Laar is nog wat dichter bij dan Emlichheim, denk dat ze daar op vergelijkbare prijs zitten?PD power schreef:D'r zit hier op 100 meter een tango met 98, maar misschien nog leuker in emerlichheim hier 5 km vandaan kun je wat goedkoper 98 tankenEmielS60 schreef:Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van ron98 in Coevorden?
Toerrit 25 nov. Coevorden - incl TTT circuit, bla9 fotos
- pterps
Re: Toerrit 25 nov. 10 uur Coevorden - Emmen incl TTT circu
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ook Menrik, Luco, Robertdj & ik zijn wat later.. Nog 54 km nu!
- Renate
De beginfoto's
Mooie opkomst.

Mooie opkomst.

-
Re: Toerrit 25 nov. Coevorden - incl TTT circuit, bla9 foto
Na een hartelijke ontvangst met koffie, fris, koek, pepernoten etc. (toppie geregeld) ging de grote groep op pad. Serieus goede opkomst!
Veel plezier vandaag met de rit. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen
PS: mooi vloertje ligt er in de garage
Veel plezier vandaag met de rit. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen

PS: mooi vloertje ligt er in de garage

Laatst gewijzigd door Aernoudt op 25 nov 2012, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heel wat gemist zie ik!

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Zo, ik ben iets eerder thuis dan verwacht
. Leuke toerrit gehad, alleen realiseerde me op een gegeven moment dat de 2 auto's voor me de verkeerde route aan het volgen waren aangezien we Neuenhaus inreden terwijl we daar op de kaart duidelijk niet hoefden te zijn
. Bij de lunch zijn we weer aangesloten en daarna even op het circuit geweest. Geinig circuit, helemaal briljant dat het die mannen gelukt is. Asfalt is wel moeilijk hoogte van te krijgen maar 1 ding is zeker, links-achter is de band op
.
Even later bleek dat de remvoering daar ook op was (metaal op metaal) dus vanaf daar de groep gedag gewenst en (letterlijk zonder te hoeven remmen, hurray voor anticiperen) naar huis gereden.
Maar top geregeld, leuke enthousiaste groep en een prima initiatief
!

Even later bleek dat de remvoering daar ook op was (metaal op metaal) dus vanaf daar de groep gedag gewenst en (letterlijk zonder te hoeven remmen, hurray voor anticiperen) naar huis gereden.
Maar top geregeld, leuke enthousiaste groep en een prima initiatief

-
Het was leuk om even wat DF mensen irl te zien ! Route was voor de gevorderde tt rijder goed te doen... 
TTT was ook even grappig ! Hopen dat snel het andere stukje er ligt want dan begint het echt op een circuit te lijken! Na TTT zijn wij naar huis vertrokken omdat we er praktisch al waren

TTT was ook even grappig ! Hopen dat snel het andere stukje er ligt want dan begint het echt op een circuit te lijken! Na TTT zijn wij naar huis vertrokken omdat we er praktisch al waren

-
Was een erg leuke dag! Vanochtend waren de weg nog wat nat, maar vanmiddag droogde het al lekker op. Vooral de route na het ttt circuit vond ik erg mooi. Gelukkig werd er af en toe ook een klein beetje doorgereden. Morgen de cupra maar even wassen want hij ziet er nu niet uit door het stukje onverhard.
Dank aan de mensen die deze dag geregeld hebben.
Dank aan de mensen die deze dag geregeld hebben.
- Petrolhead Tom
Top middag! Heerlijk gestoord "toeren" zal straks wat uitgebreider reageren.
- frank de jonge
Ook thuis, al ff gegeten.
Ben blij te horen dat iedereen het naar zn zin heeft gehad. Dit is dus wel een keer voor herhaling vatbaar
op het stukje onverhard na dan.
Er werd lekker gereden, zal van de week even kijken wat ik met de GoPro voor moois heb kunnen schieten.
Het stukje Vechtdal Rallye was ook erg leuk. We hadden alleen nog maar de geur van het verbrande rubber van Andre zn ///M1 in de cockpit hahahaha
Geslaagde dag! Ben ook benieuwd naar de rest van het materiaal wat er vandaag allemaal geschoten is.
Ben blij te horen dat iedereen het naar zn zin heeft gehad. Dit is dus wel een keer voor herhaling vatbaar

op het stukje onverhard na dan.
Er werd lekker gereden, zal van de week even kijken wat ik met de GoPro voor moois heb kunnen schieten.
Het stukje Vechtdal Rallye was ook erg leuk. We hadden alleen nog maar de geur van het verbrande rubber van Andre zn ///M1 in de cockpit hahahaha
Geslaagde dag! Ben ook benieuwd naar de rest van het materiaal wat er vandaag allemaal geschoten is.
- daNpy
Leuk om te lezen!! 

- Joop
Ook weer een kleine drie kwartier thuis. Nog net de ontknoping van de F1 kunnen zien; gratuliere Vettel!
Vandaag leuk dagje gehad, met een flinke opkomst. Was al weer een tijd geleden dat ik sommige DF'ers gezien had.
Leuke route al met al; zeker het deel vanaf het TTT-circuit. Een licht verkapte rallyproef met zelfs een stuk onverhard. Volgens mij uiteindelijk niet helemaal zo bedoeld en gelukkig had ik de auto ook niet gewassen
Wel heerlijk om die 1M in de achteruitkijkspiegel te hebben hoor. Voor een relatief kleine auto toch ern machtige verschijning; of zou dat door die 'paar driftjes' liggen...
Het TTT-circuitje was wel even leuk; eigenlijk een beetje te kort voor mijn auto, maar ik heb me wel even vermaakt in dat kleine uurtje.
Henno, Frank en Richardt bedankt voor het organiseren van deze dag!
Vandaag leuk dagje gehad, met een flinke opkomst. Was al weer een tijd geleden dat ik sommige DF'ers gezien had.
Leuke route al met al; zeker het deel vanaf het TTT-circuit. Een licht verkapte rallyproef met zelfs een stuk onverhard. Volgens mij uiteindelijk niet helemaal zo bedoeld en gelukkig had ik de auto ook niet gewassen

Wel heerlijk om die 1M in de achteruitkijkspiegel te hebben hoor. Voor een relatief kleine auto toch ern machtige verschijning; of zou dat door die 'paar driftjes' liggen...
Het TTT-circuitje was wel even leuk; eigenlijk een beetje te kort voor mijn auto, maar ik heb me wel even vermaakt in dat kleine uurtje.
Henno, Frank en Richardt bedankt voor het organiseren van deze dag!
- PD power
Wat een mooie dag, heb er van genoten, dat het volgens mij iedereen naar de zin had, d'r werd volgens mij lekker doorgereden 
Denk dat ik ook wel namens Frank en Richardt praat, om iedereen voor zijn en haar bijdrage te bedanken, want een dag organiseren is leuk, maar nog veel leuker als er enthousiaste mensen op af komen, om de dag uiteindelijk met elkaar leuk te maken.
Graag horen we natuurlijk ook verbeter punten, want dat we dit vaker gaan doen is duidelijk.
Ook leuk om veel gezichten bij de namen te leren kennen.
Kortom iedreen bedankt.

Denk dat ik ook wel namens Frank en Richardt praat, om iedereen voor zijn en haar bijdrage te bedanken, want een dag organiseren is leuk, maar nog veel leuker als er enthousiaste mensen op af komen, om de dag uiteindelijk met elkaar leuk te maken.
Graag horen we natuurlijk ook verbeter punten, want dat we dit vaker gaan doen is duidelijk.
Ook leuk om veel gezichten bij de namen te leren kennen.
Kortom iedreen bedankt.
- jos_br
Ook weer heelhuids terug. Vondt het erg leuk. Ook de auto (en mezelf) nog even uitgelaten op de TTTbaan. Volgende keer maar de route in de tom tom zien te freubelen, wel zo handig.
Ook wel benieuwd naar foto's, heb ze zelf niet gemaakt.
Jos.
Ook wel benieuwd naar foto's, heb ze zelf niet gemaakt.
Jos.

-
Ook genoten van de dag. TTT circuit was toch wel leuk, ondanks dat die klein is. Kolkman en Jos bedankt voor het mee mogen rijden. Was wel leuk om bochtjes driftend mee te maken in de E30. Zelf had ik meer last van onderstuur, en dacht waag het er niet op om de achterkant om te krijgen.
Jammer was dat ik en een stel andere, de groep na het circuit kwijt raakte. Het stukje onverhard wel meegekregen, blubber zit tot op het dak. Was bang dat ik vast zou komen te zitten in de bagger met RWD. Toen de rest echt niet te vinden bleek ben ik huiswaarts gekeerd. Helaas dus Andre in een driftende 1M gemist, erg jammer.
Eerste keer voor mij mee met jullie, en de sfeer was zeker goed te noemen. Aantal mensen de hand geschud, en veel namen alweer vergeten. Tempo was lekker te noemen, soms nam ik maar even gas terug.
Tot de volgende keer! En organisatie bedankt voor deze dag!
Jammer was dat ik en een stel andere, de groep na het circuit kwijt raakte. Het stukje onverhard wel meegekregen, blubber zit tot op het dak. Was bang dat ik vast zou komen te zitten in de bagger met RWD. Toen de rest echt niet te vinden bleek ben ik huiswaarts gekeerd. Helaas dus Andre in een driftende 1M gemist, erg jammer.
Eerste keer voor mij mee met jullie, en de sfeer was zeker goed te noemen. Aantal mensen de hand geschud, en veel namen alweer vergeten. Tempo was lekker te noemen, soms nam ik maar even gas terug.
Tot de volgende keer! En organisatie bedankt voor deze dag!
- Barend
- Auto: F20 m135i
Aardig stukje gereden vandaag.. Was een leuke route! Vond de eerste helft niet zo sterk, tweede stuk wel! Dat stukje onverhard was het grootste minpunt van de route denk ik..
Het verbruik van de GTI blijft me verbazen trouwens, 1 op 10 vandaag weer!

Het verbruik van de GTI blijft me verbazen trouwens, 1 op 10 vandaag weer!
Laatst gewijzigd door Barend op 25 nov 2012, 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Heren wat een geweldige dag super georganiseerd!
Sorry dat de navigatie van het eerste deel niet helemaal vlekkeloos verliep..
Maar allemaal zonder (noemenswaardige) schade eind v/d dag gehaald. Volgens mij is er alleen een bumperspoiler beschadigd.
Marcel
Sorry dat de navigatie van het eerste deel niet helemaal vlekkeloos verliep..

Maar allemaal zonder (noemenswaardige) schade eind v/d dag gehaald. Volgens mij is er alleen een bumperspoiler beschadigd.
Marcel
- Petrolhead Tom
Ik vond het een grandioze dag! Heb echt genoten. Mijn Tie-Wrap statief heeft absoluut niet geholpen. Heb alleen beelden van de hemel boven het circuit en de toertocht. haha. Hopelijk wordt de Gopro hero3 snel leverbaar zodat dat probleem ook is opgelost.
Enige verbeter punt: Als de route toch al af is in Google Maps plemp hem de volgende keer dan even in het topic dan kan iedereen hem zelf even in zijn navi zetten mocht je dat willen.
Echt diep respect voor de mannen van het TTT circuit. 13 jaar strijden om zo'n klein stukje asfalt te mogen leggen. Eigenlijk te bizar voor woorden. Heb me bijzonder vermaakt op dat korte stukje.
Enige verbeter punt: Als de route toch al af is in Google Maps plemp hem de volgende keer dan even in het topic dan kan iedereen hem zelf even in zijn navi zetten mocht je dat willen.
Echt diep respect voor de mannen van het TTT circuit. 13 jaar strijden om zo'n klein stukje asfalt te mogen leggen. Eigenlijk te bizar voor woorden. Heb me bijzonder vermaakt op dat korte stukje.

-
Hallo,
Ook weer thuis van mijn eerste driving-fun TT....ik persoonlijk vond het heel gezellig en de diversiteit van auto's qua merken vond ik ook super.......
Helaas staat de M5 alweer een tijdje op winterbanden, waardoor traction control eigenlijk de hele tijd bleef knipperen en ik soms wat mensen ophield
Circuit vond ik ehm winderig
door de winterbandjes ook niet het circuit op geweest.......
Aan het einde van de TT kreeg ik nog een melding dat er een band lek zou zijn, maar na wat heen en weer sturen (nee er was niks mis met mijn ophanging
) tot de conclusie gekomen dat het een valse melding was.
Super dag gehad, veel nieuwe namen gezien en met nieuwe mensen gepraat, bedankt mannen voor het uitzetten en op naar een volgende keer zou ik zeggen.......
Groeten,
Eric
Ook weer thuis van mijn eerste driving-fun TT....ik persoonlijk vond het heel gezellig en de diversiteit van auto's qua merken vond ik ook super.......
Helaas staat de M5 alweer een tijdje op winterbanden, waardoor traction control eigenlijk de hele tijd bleef knipperen en ik soms wat mensen ophield

Aan het einde van de TT kreeg ik nog een melding dat er een band lek zou zijn, maar na wat heen en weer sturen (nee er was niks mis met mijn ophanging

Super dag gehad, veel nieuwe namen gezien en met nieuwe mensen gepraat, bedankt mannen voor het uitzetten en op naar een volgende keer zou ik zeggen.......
Groeten,
Eric
-
OnlineLuco
Nou, ook net thuis, allereerst de organisatie heel erg bedankt voor de ontvangst, koffie met lekkers en al het andere, Henno nog extra bedankt voor het eten.
Wat hebben we geleerd vandaag????
1) Golf GTI in hoogste versnelling (6) van 110 tot 180 tegen een 5 gtt in hoogste versnelling (5), jammer voor de golf, verbruik is dan misschien wel lekker, maar de snelheid is kut
2) Smacboy was helemaal niet ziek, die is gewoon bang voor Renate
3) BMW 330 zijn ook trage hokken, zelfs op een nat wegdek was die met de 5 gewoon op te duwen, niet kopen dus, zonde van je geld
4) Vond het tempo van de toertocht erg laag liggen, alle mensen die op de landweggetjes liepen hadden voldoende tijd om weg te springen
5) TTT circuit is perfect, vooral voor BMW rijders, want er staat geen vangrail
6) Mazda mps en gechipte seat dieseltjes zijn erg rap.
7) Morgen verwacht ik op vele stukken weg sporenonderzoek van de politie vanwege al die zwarte strepen die met een 1M daar neer zijn gelegd.
8) Ow ja DF was toch een bmw forum, er waren er drie, en er ging er nog een stuk ook

Wat hebben we geleerd vandaag????
1) Golf GTI in hoogste versnelling (6) van 110 tot 180 tegen een 5 gtt in hoogste versnelling (5), jammer voor de golf, verbruik is dan misschien wel lekker, maar de snelheid is kut

2) Smacboy was helemaal niet ziek, die is gewoon bang voor Renate

3) BMW 330 zijn ook trage hokken, zelfs op een nat wegdek was die met de 5 gewoon op te duwen, niet kopen dus, zonde van je geld

4) Vond het tempo van de toertocht erg laag liggen, alle mensen die op de landweggetjes liepen hadden voldoende tijd om weg te springen

5) TTT circuit is perfect, vooral voor BMW rijders, want er staat geen vangrail

6) Mazda mps en gechipte seat dieseltjes zijn erg rap.
7) Morgen verwacht ik op vele stukken weg sporenonderzoek van de politie vanwege al die zwarte strepen die met een 1M daar neer zijn gelegd.
8) Ow ja DF was toch een bmw forum, er waren er drie, en er ging er nog een stuk ook

- PD power
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Ook hier iemand die zich erg goed heeft vermaakt, net als mijn bijrijder.
Eerste deel vond ik persoonlijk ook niet het sterkste punt van de tt, was ook degene die voorop reed toen we daar de weg kwijt raakten
Op het TTT cicuit wat leuke rondjes gedaan met de Ibiza, gekke ding liep op het rechte stukje nog harder dan ik had verwacht.
Daarna 2e deel van de tocht achter de MPS gereden, was met de Ibiza af en toe even goed onze best doen om het een beetje bij te houden. Route was erg mooi.
Gisteren de auto gewassen en die zit er nu dus net weer zo uit als voor het wassen na het stukje onverhard mrgreen:
Zal straks de beelden van het TTT Circuit even bekijken, de camera heeft tijdens de tt de hele kofferbak van de auto gezien dus ben benieuwd hoe goed die nog heeft gefilmd
Eerste deel vond ik persoonlijk ook niet het sterkste punt van de tt, was ook degene die voorop reed toen we daar de weg kwijt raakten

Op het TTT cicuit wat leuke rondjes gedaan met de Ibiza, gekke ding liep op het rechte stukje nog harder dan ik had verwacht.
Daarna 2e deel van de tocht achter de MPS gereden, was met de Ibiza af en toe even goed onze best doen om het een beetje bij te houden. Route was erg mooi.
Gisteren de auto gewassen en die zit er nu dus net weer zo uit als voor het wassen na het stukje onverhard mrgreen:
Zal straks de beelden van het TTT Circuit even bekijken, de camera heeft tijdens de tt de hele kofferbak van de auto gezien dus ben benieuwd hoe goed die nog heeft gefilmd
- Niels
- Auto: Prius+
LOL@Luco
Leuk dat er weer eens en goed bezochte meeting is geweest

Leuk dat er weer eens en goed bezochte meeting is geweest

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Het filmpje van TTT Emmen vanuit die trage grijze Ibiza:
http://www.youtube.com/watch?v=0OtAMzLonKI
Ga alleen eens uitvogelen wat dat irritante geluid is dat je hoort...
En ja, qua kwaliteit moet ik echt eens aan een betere camera
http://www.youtube.com/watch?v=0OtAMzLonKI
Ga alleen eens uitvogelen wat dat irritante geluid is dat je hoort...
En ja, qua kwaliteit moet ik echt eens aan een betere camera

-
Dat stukje onverhard dat was wel lache. Wat een blubber ik denk daar kom ik nooit door. Ging allemaal net goed de auto had ook niet verlaagd moeten zijn.
Het was zeer leuk. Ik zal ook wel eens zo n tochtje organiseren in combinatie met karten dan kunnen we later chinees eten op de kartbaan. Gezellig met ze allen eten ontbrak een beetje.
Voor de rest ik heb genoten. Gezellig clubje.
Had alleen wat weinig tractie:)
Het was zeer leuk. Ik zal ook wel eens zo n tochtje organiseren in combinatie met karten dan kunnen we later chinees eten op de kartbaan. Gezellig met ze allen eten ontbrak een beetje.
Voor de rest ik heb genoten. Gezellig clubje.