Het is weekend... RAGE !
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Re: Het is weekend... RAGE !
"Jullie spelen met mijn privé!"
Lol. Baas.
Lol. Baas.
- dvh
Schat.. je kan gaan werken.. JA JE HOEFT NIET TE TANKEN.... AARACHHHH!@#!%

- Riceaux
Hahahaha Geniaaaaaaal!!! 

- Hans
In het begin twijfelde ik nog of het niet een of ander humoristisch programma was, man, man wat een frustratie. Maar eerlijk is eerlijk die cameraploeg gooit (onbedoeld) wel olie op het vuur. Hadden ze die meneer aangehouden zonder cameraploeg dan was het niet zo uit de hand gelopen. En dan die agenten die ook nog eens aangifte gaan doen wegens belediging. Hij speelde het wel goed, net alsof hij echt onder de indruk was van het schelden van die man.
- stefan740
Ik vraag me dan wel af op welke gronden die agenten aangifte gaan doen? Tuurlijk hij is fout maar laat hem afkoelen en grow a pair of balls meneer de agent.
- Riceaux
Beledigen van een ambtenaar in functie?Ik vraag me dan wel af op welke gronden die agenten aangifte gaan doen? Tuurlijk hij is fout maar laat hem afkoelen en grow a pair of balls meneer de agent.
- RutgerK
Aangifte wegens discriminatie lijkt mij de meest logische.stefan740 schreef:Ik vraag me dan wel af op welke gronden die agenten aangifte gaan doen? Tuurlijk hij is fout maar laat hem afkoelen en grow a pair of balls meneer de agent.
Iemand die zich zo agressief gedraagt moet inderdaad maar even afkoelen. De cameraploeg is geen excuus om zo uit je plaat te gaan!
- PD power
Precies, ik zeg ducktape erom en het wordt al een mooi stukkie rustiger.....RutgerK schreef:Aangifte wegens discriminatie lijkt mij de meest logische.stefan740 schreef:Ik vraag me dan wel af op welke gronden die agenten aangifte gaan doen? Tuurlijk hij is fout maar laat hem afkoelen en grow a pair of balls meneer de agent.
Iemand die zich zo agressief gedraagt moet inderdaad maar even afkoelen. De cameraploeg is geen excuus om zo uit je plaat te gaan!
Mensen met een dergelijk gedrag mogen ze van mij gewoon het rijbewijs afpakken, als je jezelf niet onder controle hebt.
- Fernando
enkeltje longstay imo 

-
OnlineLuco
Hij is iig goed geïntegreerd
Politie bashen is toch een nationale sport

Politie bashen is toch een nationale sport

- Ahmed
Woahahhahah, dit kan niet serieus zijn zeg.... "ik doe jullie niks, au" 

- GTRene
Wat een geflipte idioot zeg
die zou je zo'n "Spock" greep moeten geven, wordt ie rustig van

die zou je zo'n "Spock" greep moeten geven, wordt ie rustig van

-
Ik zeg TBS 

- ///Joost
Hoezo? Dat gedrag hoef je als agent niet te tolereren. Gaat niet om een pair of balls, maar om het principe dat mensen niet met zulk gedrag wegkomen. Bij z'n nekvel pakken en afvoeren. Klaar.stefan740 schreef:Ik vraag me dan wel af op welke gronden die agenten aangifte gaan doen? Tuurlijk hij is fout maar laat hem afkoelen en grow a pair of balls meneer de agent.
- stefan740
Discriminatie wegens huidskleur of seksuele geaardheid? "Ik vertrouw deze donkere jongen niet" of "flikker" een aantal malen? Eerste vind ik niet van toepassing en de tweede is in mijn ogen in deze situatie gewoon beledigen van agent in functie.
Als ze het beledigen van agenten nou eens consequent zouden bestraffen met een zware straf zou er een hoop onduidelijkheid weggehaald worden imho. Nu ligt de grens van belediging bij elke agent anders terwijl die bij de vermelding van het eerste scheldwoord zou moeten liggen.
Ondanks dat meneer wat druk is is het enige wat hij fout doet het roepen van flikker. Om daar nou aangifte voor discriminatie van te doen vind ik overdreven. Daarom, grow a pair. Ik ben benieuwd hoe ze erover zouden denken als ze niet voor de camera stonden.
Als ze het beledigen van agenten nou eens consequent zouden bestraffen met een zware straf zou er een hoop onduidelijkheid weggehaald worden imho. Nu ligt de grens van belediging bij elke agent anders terwijl die bij de vermelding van het eerste scheldwoord zou moeten liggen.
Ondanks dat meneer wat druk is is het enige wat hij fout doet het roepen van flikker. Om daar nou aangifte voor discriminatie van te doen vind ik overdreven. Daarom, grow a pair. Ik ben benieuwd hoe ze erover zouden denken als ze niet voor de camera stonden.
- HJ2
Doe mij ook zo'n lijntje ?!
- Peric
Vind je dat zelf ook niet een beetje een understatement? WAT druk? Die gozer flipt totaal, en waarom? Beetje makkelijk om de camera de schuld te geven. Denk dat het zonder camera ook wel fout was gegaan. Mongol..stefan740 schreef:Ondanks dat meneer wat druk is...
Het had ook zomaar kunnen zijn dat 'ie dat bij een medeweggebruiker doet die misschien iets te lang naar 'm kijkt. Zulke idioten zouden helemaal niet achter het stuur mogen zitten. Want in de handen van zo'n debiel is een auto ook een moordwapen hèh.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
De camera maakt dit verhaal veel groter dan 't hoeft te zijn/is. Hij flipt mede daardoor en de agenten spelen stoer voor de camera.
Ik vind 't allemaal maar jammer.
Want dit is toch niet waarom je bij de politie wil/gaat in the first place?
Deze week had ik trouwens wat minder Bulgaren/Roemenen en ander tuig in de straat/winkel.
Dus was weer 'n rustig weekje voor de politie.

Ik vind 't allemaal maar jammer.
Want dit is toch niet waarom je bij de politie wil/gaat in the first place?
Deze week had ik trouwens wat minder Bulgaren/Roemenen en ander tuig in de straat/winkel.
Dus was weer 'n rustig weekje voor de politie.

- dvh
Lijkt er eerder op dat ze redelijk onder de indruk zijn.. Niet echt stoer gedrag imho.
Op 1.52 zie je dat er geknipt is in het filmpje.. Net nadat een wat grotere kale agent ' jij moet eens je bek houden' zegt tegen deze meneer. In de seconden daarna is hij even aangepakt en is ertussenuit geknipt, zo lijkt het.
Weet niet of deze man de camera al zag aankomen. Hij was druk aan de telefoon.. waar hij al aardig opgefokt klinkt.
Betreft dat discrimineren, whatever. Allemaal niet zo spannend. Moet je ook gewoon maar tegen kunnen als agent gezien dat het eerste is waar ze je verbaal mee proberen te raken.
Op 1.52 zie je dat er geknipt is in het filmpje.. Net nadat een wat grotere kale agent ' jij moet eens je bek houden' zegt tegen deze meneer. In de seconden daarna is hij even aangepakt en is ertussenuit geknipt, zo lijkt het.
Weet niet of deze man de camera al zag aankomen. Hij was druk aan de telefoon.. waar hij al aardig opgefokt klinkt.
Betreft dat discrimineren, whatever. Allemaal niet zo spannend. Moet je ook gewoon maar tegen kunnen als agent gezien dat het eerste is waar ze je verbaal mee proberen te raken.
- Macboy
Ik verbaas me er telkens weer over dat er mensen zijn die het maar normaal vinden op dit forum. En dat het mede aan de camera Zou liggen. Dat je daar niet eens doorheen kan prikken zeg ? Die man is agressief en bevindt zich in een of andere trance. Richt zijn woede op de camera. Daarna op de agent. Zou die camera er niet zijn geweest zou hij zijn woede natuurlijk meteen op de agent richten.
Onbetrouwbare mongool. Meteen uit eigen veiligheid afvoeren en laten afkoelen in een cel. En uiteraard aangifte doen tegen zon gast. Natuurlijk moet je als agent een wat dikkere huid hebben maar de afgelopen 20 jaar is gebleken dat dit niet het gepaste respect heeft opgeleverd voor agenten. Sterker nog de normen en waarden jegens autoriteiten zijn tot een dieptepunt gedaald (jegens politie, ambulance etc).
Meteen aanpakken en afstraffen dus. Lik op stuk beleid.
Complimenten dus voor die agenten (die van binnen natuurlijk niet beledigd zijn maar dat boeit me niet).
Onbetrouwbare mongool. Meteen uit eigen veiligheid afvoeren en laten afkoelen in een cel. En uiteraard aangifte doen tegen zon gast. Natuurlijk moet je als agent een wat dikkere huid hebben maar de afgelopen 20 jaar is gebleken dat dit niet het gepaste respect heeft opgeleverd voor agenten. Sterker nog de normen en waarden jegens autoriteiten zijn tot een dieptepunt gedaald (jegens politie, ambulance etc).
Meteen aanpakken en afstraffen dus. Lik op stuk beleid.
Complimenten dus voor die agenten (die van binnen natuurlijk niet beledigd zijn maar dat boeit me niet).
- stefan740
Ja, het is een understatement.Peric schreef:Vind je dat zelf ook niet een beetje een understatement? WAT druk? Die gozer flipt totaal, en waarom? Beetje makkelijk om de camera de schuld te geven. Denk dat het zonder camera ook wel fout was gegaan. Mongol..stefan740 schreef:Ondanks dat meneer wat druk is...
Het had ook zomaar kunnen zijn dat 'ie dat bij een medeweggebruiker doet die misschien iets te lang naar 'm kijkt. Zulke idioten zouden helemaal niet achter het stuur mogen zitten. Want in de handen van zo'n debiel is een auto ook een moordwapen hèh.
Ik geef niet de camera de schuld, ik vraag mij af of de agenten ook aangifte zouden doen als er geen camera bij zou zijn geweest.
Ja, ik ben voor aanpakken van dit soort mensen.
Dit is alleen geen discriminatie dus daar hoef je geen aangifte voor te gaan doen imo.
-
ik denk dat het een misverstand is... hij had gewoon capslock aanstaan! Schijnt dat hij ook een e30 m3 evo II.... in de garage heeft staan! GA MAAR NAAR JE WERK IK HOEF NIET TE TANKEN!!!!!!!!!!!!!11111111111eeneeneen DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!11111111
hahahahahahaha
hahahahahahaha
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Je zult maar als Israelische politieagent 'n Palestijn moeten aanhouden: JA IK HEB MIJN GORDEL NIET OM!!!!111!!1

- Ender
Agenten flippen ook altijd wanneer je hun filmpt en het ze niet bevalt...?
Dit soort beelden laten alleen maar zien hoe agenten misbruik maken van hun macht.
Wanneer iemand zo erg tript, doe dan niet moeilijk en ROT GEWOON OP MET DIE CAMERA.
Dit soort beelden laten alleen maar zien hoe agenten misbruik maken van hun macht.
Wanneer iemand zo erg tript, doe dan niet moeilijk en ROT GEWOON OP MET DIE CAMERA.