De A6 2.8 Quattro avant heeft zeer goed zijn dienst gedaan , maar zijn tijd bij ons zit erop . We hebben ze nu twee jaar en de kilometerteller staat ondertussen op 258.000 (probleemloze) kilometers . Sinds afgelopen zondag is ze verkocht en wordt ze binnen twee weken overhandigt aan de nieuw eeigenaar
De vorige keer was het al een duel tussen een Impreza WRX van 2003 en de Audi waarbij toen de Audi het verdikt won (gezond verstand tegen emotie)
Doch de drang om ooit een Impreza te hebben bleef en telkens ik er eentje zag of hoorde klopte mijn hart .
Bij het te koop stellen van de Audi ging de zoektocht dus hoofdzakelijk richting Subaru WRX . Ik ben er de afgelopen dagen verschillende gaan bekijken en proefrijden en vanavond is de keuze dan gevallen en de aanbetaling gebeurd .
Het is een zilvergrijze WRX (tweede eigenaar) geworden van 2003 met 92.000km's en op niets bespaard gebleven van onderhoud (nieuwe koppeling , nieuwe velgen en banden (die ik btw lelijk vind en in het voorjaar plaats moeten ruimen) , nieuwe remschijven en blokken , nieuwe batterij , groot onderhoud inclusief distributieriem en rollagers etc)
Eind volgende week (daarvoor ben ik niet meer vrij) zou ik ze hebben , dan nog wachten op nieuwe nummerplaten en dan kan ik rijden .
Fotootjes volgen als de wagen hier is .
Hier in elk geval een fotootje van de verkoopsad