Wat staat er toch mooi spul te koop op Mobile/in Duitsland..
- Tim N
- Tim N
- GTRene
Re: Wat staat er toch mooi spul te koop op Mobile/in Duitsla
leuke auto's, die e36 is zowieso gewoon een BMW met Hartge goodies en denk die E28 ook doch hebben ze het chassisnr niet bij gezet.
doch wel leuk die e28
doch wel leuk die e28
- Tim N
Geweldige 928, wat een plaatje, een uit het eerste bj en geweldige kleur voor zo'n 928 uit dat jaar Had ik al gezegd dat ik het een geweldige auto vind?
- GTRene
1978? dat lijkt me wel 1 van de eerste lichting?
idd wel een aparte kleur en lekker klassiek
idd wel een aparte kleur en lekker klassiek

- Petrolhead Tom
HE-LE-MAAL super!Tim N schreef:Geweldige 928, wat een plaatje, een uit het eerste bj en geweldige kleur voor zo'n 928 uit dat jaar Had ik al gezegd dat ik het een geweldige auto vind?

- Martin van der Zwaard
Ik ben zwaar fan van de Porsche 928. Toevallig gisteren een hele dag mee gereden en vanmorgen ook nog. Heb hem net weer bij zijn baasje terug gebracht maar had hem graag nog een weekje gehouden.
Nooit gedacht dat ik zo positief zou zijn over een 928 maar sinds ik een jaar of twee geleden voor het eerst met zo'n ding heb gereden was ik meteen om. I love the 928!!
Nooit gedacht dat ik zo positief zou zijn over een 928 maar sinds ik een jaar of twee geleden voor het eerst met zo'n ding heb gereden was ik meteen om. I love the 928!!
- Mathieu
klik hier
Porsche 964 RS America
Porsche 964 RS America
-
Wouw.
Dat is voor mij nou hét model Porsche.
Slank, niet zo overdreven breed, heerlijk.
Dat is voor mij nou hét model Porsche.
Slank, niet zo overdreven breed, heerlijk.
- GTRene
Gaaf zeg, ik had niet door dat het folie is...tot ik het las onderaan
moet wel zeggen dat het lijkt of de achterwielen zelfs een positief camber hebben? of ze staan super rechtop?
ook gaaf dat ie van (US) 250pk naar 300pk getild is, das een mooie start
owja, deepisch stuurtje er in (dat lompe geval er uit) en eventueel wat fraaie (al zien deze er niet verkeerd uit) kuipzetels.

moet wel zeggen dat het lijkt of de achterwielen zelfs een positief camber hebben? of ze staan super rechtop?
ook gaaf dat ie van (US) 250pk naar 300pk getild is, das een mooie start

owja, deepisch stuurtje er in (dat lompe geval er uit) en eventueel wat fraaie (al zien deze er niet verkeerd uit) kuipzetels.
- GTRene
trouwens, voor heel wat minder is dit ook wel leuk, wellicht wat voor Knot (ipv een iiii 996)
heeft ook meer vermogen dan standaard, 285pk en 29.900,-euro
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... =SportsCar

heeft ook meer vermogen dan standaard, 285pk en 29.900,-euro
Sehr gepflegter 964 C2 im RS Look. Schiebedach bei AP-Car-Design professionell entfernt, Recaro SPG Sitze, Gewindefahrwerk KW Variante 3 Cup, 18" Carrera Felgen mit Michelin Pilot Sport Cup Reifen, Wiechers Überrollbügel, Sabelt 4 Punkt Gurte, Cuprohr, Leistungsgesteigert auf ca.286PS, Türtafeln aus Carbon, CD Radio Becker, Motor Top in Schuß, Kaum gefahren aber regelmäßig gewartet... Kein Scheckheft Bei Fragen bitte melden. P.S. Klimaanlage muß neu befüllt werden, und am Lack müsste auch bald mal was gemacht werden.
- Petrolhead Tom
- Macboy
Die groene ook prachtig. Snel Recaro erin en MOMO alcantara stuur en gaan met die banaan 

- FreudeamFahren
Die groene is om te zien gaaf, maar wat een hoop onzin in de advertentie... Je zou kunnen beginnen bij 2. Hand: dit is een Amerikaans importje, dus zwei Besitzer im Fahrzeugbrief zal best, maar hoeveel gingen je voor in Amerika? Daarnaast zit er 17" onder, geen 18". Turbo velgen zijn er OEM niet in 18", dus replica's. En die replica's zijn loei zwaar. Voorts kom je met een conversie naar een hitte draadje, een ander luchtfilter, knappe uitlaat en dito chip best een eind, maar 300 pk is wel heel knap voor een blok dat verder niet open geweest is. Verder is een RS America niet meer dan een marketing exercitie: een paar deurkaarten, een paar met stof beklede Turbo stoelen en that's it. Verder is er niets "RS" aan. En de optie op de optielijst die er nog een beetje een RS van maakt hebben ze laten zitten. Geen sperretje. Kortom, meer een 964 voor een poser dan voor een stuurman IMHO.
- FreudeamFahren
E92 M3s hebben een flinke klap te verduren gehad van de introductie van de F30, ook al is er nog geen F30 M3.
E92 M3, 8e maand 2007, 83d km, vraagprijs € 25.950 Scheckheftgepflegt & Unfallfrei
Milletje of 7 BPM, rondje lagers doen, misschien nog banden en een beurtje: voor 35 ben je klaar. De goedkoopste e92 M2 op gaspedaal.nl kost 40 en die heeft over de 2 ton gedraaid. Daarna komt er eentje met in de 80d km, maar die kost ook meteen 43 mille.
E92 M3, 8e maand 2007, 83d km, vraagprijs € 25.950 Scheckheftgepflegt & Unfallfrei
Milletje of 7 BPM, rondje lagers doen, misschien nog banden en een beurtje: voor 35 ben je klaar. De goedkoopste e92 M2 op gaspedaal.nl kost 40 en die heeft over de 2 ton gedraaid. Daarna komt er eentje met in de 80d km, maar die kost ook meteen 43 mille.
- Robin Hartog
Held.FreudeamFahren schreef:Die groene is om te zien gaaf, maar wat een hoop onzin in de advertentie... Je zou kunnen beginnen bij 2. Hand: dit is een Amerikaans importje, dus zwei Besitzer im Fahrzeugbrief zal best, maar hoeveel gingen je voor in Amerika? Daarnaast zit er 17" onder, geen 18". Turbo velgen zijn er OEM niet in 18", dus replica's. En die replica's zijn loei zwaar. Voorts kom je met een conversie naar een hitte draadje, een ander luchtfilter, knappe uitlaat en dito chip best een eind, maar 300 pk is wel heel knap voor een blok dat verder niet open geweest is. Verder is een RS America niet meer dan een marketing exercitie: een paar deurkaarten, een paar met stof beklede Turbo stoelen en that's it. Verder is er niets "RS" aan. En de optie op de optielijst die er nog een beetje een RS van maakt hebben ze laten zitten. Geen sperretje. Kortom, meer een 964 voor een poser dan voor een stuurman IMHO.
- Mathieu
Robin Hartog schreef:Held.FreudeamFahren schreef:Die groene is om te zien gaaf, maar wat een hoop onzin in de advertentie... Je zou kunnen beginnen bij 2. Hand: dit is een Amerikaans importje, dus zwei Besitzer im Fahrzeugbrief zal best, maar hoeveel gingen je voor in Amerika? Daarnaast zit er 17" onder, geen 18". Turbo velgen zijn er OEM niet in 18", dus replica's. En die replica's zijn loei zwaar. Voorts kom je met een conversie naar een hitte draadje, een ander luchtfilter, knappe uitlaat en dito chip best een eind, maar 300 pk is wel heel knap voor een blok dat verder niet open geweest is. Verder is een RS America niet meer dan een marketing exercitie: een paar deurkaarten, een paar met stof beklede Turbo stoelen en that's it. Verder is er niets "RS" aan. En de optie op de optielijst die er nog een beetje een RS van maakt hebben ze laten zitten. Geen sperretje. Kortom, meer een 964 voor een poser dan voor een stuurman IMHO.

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Niet op Mobile maar op Marktplaats: http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto- ... ousPage=lr
Mooie 911 met weinig kilometers

Mooie 911 met weinig kilometers
- GTRene
vind em niet zo mooi...en het zijn miles, althans dat zegt de advertentie.
- GTRene
als je zo'n oudje leuk vind en of wegenbelasting vrij wil dan denk ik dat bv deze beter is?
schijnt een speciale uitvoering te zijn...if so dan niet duur incl weinig km...ook NL

schijnt een speciale uitvoering te zijn...if so dan niet duur incl weinig km...ook NL
Nur 200 stuck fertigt, dieser Porsche 911 3.0 Super Carrera “Ferry Porsche Edition” Matching numbers Fahrzeug seit 09-2001 in meinen Bestitz. Der SC befindet sich in einem gute und Originalzustand, wurde zwischenzeits mal neu lackiert aber lack braucht nach 12 jahr ein wenig optische pflegung. Facts: Dreilitermotor 204 PS, 16-Zoll Fuchs Felgen. Billstein Gasstossdämpfers, Farbe Meteorit Grau, Dunckelrot Halblederausstattung mit Ferry Porsche unterschrift, Sportfahrgestell, Niederländisches Fahrzeug. Bei Interesse bitte anrufen. Nahe Amsterdam.
-
Nice, allebei.
Klikt mp aan.....
Klikt mp aan.....
- GTRene
en als het nieuwer mag zijn en toch niet duur maar wel trackday geschikt (en road) dan lijkt me deze prachtig>>
964 C2 met RS goodies

strak ding zo lijkt het en nog stoer ook
964 C2 met RS goodies
vele leuke goodies voor "maar" 29.900,-euroSehr gepflegter 964 C2 im RS Look. Schiebedach bei AP-Car-Design professionell entfernt, Recaro SPG Sitze, Gewindefahrwerk KW Variante 3 Cup, 18" Carrera Felgen mit Michelin Pilot Sport Cup Reifen, Wiechers Überrollbügel, Sabelt 4 Punkt Gurte, Cuprohr, Leistungsgesteigert auf ca.286PS, Türtafeln aus Carbon, CD Radio Becker, Motor Top in Schuß, Kaum gefahren aber regelmäßig gewartet... Kein Scheckheft Bei Fragen bitte melden. P.S. Klimaanlage muß neu befüllt werden, und am Lack müsste auch bald mal was gemacht werden.
strak ding zo lijkt het en nog stoer ook

- Hans R
Ja staan veel Porschejes te koop.. meer keus dan bij Lotus 

-
Hans eindelijk aan de echte auto? 

- Hans R
Nee heb weer een ander speeltje gekocht