Lees net de Sportauto met het 135i testje.
M135i gaat 1kmh sneller door de slalom dan de MC Stradale Maserati, en de Maserati zit 0.1 seconde trager op de 100. Wel gaat de MC Stradale bijna 2 sec sneller over Hockenheim Kurz. KTU!

*/mode*
Ach, tot januari of maart kun je nog erg vaak naar de sportschool.Robin_NL schreef:
5 deurs weegt overigens 5kg meer dan de 3 deurs.GVD!
Man dat doe ik al maanden. Serieus.Wouter81 schreef:Ach, tot januari of maart kun je nog erg vaak naar de sportschool.Robin_NL schreef:
5 deurs weegt overigens 5kg meer dan de 3 deurs.GVD!
Waarom moet je vrouwtje nou weer zo nodig met een foto op df?SpyderFerdi schreef:Hé, daar heb je Hans DFDownforce Hans schreef:- Het duurt een paar weken om de schoonheid ervan in te zien
Wat een onzin zeg.......je went gewoon aan de lelijkheid.
Zo kan je alles recht praten wat krom is.........![]()
wennen aan schoonheid kan wél:
ZF sportautomaat. In manual schakelt hij niet op bij de toerenbegrenser en terug met plofjes. Buiten die snelheid van (terug) schakelen maakt ie bij constante snelheid veel minder toeren.RVV schreef:Die 8traps auto bak spreekt mij ook aan. Is dat wel zo'n DSG achtige bak? Of een "gewone" automaat?
Sorry hoor Macboy maar dit vind ik zulke onzin alsof iets wat lelijk is mooi wordt na een tijdje.Macboy schreef:Dit zijn gewoon feiten dus hoezo onzin ? De E60 was het toppunt van lelijkheid. Uitgespuugd door de halve wereld. Een paar uitzonderingen daargelaten. En inmiddels door velen een prachtige BMW gevonden. De 1 serie toen die uitkwam toppunt van lelijkheid. De vorige 6 coupe van achter. Ga zo maar door.Downforce Hans schreef:Wat een onzin zeg.......je went gewoon aan de lelijkheid.
Zo kan je alles recht praten wat krom is.........
Chris Bangle heeft bewezen dat hij lelijkheid mooi kan krijgen of is juist vooruitstrevend met design geweest waar mensen aan moeten wennen. Welke van de twee het voor iedereen is maakt mij niet zoveel uit. Het effect is namelijk hetzelfde: uiteindelijk vindt bijna iedereen het mooi.
Dat is wel mooi, dat je relatief mentaal akkoord bent met de auto die je hebt aangeschaft.Robin_NL schreef:Hanz zo ist.![]()
Ach. Ik ken ook veel mooiere stoerdere auto's. Waarvan de 335i er eentje was. Ik beken dat ik 't ook niet de allrermooiste kar is die ik had. Miscchien buiten wat Jappen wel de lelijkste(relatief) Maar alles is dus relatief.
Ik ga 'm niet mooier maken dan hij is a la Macboy, maar functioneel handig en sportief is ie zeer zeker. Dus ja ik ben er wel mee accoord mentaal.
Robin_NL schreef:M1/2 coupé whatever. Deze komt mid februari.
Ik lees op 1addicts/Bimmerpost van Engelsen die een RobinHoodDrives M135i hebben besteld in september , levering april 2013...?
Anyway.
Wat dacht je zelf? Tuurlijk. Maar dat ding komt uit 3 -2011(1 jaar ouder dan mijn 335i dus) en heeft 18000 gelopen plus kost 80k nieuw. Bijtelling.Snipe schreef:
Maar heb je nog getwijfeld over die 1 M?
1M of 135M zal toch niet zo heel gek veel uitmaken?!Robin_NL schreef:Wat dacht je zelf? Tuurlijk. Maar dat ding komt uit 3 -2011(1 jaar ouder dan mijn 335i dus) en heeft 18000 gelopen plus kost 80k nieuw. Bijtelling.Snipe schreef:
Maar heb je nog getwijfeld over die 1 M?
Moet ik 't nóg duidelijker maken voor de 'believers' of snappen ze 't nu?
Prachtig hoor zo'n ding, maar neh toch maar niet.
Ik heb nooit met een M135i gereden, dus ik weet niet hoe zo'n ding zich verhoudt tot een 1M. Maakt ook niet uit, ik was gewoon benieuwd.Robin_NL schreef:Wat dacht je zelf? Tuurlijk. Maar dat ding komt uit 3 -2011(1 jaar ouder dan mijn 335i dus) en heeft 18000 gelopen plus kost 80k nieuw. Bijtelling.
Moet ik 't nóg duidelijker maken voor de 'believers' of snappen ze 't nu?
Prachtig hoor zo'n ding, maar neh toch maar niet.
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 42 gasten