1 ronde kaart Nordschleife €10

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
MParallel
Auto: BMW

1 ronde kaart Nordschleife €10

Bericht door MParallel » 16 nov 2012, 15:48

Ik heb nog een kaart waar 1 ronde op staat. Niet kunnen doen op mijn laatste dag, want na de laatste baansluiting, 3 uur voor sluiting, dacht ik die gaat nog wel open. Helaas.

Aangezien ik er dit jaar niet meer heen ga.

Weet niet of iemand nog wat heeft aan 1 ronde, maar voor €10 mag je hem overnemen.

Paskal
Auto: meerdere

Re: 1 ronde kaart Nordschleife €10

Bericht door Paskal » 16 nov 2012, 16:24

Hij is nog maar 2 weekenden open dit jaar zoals je bij de openingstijden kunt zien. Volgende week zondag is wellicht de laatste dag tenzij het weer positief omslaat en dan is er nog een kansje dat hij daaran nog even korstondig open gaat.

Waarom neem je niet een voorbeeld aan Joep zoals hij hier doet en geef dat ene rondje gewoon gratis weg aan een liefhebber.

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 16 nov 2012, 23:29

Paskal schreef:...

Waarom neem je niet een voorbeeld aan Joep zoals hij hier doet en geef dat ene rondje gewoon gratis weg aan een liefhebber.
Omdat 1 iemand z'n kaart weggeeft (wat op zich heel fideel is, en iemand voor zichzelf moet weten) ga jij nu bepalen dat iedereen dat maar moet doen? Andermans geld uitgeven is altijd makkelijk niet waar :nah:

Macboy

Bericht door Macboy » 17 nov 2012, 22:34

Tja ik ben het wel met Paskal eens. Geen hond die je die €10 gaat geven dus dan verdwijnt de ronde.
Maak dan een liefhebber blij !

Zoveel mensen zoveel wensen :)

Plaats reactie