Buren zullen wel denken dat het crisis is, van een 5 naar een 3 naar een 1

Dealer tegemoetkomen? Waarom? Is allemaal nog garantie. Auto kan nog toch tich keer terug. Die dealer 'geeft niets weg'. Wel raar dat zo'n dure nieuwe auto olie en lawaaiproblemen heeft. Exclusieve pech, zullen we maar zeggen.ErikS schreef:Zilvergrijs.
18K kilometers of niet; tegemoet komen moeten ze je. Onvoldoende produkt geleverd, toch?.
Een beetje dealer geeft dan z'n volledige marge weg, om de klant te pleasen, neem ik aan.SpyderFerdi schreef:Dealer tegemoetkomen? Waarom? Is allemaal nog garantie. Auto kan nog toch tich keer terug. Die dealer 'geeft niets weg'. Wel raar dat zo'n dure nieuwe auto olie en lawaaiproblemen heeft. Exclusieve pech, zullen we maar zeggen.ErikS schreef:Zilvergrijs.
18K kilometers of niet; tegemoet komen moeten ze je. Onvoldoende produkt geleverd, toch?.![]()
Dat zou onderverstandig zijn Eric, en is ook niet nodig. Ook voor de dealer geldt: garantie. Hij heeft geen kosten als dit onder garantie valt. Bedrijfskosten altijd doorbelasten. Hij kan Robin wel een goede korting geven, in termen van minder verdienen op de auto. Maar de volledige marge weggeven, is uitgesloten.ErikS schreef:Een beetje dealer geeft dan z'n volledige marge weg, om de klant te pleasen, neem ik aan.
....
Balen Robin dat je veel gezeik hebt met de 335i. Qua looks is de 1M mi een stuk dikker dan de M135.. met name de neus. Wat vind jij?RVV schreef:Anders wat Robin, al overwogen om de 335i om te ruilen voor een 1M? Dat zou misschien wel eens met gesloten beurs kunnen. Als je wit niet mooi vind kun je hem altijd laten wrappen in een andere kleur.
http://www.debeier.nl/bmw/auto/BMW/1-se ... C3%A9/5784
Dit zou ik zeker overwegen als ik Robin was. Eigenlijk voor mij een no-brainer (als de 1M financieel binnen het plaatje past). De 1M// is supercool én - gokje - stuurt beter (leuker!!) dan deze M135i . We kunnen natuurlijk wachten op de eerste test. Die showroom 1M/// wil de dealer zo snel mogelijk kwijt! Is ook veel te exclusief, komt niemand voor, dus prima onderhandelen is dat.RVV schreef:Anders wat Robin, al overwogen om de 335i om te ruilen voor een 1M? Dat zou misschien wel eens met gesloten beurs kunnen. Als je wit niet mooi vind kun je hem altijd laten wrappen in een andere kleur.
http://www.debeier.nl/bmw/auto/BMW/1-se ... C3%A9/5784
Hé, daar heb je Hans DFDownforce Hans schreef:- Het duurt een paar weken om de schoonheid ervan in te zien
Wat een onzin zeg.......je went gewoon aan de lelijkheid.
Zo kan je alles recht praten wat krom is.........
Dit zijn gewoon feiten dus hoezo onzin ? De E60 was het toppunt van lelijkheid. Uitgespuugd door de halve wereld. Een paar uitzonderingen daargelaten. En inmiddels door velen een prachtige BMW gevonden. De 1 serie toen die uitkwam toppunt van lelijkheid. De vorige 6 coupe van achter. Ga zo maar door.Downforce Hans schreef:Wat een onzin zeg.......je went gewoon aan de lelijkheid.
Zo kan je alles recht praten wat krom is.........
Zie je wel!En na 'n oorlog tussen mij en de verkoop kon dat met gesloten beurs
Weet ik niet, hoor ik straks. Leder gratis en Business is niet mogelijk op de M135i Ilija. Dus dan weet je 't even.Macboy schreef:Geweldig Robin gefeliciteerd je bent de eerste !
Hoe lang zijn de levertijden dan ? Wel even belangrijk voor mij want dan moet ik ook in januari bestellen als ik op tijd wil rijden.