...is er straks ook een TomTom bestandje of Google Maps-linkje beschikbaar o.i.d.? Lijkt me wel handig zonder bijrijder

1) Volgens mij niet, maar misschien kan Frank daar 100% duidelijkheid over geven.HSR schreef:Een vraag aangaande de toerrit en het bezoek aan TTT Emmen.
1) Zijn er kosten verbonden aan het rijden op TTT Emmen?;
2) Is het mogelijk om aan te sluiten bij het TTT Emmen? Dit wegens verplichtingen in de ochtend.
De route zal pas op lokatie bekend worden, op papier, dit om te voorkomen, dat anderen misschien een flitskast gaan plaatsen......, natuurlijk houden we ons allemaal netjes aan de wet, maar soms heb je een zwak momentje....Joop schreef:Al een mooi groepje...
...is er straks ook een TomTom bestandje of Google Maps-linkje beschikbaar o.i.d.? Lijkt me wel handig zonder bijrijder
Gewoon doen joh! Ik heb met een 205 1.1 ook zat lol gehad en dat was ook niet de meest bijzondere machine.Tim N schreef:Nou de mannen met zout zijn langs geweest....
In dubio of ik dan wel mee zou gaan met de daily 318i.... verwacht dan toch minder lol te hebben...
Als je een toertocht doet overdag, wat maakt het dan uit waar het is: je kunt dan de hele dag toch al niks nuttigs doenRobin Hartog schreef:Jammer dat het zo'n eind weg is en ik dus waarschijnlijk geen tijd heb.
's Ochtends verplichtingen, dan nog 2 uur rijden en ik red het TTT circuit zelfs nietPingus schreef:Als je een toertocht doet overdag, wat maakt het dan uit waar het is: je kunt dan de hele dag toch al niks nuttigs doenRobin Hartog schreef:Jammer dat het zo'n eind weg is en ik dus waarschijnlijk geen tijd heb.
Zo traag is die Polo ook weer niet. Watje. :strong:Robin Hartog schreef:'s Ochtends verplichtingen, dan nog 2 uur rijden en ik red het TTT circuit zelfs nietPingus schreef:Als je een toertocht doet overdag, wat maakt het dan uit waar het is: je kunt dan de hele dag toch al niks nuttigs doenRobin Hartog schreef:Jammer dat het zo'n eind weg is en ik dus waarschijnlijk geen tijd heb.
Hij is nu sneller dan de Fiesta iig!Petrolhead Tom schreef: Zo traag is die Polo ook weer niet. Watje. :strong:
+veel!Petrolhead Tom schreef:Gewoon doen joh! Ik heb met een 205 1.1 ook zat lol gehad en dat was ook niet de meest bijzondere machine.Tim N schreef:Nou de mannen met zout zijn langs geweest....
In dubio of ik dan wel mee zou gaan met de daily 318i.... verwacht dan toch minder lol te hebben...
Joh, je hebt toch rwd.Tim N schreef:Nou de mannen met zout zijn langs geweest....
Gebruikers op dit forum: Forza en 1 gast