Ik heb nog een kaart waar 1 ronde op staat. Niet kunnen doen op mijn laatste dag, want na de laatste baansluiting, 3 uur voor sluiting, dacht ik die gaat nog wel open. Helaas.
Aangezien ik er dit jaar niet meer heen ga.
Weet niet of iemand nog wat heeft aan 1 ronde, maar voor €10 mag je hem overnemen.
1 ronde kaart Nordschleife €10
-
OnlineMParallel
- Auto: BMW
- Paskal
- Auto: meerdere
Re: 1 ronde kaart Nordschleife €10
Hij is nog maar 2 weekenden open dit jaar zoals je bij de openingstijden kunt zien. Volgende week zondag is wellicht de laatste dag tenzij het weer positief omslaat en dan is er nog een kansje dat hij daaran nog even korstondig open gaat.
Waarom neem je niet een voorbeeld aan Joep zoals hij hier doet en geef dat ene rondje gewoon gratis weg aan een liefhebber.
Waarom neem je niet een voorbeeld aan Joep zoals hij hier doet en geef dat ene rondje gewoon gratis weg aan een liefhebber.
-
Omdat 1 iemand z'n kaart weggeeft (wat op zich heel fideel is, en iemand voor zichzelf moet weten) ga jij nu bepalen dat iedereen dat maar moet doen? Andermans geld uitgeven is altijd makkelijk niet waarPaskal schreef:...

- Macboy
Tja ik ben het wel met Paskal eens. Geen hond die je die €10 gaat geven dus dan verdwijnt de ronde.
Maak dan een liefhebber blij !
Zoveel mensen zoveel wensen
Maak dan een liefhebber blij !
Zoveel mensen zoveel wensen