Dit jaar wordt ze 61 dus toen was ze 59Downforce Hans schreef:Zag jij dat ze de reflexen heeft voor 4wd en dat ze nog aan 2 wd moet wennen,ik vond het anders aardig gaan........![]()
![]()
Ilja, Alcantara wordt vies en vaal op den duur ... heb ik mij laten aanpraten.Macboy schreef:(Onbégrijpelijk dat er geen alcantara pook en stuur in zit overigens)
Tsja schoenzolen slijten ook..Sperdy schreef:Ilja, Alcantara wordt vies en vaal op den duur ... heb ik mij laten aanpraten.Macboy schreef:(Onbégrijpelijk dat er geen alcantara pook en stuur in zit overigens)
Is dat zo?
Kwanta kosta? zwart zwart?Martin van der Zwaard schreef:993 C2 van 1995 met 9200km op de teller!!
Binnenkort te bewonderen in Rotterdam
Heeft je maatje die turbo nou nog niet opgehaald ;-PErikS schreef:Kwanta kosta? zwart zwart?Martin van der Zwaard schreef:993 C2 van 1995 met 9200km op de teller!!
Helaas helaas.......Tim N schreef:Heeft je maatje die turbo nou nog niet opgehaald ;-PErikS schreef:Kwanta kosta? zwart zwart?Martin van der Zwaard schreef:993 C2 van 1995 met 9200km op de teller!!
Hij is nog steeds niet wezen kijken!Tim N schreef:Vertel?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten