezocht, kort project vanuit studie

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martijn M

Automotive MKB bedrijf gezocht, kort project vanuit studie

Bericht door Martijn M » 26 nov 2012, 15:13

Hallo heren/dames.

Ik zit op de opleiding Automotive Management op de Fontys in Eindhoven. Er loopt nu een project waarin we ons moeten verdiepen in het strategisch merkenmanagement. In het bijzonder merkpositionering, merkwaarden en merkmarketingprogramma’s met als doel de merkmeerwaarde op te bouwen, te laten groeien en vast te houden.
Wij moeten hierbij een bestaand MKB bedrijf in de automotive branche als voorbeeld nemen en het unieke van het merk/bedrijf ten opzichte van de concurrent onderzoeken, verbeter voorstellen doen en voorstellen doen om deze te communiceren.

We hebben maar een aantal facts nodig voor onze factsheet. Voor het bedrijf kost het dus maar weinig tijd. Met ons verslag hoef je als bedrijf verder ook niks te doen. We zoeken een bedrijf in de regio Eindhoven.

We hebben al een aantal bedrijven benaderd in de regio. Maar zonder succes (een paar vragen beantwoorden kost teveel tijd kennelijk). Dus hopelijk kan ik via deze weg wel een bedrijf vinden.

Met vriendelijke groet,
Martijn Mezger

Niall

Re: Automotive MKB bedrijf gezocht, kort project vanuit stud

Bericht door Niall » 26 nov 2012, 15:26

Probeer deze maar www.nedschroef.com of www.impreglon-deurne.nl, laatste is waar ik werkzaam ben, beste is om met ons directeur contact op te nemen.

Plaats reactie