Had ook bijna een cobaltblauwe gekochtallen schreef:De blauwe met zilveren wielen Tom. Dat vind ik nu weer wel een mooi ding. Alles klopt, tot aan de oranje knippers toe. Die kleur had op je eigen wagen overigens ook erg mooi gestaan imho.

Klopt, mijn auto is slate gray of zoals ze in duitsland zeggen schieffergrau (beide betekent leisteengrijsWill F. schreef:Ik vind het 'n mooie kleur René, dat Agate grijs met die grijze wielen. Het komt in de buurt van het schitterende slate grey dat al decennia lang te verkrijgen is bij Porsche, een van de weinige grijstinten die echt leeft met wisselend licht/weer, waar bruin en zelfs parelmoerwit doorheen zit. Dacht dat Tom zijn 997 die kleur heeft.

Vind het zelf ook de enige echt mooie grijze kleur die op een 997 verkrijgbaar was, als "sonderfarbe" weliswaar, het imo minder mooie sealgrau kom je dan ook veel vaker tegen.
De kleurencombinatie schieffergrau met cocoa leder (zoals bij mij) is later ook gebruikt voor de 5th anniversary edities van porsche centrum gelderland, kan ze geen ongelijk geven