Jaja en dan ineens BAM, een ban aan zijn broekRVV schreef:Maargoed beste Dave, ik plaag je wat. Verder no hard feelings joh.

Jaja en dan ineens BAM, een ban aan zijn broekRVV schreef:Maargoed beste Dave, ik plaag je wat. Verder no hard feelings joh.
Luco schreef:Jaja en dan ineens BAM, een ban aan zijn broekRVV schreef:Maargoed beste Dave, ik plaag je wat. Verder no hard feelings joh.
Is zeker ook van toepassingop de evo die later in het fimpje kwam.........Andre schreef:Die renaults blijven ook zo mooi stabiel! Achteras door ontwikkeling is zeker gestopt bij 600 voor Christus.
Er is in ieder geval een flinke klapper voor nodig om die krom te krijgen, bij een 130i is die al krom als je te hard over de curbs gaatAndre schreef:Die renaults blijven ook zo mooi stabiel! Achteras door ontwikkeling is zeker gestopt bij 600 voor Christus.
Dan is dit 'm, stiekeme sim-racer.RVV is SKRD........hebben jullie dat nou nog niet door..........
Luco schreef:Geen helm en raceoverall, je mocht eens crashen.
Ik denkt ook ja!DG schreef:Wat een haat tegen de 130i over het algemeen. Stukje onwetendheid denk ik.
WAHAHAHAHAHAHAHA Draadje-heropleving! :strong:MartijnGizmo schreef:Ik denkt dat simracen op DF baat zou hebben bij sympathiekere promoboys. En wie racet er nou zonder vierpuntsgordel?
En vergeet je gt3 remmen niet, die niet helemaal fungeerden zoals ze moesten........Andre schreef:Ja en volgens mij zat er ook een Corvette motor in.
Ik vind het heel erg zonde om een slaapkamer te gebruiken voor een Sparco.Petrolhead Tom schreef:Ben ik de enige die het heel erg zonde vind om een prima Sparco stoel te gebruiken voor een slaapkamer?
Herhaling is de beste reclame, Hans.Downforce Hans schreef: Enne Andre, wanneer kom je weer eens met iets origineels want je valt in herhaling........
Eens maar ik kan me zo voorstellen dat je na je Sim-race-career geen tijd hebt om er een vriendin bij te houden.Robin schreef:Ik vind het heel erg zonde om een slaapkamer te gebruiken voor een Sparco.Petrolhead Tom schreef:Ben ik de enige die het heel erg zonde vind om een prima Sparco stoel te gebruiken voor een slaapkamer?
Herhaling is de beste reclame, Hans.Downforce Hans schreef:Enne Andre, wanneer kom je weer eens met iets origineels want je valt in herhaling........
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten