Meer heb ik er niet over te melden, er is al genoeg gezegd, plaatjes van Metchu zijn hilarisch

Succes met de afhandeling!
dank Brampartyondude schreef:plaatjes van Metchu zijn hilarisch![]()
Booooh schreef:Blijkbaar geen progressie, ik zeg name and shame...
Ben
Ach, ik betaalde twee joeten voor dat ding dus ik kan daar wel mee levenJWD schreef:We hebben voor de traditionele weg gekozen (politie) en tsja..... dan laten de updates wat langer op zich wachten.
Neemt niet weg dat in dit topic genoeg ideeën staan om een regenachtige maandag middag mee te vullen.
Dat de data verloren is hebben we inmiddels genoegen mee genomen.
Ik moet wel iedereen bedanken voor de behulpzame en vooral leuke reacties, het klinkt cliché maar het leed is er zeker door verzacht zo niet weggenomen.
P.s. Hans, de nieuwe Gen4 iPad update dit topic vele malen sneller dan de gestolen iPad 2
Veel aandacht voor DF op het internet.RVV schreef:Booooh schreef:Blijkbaar geen progressie, ik zeg name and shame...
Ben
Inderdaad. Echt te belachelijk.. vieze vuile rotdief. Ik zet met alle plezier een artikel op de frontpage van DF!
Linken we die wel door naar geenstijl autoblog en consorten
GTRene schreef:eerst even afwachten en de politie de kans geven, kan tegenwoordig ff duren magoed, die dief kan je eventueel altijd nog verder confronteren op allerlei manieren zoals bepaalde hiero besproken, doch daar kunnen ook nadelen aan kleven, dus eerst ff wachten lijkt me "wijzer"
Zooooo, twee joetjes nog wel. Die heb je uit de spaarsok van je oma gevonden dan?Downforce Hans schreef:Ach, ik betaalde twee joeten voor dat ding dus ik kan daar wel mee levenJWD schreef:We hebben voor de traditionele weg gekozen (politie) en tsja..... dan laten de updates wat langer op zich wachten.
Neemt niet weg dat in dit topic genoeg ideeën staan om een regenachtige maandag middag mee te vullen.
Dat de data verloren is hebben we inmiddels genoegen mee genomen.
Ik moet wel iedereen bedanken voor de behulpzame en vooral leuke reacties, het klinkt cliché maar het leed is er zeker door verzacht zo niet weggenomen.
P.s. Hans, de nieuwe Gen4 iPad update dit topic vele malen sneller dan de gestolen iPad 2
Serieus? Dan heb je 'n 456 in je avatar en dan voel IK me al 'n ouwe gehaktbal hier.Joël D. schreef:Een joet. Dat moest ik Googlen.
Klopt. Maar dan krijg ik van die blauwe enveloppen en is het wel gesnee-en.Luco schreef:rooitjes mot je hebbuh, hele stapuls