iPhone
- Robin Hartog
Re: iPhone
Lichter was ik inderdaad nog vergeten; maar tegelijkertijd heb ik wel dat ik nog wat voorzichtiger er mee doe; lijkt wel alsof hij breekbaarder aanvoelt dan de 4(/S). 

- Riceaux
iPhone 5 nu ook in bezit sinds een paar dagen. Netjes binnen 4 weken bezorgd. Tot nu toe erg tevreden er over. Had een 4S maar merk toch wel verschil qua snelheid/soepelheid. Camera is bijvoorbeeld aardig stuk sneller opgestart. Gewicht is opzich wel prima, maar hij had van mij wel iets zwaarder mogen zijn. Nu gaat het teveel richting Samsung gevoel qua gewicht. Trilfunctie is wel ruk geworden als je er een hoesje om heen hebt. Als ik 'm in m'n broekzak heb voel ik de helft van de tijd niet wanneer ik een berichtje krijg. Beetje jammer. Internetsnelheid is ook weer een stuk vooruit gegaan, pagina's laden sneller. (Via Wi-Fi)
- RVV
Robin Hartog schreef:Lichter was ik inderdaad nog vergeten; maar tegelijkertijd heb ik wel dat ik nog wat voorzichtiger er mee doe; lijkt wel alsof hij breekbaarder aanvoelt dan de 4(/S).
Geen idee of het zo is, maar ondertussen heb ik al 2 kapotte ipod touchs kunnen vervangen omdat ze (kids) op de grond waren gevallen (glas aan gruzelementen). Ook een vrij licht dingetje. Mijn 4 is ook regelmatig gevallen op de grond, maar daarmee geen glasschade.
-
Heb sinds kort ook een iphone 4, naast de nieuwe ipad 4 en macbook pro na de laatste apple tv aanschaf..
Maar wat ik wil zeggen, ik heb geupgrade van de ipad 1 naar 4 en alleen omdat de snelheid van de 1 toch wel terug begon te vallen. ipad 4 is verademing qua snelheid en retina is ook mooi. Maar de iphone 4 bevalt prima en is wat mij betreft meer dan snel genoeg. Vind 'm ook lekker in de hand liggen, ook qua gewicht, dus ik vind het wel prima. De ipad 1 had ik ook gehouden als ik me gewoon niet aan de snelheid had geïrriteerd. Vond het gewoon nog steeds een geweldig ding.

Maar wat ik wil zeggen, ik heb geupgrade van de ipad 1 naar 4 en alleen omdat de snelheid van de 1 toch wel terug begon te vallen. ipad 4 is verademing qua snelheid en retina is ook mooi. Maar de iphone 4 bevalt prima en is wat mij betreft meer dan snel genoeg. Vind 'm ook lekker in de hand liggen, ook qua gewicht, dus ik vind het wel prima. De ipad 1 had ik ook gehouden als ik me gewoon niet aan de snelheid had geïrriteerd. Vond het gewoon nog steeds een geweldig ding.
- Robin Hartog
Goed hoesje kopen; heb zo'n Speck case gekocht @ Mediamarkt en hij trilt heerlijk.Riceaux schreef:iPhone 5 nu ook in bezit sinds een paar dagen. Netjes binnen 4 weken bezorgd. Tot nu toe erg tevreden er over. Had een 4S maar merk toch wel verschil qua snelheid/soepelheid. Camera is bijvoorbeeld aardig stuk sneller opgestart. Gewicht is opzich wel prima, maar hij had van mij wel iets zwaarder mogen zijn. Nu gaat het teveel richting Samsung gevoel qua gewicht. Trilfunctie is wel ruk geworden als je er een hoesje om heen hebt. Als ik 'm in m'n broekzak heb voel ik de helft van de tijd niet wanneer ik een berichtje krijg. Beetje jammer. Internetsnelheid is ook weer een stuk vooruit gegaan, pagina's laden sneller. (Via Wi-Fi)

- RVV
Heb je hem tegen de prostaat aan zitten dan?
-
iPhone 4 is voor mij helaas ook al weer wat traag aan het worden en ik moet de home knop nogsteeds eens laten vervangen. Zit er niet om te springen om die te vervangen omdat dan gelijk m'n radio in de auto tot schroot is verklaard. 

- Robin Hartog
Hoezo dat?allen schreef:iPhone 4 is voor mij helaas ook al weer wat traag aan het worden en ik moet de home knop nogsteeds eens laten vervangen. Zit er niet om te springen om die te vervangen omdat dan gelijk m'n radio in de auto tot schroot is verklaard.
-
40 euro Allen, homeknoppie, werkt weer perfect.
-
Appradio.
Ruben: moet ik binnenkort even laten doen voor ik de telefoon uit irritatie het raam uit gooi.
Ruben: moet ik binnenkort even laten doen voor ik de telefoon uit irritatie het raam uit gooi.
- Robin Hartog
Kan je dan niet gewoon een adapter kopen? Lijkt me dat dat het enige verschil is; de aansluiting van de kabel.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tip: Wel eerst even het raam openen.allen schreef:Appradio.

-
Glasverzekering.
Alleen kabeltje wisselen kan niet. Alleen m'n handsfree werkt dan nog. Logisch, dat gaat via bluetooth. Telefoonwissel staat dus gelijk aan een nieuwe radio. Was overigens gelijk de laatste keer dat ik zoiets aanschaf. Ook omdat die stomme iphone gelijk even de navi tijdelijk kwijt is wanneer de telefoon gaat of ik iemand moet bellen. Handig als ik een klant een half uur aan de lijn heb terwijl ik de weg niet weet. Volgende keer maar weer een fabrieksnavi. Alhoewel het bij vag maar de vraag is hoe lang die dan in de auto blijft zitten.

Alleen kabeltje wisselen kan niet. Alleen m'n handsfree werkt dan nog. Logisch, dat gaat via bluetooth. Telefoonwissel staat dus gelijk aan een nieuwe radio. Was overigens gelijk de laatste keer dat ik zoiets aanschaf. Ook omdat die stomme iphone gelijk even de navi tijdelijk kwijt is wanneer de telefoon gaat of ik iemand moet bellen. Handig als ik een klant een half uur aan de lijn heb terwijl ik de weg niet weet. Volgende keer maar weer een fabrieksnavi. Alhoewel het bij vag maar de vraag is hoe lang die dan in de auto blijft zitten.
- 2000USA
Doe eens gek, koop een "incourante auto", dan blijft die navi wel zitten en wordt je nog maar 1 keer bestolen.... (bij het inruilen bij de stealer that is...)
- Tom V
Twee dingen snap ik niet.allen schreef:Glasverzekering.![]()
1 :
http://store.apple.com/nl/product/MD823 ... r?fnode=45
2:
Ik druk tijdens bellen twee keer op de homeknop en zet navi gewoon in beeld. Is dat voor jou ook niet de oplossing?
-
Helaas haalt die adapter niets uit.
Dat tweede heb ik eigenlijk nooit geweten. Zo even uitproberen.
Edit:
Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb ipv mezelf al die jaren irriteren...
Edit:

- Macboy
"Read the fucking manual"
- Downforce Hans
Misschien dat je ook eens op kan houden met ons te irriteren...........is namelijk ook al een paar jaar gaande....... :piraatje:allen schreef:Helaas haalt die adapter niets uit.
Edit:
- Macboy
De iphone5 al twee weken in huis. Conclusie: wat een bizar snel apparaat ! Het is niet te bevatten hoe snel de camera werkt maar bovenal internet gaat echt niet normaal zo snel !
Verder is hij wel gewoon te groot waardoor je niet met je duim het hele scherm kan halen als je geen hele lamge vingers hebt. Maar goed heel storend vind ik het niet vanwege alle andere voordelen en die extra rij. Maar ik had hem vetter gevonden als hij niet langer was geworden.
Verder is hij heerlijk licht.
Ook erg handig dat de nieuwe stekker beide kanten kan inpluggen daar waar de oude stekkers maar op een manier passen wat best irritant was op momenten. Nu klik je altijd raak.
Geef het ding dus een 9 !
Verder is hij wel gewoon te groot waardoor je niet met je duim het hele scherm kan halen als je geen hele lamge vingers hebt. Maar goed heel storend vind ik het niet vanwege alle andere voordelen en die extra rij. Maar ik had hem vetter gevonden als hij niet langer was geworden.
Verder is hij heerlijk licht.
Ook erg handig dat de nieuwe stekker beide kanten kan inpluggen daar waar de oude stekkers maar op een manier passen wat best irritant was op momenten. Nu klik je altijd raak.
Geef het ding dus een 9 !
- dvh
Klinkt goed !
Begin me behoorlijk te irriteren aan de traagheid van mijn normale 4.
- Macboy
You will not believe the difference !
- JoostSchouten
Internetsnelheid verbaasde mij ook enorm, in positieve zin. Dacht dat de verbinding altijd de beperkende factor was, maar de telefoon zelf draagt daar ook veel aan bij.
Oplader is ideaal ja, 's avonds niet meer bijschijnen om te kijken of hij goed zit.
Schermgrootte ben ik nog niet over uit, heb hem nu een week en twijfel er nog aan of het veel toevoegt.
Siri werkt ook goed, vooral spraak naar tekst bij bijv emails sturen is ideaal. Als dat er in het NLs is wil je volgens mij al snel niet meer zonder.
En erg handig dat je hier een forumpost kunt typen zonder vertraging!
Oplader is ideaal ja, 's avonds niet meer bijschijnen om te kijken of hij goed zit.
Schermgrootte ben ik nog niet over uit, heb hem nu een week en twijfel er nog aan of het veel toevoegt.
Siri werkt ook goed, vooral spraak naar tekst bij bijv emails sturen is ideaal. Als dat er in het NLs is wil je volgens mij al snel niet meer zonder.
En erg handig dat je hier een forumpost kunt typen zonder vertraging!
- WJ
Ik ook, wat ik best apart vind, benchmarks zijn nog net zo snel als toen ik hem net had, maar om een of andere reden zijn dezelfde apps een stuk langzamer...?dvh schreef:Klinkt goed !
Februari voor een nieuwe kijken, Iphone5, Note2 of een windows phone..
- stefan740
Ook maar eens zo'n iPhone 5 besteld. Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin om om me helemaal in te lezen in de apple mania
De bereichten hierboven klinken in ider geval goed! Nu als eerste maar een hoesje ervoor bestellen, iemand een goede tip? Een met bewezen kwaliteit of iets leuks automotives...

De bereichten hierboven klinken in ider geval goed! Nu als eerste maar een hoesje ervoor bestellen, iemand een goede tip? Een met bewezen kwaliteit of iets leuks automotives...