Leuke test op de frontpage!
- Petrolhead Tom
Leuke test op de frontpage!
Echt een gave test. http://www.driving-fun.com/3272/home/te ... beter.aspx
Na het lezen valt me op dat je tegenwoordig eigenlijk geen mens meer hoort over de nieuwe Impreza. Hij is naar mijn mening ook veel te kostbaar geworden om er mee te doen wat de mensen met de eerste Impreza's deden. Of hij nog net zo goed is weet ik niet. Zelfs diehard Subaru adepten als Bob STI vallen van hun geloof.
Is Subaru het kwijt? Of zijn ze simpelweg te duur geworden?
Na het lezen valt me op dat je tegenwoordig eigenlijk geen mens meer hoort over de nieuwe Impreza. Hij is naar mijn mening ook veel te kostbaar geworden om er mee te doen wat de mensen met de eerste Impreza's deden. Of hij nog net zo goed is weet ik niet. Zelfs diehard Subaru adepten als Bob STI vallen van hun geloof.
Is Subaru het kwijt? Of zijn ze simpelweg te duur geworden?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Leuke test op de frontpage!
Frontpage?
Het is dat je het zegt, maar daar kijk ik dus echt nooit op

Het is dat je het zegt, maar daar kijk ik dus echt nooit op

-
- Auto: AR 3.0BIT/ A4 1.8TQ/ GTE
wat is die Delta toch een geweldige auto, zoiets wil ik ooit nog wel een keer bezitten. Wát een icoon!
Verliest Subaru geen terrein omdat het een computer op wielen is?
Verliest Subaru geen terrein omdat het een computer op wielen is?
-
Te duur...
De nieuwe die volgend jaar komt is naar verluid een stuk strakker geworden, dus dat biedt perspectief (qua rijden, want qua prijs zal het moeilijjk blijven...). Vermogen is niet echt relevant want een klein beetje kietelen kost weinig geld, en levert meteen een vlottere auto p die beter aan het gas hangt... De UK lost dat op met hun actie model, die al meer PK;s heeft en ook nog goedkoper is
(net als wat Vauxhall deed bij de laatste editie van de Monaro: de 500 was goedkoper dan de 400 ondanks de toevoeging van een compressor etc.
)
@Woppa: dat is juist de EVO niet de Suabru... (Active yaw control etc.)
De nieuwe die volgend jaar komt is naar verluid een stuk strakker geworden, dus dat biedt perspectief (qua rijden, want qua prijs zal het moeilijjk blijven...). Vermogen is niet echt relevant want een klein beetje kietelen kost weinig geld, en levert meteen een vlottere auto p die beter aan het gas hangt... De UK lost dat op met hun actie model, die al meer PK;s heeft en ook nog goedkoper is

@Woppa: dat is juist de EVO niet de Suabru... (Active yaw control etc.)
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik ook niet.Nutkees schreef:Het is dat je het zegt, maar daar kijk ik dus echt nooit op![]()
Enige artikel wat ik volledig uitgelezen heb was de 340 versus de A3, omdat het een eigenaarsauto betrof die eens door compleet andere ogen gezien werdt.
Dat soort artikelen zouden er meer mogen komen.
-
Sti is super maar inderdaad veel te duur.
Ze moeten een wrc achtige auto op de markt brengen voor leuk geld.
Hatchback widebody 2.0 turbo geknepen op 240 pk voor lage co2. Na aflevering is er een performance pakket te koop incl orginele garantie.
De 555 destijds koste 11000 gulden om te maken.
Dus kom op subaru met een leuke wrc achtige sti. Wat tevens weer een mooie basis is om in de wrc terug te komen.
Hatchback widebody 2.0 turbo geknepen op 240 pk voor lage co2. Na aflevering is er een performance pakket te koop incl orginele garantie.
Dus kom op subaru met een leuke wrc achtige sti. Wat tevens weer een mooie basis is om in de wrc terug te komen.
- Petrolhead Tom
Subaru zal in de huidige vorm nooit meer in het WRC terugkomen omdat het de bedoeling is dat ze naar voorwielaandrijving gaan. Ook wel logisch dus.
- Tim N
Ja idd mooie test, mis enkel de film beelden
- markk
Leuke test. Hadden ze maar gebeld, dan had ik de 8 MR RS ingebracht 
Mark.

Mark.
-
Dat is niet correct: de komende STi wordt juist de basis voor een (zeer waarschijnlijke) rentree!Petrolhead Tom schreef:Subaru zal in de huidige vorm nooit meer in het WRC terugkomen omdat het de bedoeling is dat ze naar voorwielaandrijving gaan. Ook wel logisch dus.
- Petrolhead Tom
De STI wordt FWD?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik zie nu dit draadje en ik ben totnutoe vanochtend de enige die daar wat postte.
Ben gek op de Delta , maar ook het geweld van Andre in de EVOs weet ik nog goed. Zelf 'n GTT gehad 13 jaar geleden.
68k euros gaat inderdaad nergens over. Prachttechniek dat wel.
Ben gek op de Delta , maar ook het geweld van Andre in de EVOs weet ik nog goed. Zelf 'n GTT gehad 13 jaar geleden.
Inderdaad. Ander voorbeeld M pakket bij BMW zit volgend jaar uit de 20% bijtelling (als je zo'n kar hebt 114/116) hoorde ik dus moet je achteraf etc.Andre schreef:Sti is super maar inderdaad veel te duur.
68k euros gaat inderdaad nergens over. Prachttechniek dat wel.
Laatst gewijzigd door Robin op 21 nov 2012, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petrolhead Tom
Mwoah als de rest van de auto het prijskaartje zou matchen zou er best een markt voor kunnen zijn.
-
Gelukkig nietPetrolhead Tom schreef:De STI wordt FWD?

- GTRene
Zoals ze al aangeven een vrij groot turbo gat en slechte zit positie bij de Delta...
als je moderne turbo gewend bent zal dat opvallen
en dan nog dat vierkante dash
destijds een hele bak natuurlijk, nu nog cool om te zien maar niet veel meer...(vind ik)
heb verschillende Delta's gehad van de HF turbo martini (eerste types) naar Integrale's en Evo Integrale e.d. so I pass, al vind ik de buitenkant (vooral de Evo uitvoeringen) nog steeds gaaf.
als je moderne turbo gewend bent zal dat opvallen

en dan nog dat vierkante dash

destijds een hele bak natuurlijk, nu nog cool om te zien maar niet veel meer...(vind ik)
heb verschillende Delta's gehad van de HF turbo martini (eerste types) naar Integrale's en Evo Integrale e.d. so I pass, al vind ik de buitenkant (vooral de Evo uitvoeringen) nog steeds gaaf.
-
Ik kon het niet laten om wat te posten. Mijn Delta is namelijk net gespoten nadat er een nieuwe kooi in is gezet en de auto is doorgelast. Wielkasten zijn ook vergroot om 'm zoveel mogelijk te kunnen verlagen. We gaan de auto deze winter verder opbouwen. Het gewicht zal tussen de 1050 en 1100 kg komen door bijvoorbeeld een carbon dak, een motorkap van carbon, etc. We zullen qua vermogen ongeveer uitkomen op 400pk en 575Nm.
René je hebt gelijk; de motor heeft een andere turbo nodig. Dat wordt een GT2876R of een GT3076R. Er komen FIA gekeurde leren Recaro Pole Position stoelen in die echt super zitten en er komt een carbon dasboard in dat maar gedeeltelijk hetzelfde is als het origineel; namelijk alleen de bovenkant zoals op de foto.
René je hebt gelijk; de motor heeft een andere turbo nodig. Dat wordt een GT2876R of een GT3076R. Er komen FIA gekeurde leren Recaro Pole Position stoelen in die echt super zitten en er komt een carbon dasboard in dat maar gedeeltelijk hetzelfde is als het origineel; namelijk alleen de bovenkant zoals op de foto.
- Bijlagen
-
- DeltaG.jpg (664.28 KiB) 859 keer bekeken
-
- recaro005.jpg (560.77 KiB) 859 keer bekeken
-
- Dash.jpeg (26.24 KiB) 859 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Goedemans op 21 nov 2012, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan

Zo ontzettend gaaf, Berry!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi man.Prachtig. 1100kg en 400pk is natuurlijk ook machtig met 'n goeie 4wd.
Maar die foto van de Recaros, da's geen Delta maar zo'n propellording toch?
-
De foto is maar een voorbeeld van de stoelen die ik heb liggen.Robin schreef:Mooi man.Prachtig. 1100kg en 400pk is natuurlijk ook machtig met 'n goeie 4wd.
- GTRene
Dat lijkt wel wat moois te worden met leuke updates
in de gele evo had ik destijds ook een kooi (groene) en shaal stoelen (rode) en rode wielen
dat was allemaal al zo toen ik hem kocht

in de gele evo had ik destijds ook een kooi (groene) en shaal stoelen (rode) en rode wielen

dat was allemaal al zo toen ik hem kocht

-
Cool! Zo'n dikke Lancia blijft gaaf. Gewicht doet een hoop, en met dat vermogen wordt het een lekker vlot karretje 

-
OnlineSnipe
Leuk dat je het zegt, want dat is ook wat we vaker willen gaan doen: aandacht geven aan fraaie auto's van DF'ers. De Mini van Hans misschien, en binnenkort de 130i van Joost. De E30 van Ron is door tijdgebrek nog niet gelukt maar staat nog op het programma, en met de NSX van Ar zouden we wat gaan doen maar die was in reparatie.smiley schreef:Enige artikel wat ik volledig uitgelezen heb was de 340 versus de A3, omdat het een eigenaarsauto betrof die eens door compleet andere ogen gezien werdt.
Dat soort artikelen zouden er meer mogen komen.
Kortom, we doen ons best om meer van dit te doen!
- Macboy
Geweldig die Delta ! Wat een fraai project moet dat zijn. Verdient natuurlijk een eigen draad !
Die Subaru mongolen hebben inderdaad zelf het merk ter ziele gebracht door die absurde prijzen.
Die Subaru mongolen hebben inderdaad zelf het merk ter ziele gebracht door die absurde prijzen.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Snipe schreef:Leuk dat je het zegt, want dat is ook wat we vaker willen gaan doen: aandacht geven aan fraaie auto's van DF'ers.