Camera beveiliging huis

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Nutkees
Auto: Dodge Viper

Re: Camera beveiliging huis

Bericht door Nutkees » 12 nov 2012, 09:35

Ben zelf redelijk nuchter hierin en slaap er nu niet minder om en mijn vriendin gelukkig ook niet.

Gelukkig hebben ze de autosleutels niet gevonden en die van de Mx5 konden ze nooit vinden wie die zat nog gewoon in het contact :dood: :lol:

Die mazzel hebben we dan wel weer gehad, :lol: de kop van die agent dat we erachter kwamen was echt legendarisch.. Heb maar gemeld dat wij beide van Texel komen en dus niet gewend zijn om de auto op slot te zetten.

Maar de luxe geuren die ze hebben meegenomen is toch wel aardig wat. missen zeker 17 flessen en zelf mijn deodorant sticks zijn allemaal weg! Rare gasten.

Daarnaast geen Battlefield 3 meer voor mij, want ps3 is ook weg :shout:

Meeste baal ik van het verlies van de sieraden van mijn vriendin en de IWC die helaas maar voor €6000 vergoed zal gaan worden. :blackeye:

GTRene

Bericht door GTRene » 12 nov 2012, 12:00

wat is een IWC , had al wat gegoogled iets van een horloge?
why is die zo expensive? wat een geld man :shock:

Jussi

Bericht door Jussi » 12 nov 2012, 15:52

Da's flink balen!

Ik zeg een grote hond in huis halen.

In mijn buurt (BE) loopt het ook vol met dieven. Het overkomt me vaak dat ik 's ochtends een paar patrouillewagens bij een ingebroken huis zie staan. Vaak in de nacht al geluiden gehoord en dan de hond die helemaal uit zijn dak gaat. Tegen de achterdeur springen met zijn voorpoten en blaffen dat het echt serieus is. Je herkent goed genoeg wanneer hij blaft om een kat of om een indringer. Daar word je natuurlijk wakker van en dan doen we meteen de lichten aan. Verder dan dat is het gelukkig nog nooit gegaan. Ik ben er wel van overtuigd dat zoiets het beste afschrikkingsmiddel is. Zeker omdat ons huis vrij verborgen ligt vanaf de straat en dieven hun tijd zouden kunnen nemen om binnen te breken zonder dat iemand hen ziet.

allen

Bericht door allen » 12 nov 2012, 15:59

Zelf twee honden in huis. Supervriendelijk voor alles wat met mij samen het huis is ingelopen. Gelukkig goed waaks voor onbekenden. Maar om dan honden aan te raden tegen diefstal?
Als ze uitgelaten worden is er geen bewaking. Bij een aantal kunnen ze mee op visite en is er geen bewaking. Als ik op vakantie ga, je raad het al... Geen bewaking.
Oh, al over nagedacht hoe de hond je huisraad redt als je binnendeuren of meerdere verdiepingen hebt? Wanneer je niet thuis bent is een hond dan net zo nutteloos als een alarmsysteem voor alleen de benedenverdieping.

:clown:

Overigens worden diefstallen nog weleens gepleegd door bekenden. Dan heb je ook niets aan je hond. :D

Jussi

Bericht door Jussi » 12 nov 2012, 16:11

Als je op vakantie bent, kunnen ze ook de tijd nemen om je alarmsysteem rustig te ontmantelen. Tenzij je naar van die superdure oplossingen grijpt. Welke bewaking biedt een camerasysteem mij als je op reis gaat? Die boeven herkennen ze toch nooit of je moet echt een bende amateurs hebben. Zoals Nutkees het al aangaf, zullen het wel die ongure personen zijn die hij in april ook al had gespot.

Dat van die meerdere verdiepingen begrijp ik niet goed. Als ze langs daar willen binnen komen, ben je al lang wakker geworden van het geblaf. En mijn hond herkent geen bekende mensen hun geluiden in de tuin. Enkel bij het binnen komen zou hij ze niets doen. Maar goed, je moet wel binnen durven komen. Dat is wat die boeven mijn inziens afschrikt naast het lawaai dat dat beest maakt.

allen

Bericht door allen » 12 nov 2012, 17:11

Jussi, als ik thuis ben heb ik geen honden nodig die me wakker maken. Alarm is imho alleen handig als je niet thuis bent. Inbrekers komen ook gewoon overdag binnen op welke verdieping dan ook.

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 12 nov 2012, 18:25

allen schreef:Jussi, als ik thuis ben heb ik geen honden nodig die me wakker maken. Alarm is imho alleen handig als je niet thuis bent.
Vind je? Ik heb mijn alarm beneden toch ook altijd aan staan als we boven in bed liggen. Word ik in ieder geval gewaarschuwd als er iemand beneden binnen denkt te komen terwijl wij liggen te slapen.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 12 nov 2012, 19:57

Ik wil gaan voor een alarm waarbij veel geluid wordt geproduceerd met daarbij stroboscoop licht. Volgens de Agent die hier was werkt dat nog het beste omdat ze gedesorienteerd raken en door het lawaai erbij willen ze al snel weer weg.

gaan maar even kijken wat de kosten daarvan zijn.

Overigens staat er in onze voorwaarden van Interpolis dat ook hetgeen vergoed wordt om vervolg of erger te voorkomen. Ben benieuwd wat daar onder valt en tot welk bedrag.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 12 nov 2012, 21:09

Balen Kees

Zou gewoon wat replica horloges op de zwarte markt kopen, laat ze die voortaan maar jatten. Je dure klokjes dan elders opbergen.

Luco

Bericht door Luco » 12 nov 2012, 21:46

Bij ons zijn de binnendeuren beneden snachts allemaal open, en Santo vreet inbrekers gegarandeerd aan als ze binnenkomen.

Sochtends of als we thuiskomen vuilniszakje vol met de restjes bij het grof vuil, bloed opdweilen en klaar :blink:

allen

Bericht door allen » 13 nov 2012, 10:53

Paskal schreef:
allen schreef:Jussi, als ik thuis ben heb ik geen honden nodig die me wakker maken. Alarm is imho alleen handig als je niet thuis bent.
Vind je? Ik heb mijn alarm beneden toch ook altijd aan staan als we boven in bed liggen. Word ik in ieder geval gewaarschuwd als er iemand beneden binnen denkt te komen terwijl wij liggen te slapen.
Heb je het alarm boven aan staan als je beneden tv kijkt? Zou niet best zijn als je de inbrekers dan niet hoort. Ja ik weet het, flauw grapje. Maar als je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd, weet je dat inbrekers ook met een gerust hart boven inbreken op het moment dat je beneden bent.

Wat ik daarom maar wil zeggen. Hopen dat je een goed alarmsysteem hebt voor zowel boven als beneden.

RVV

Bericht door RVV » 13 nov 2012, 12:05

Electrische rolluiken rondom zeg ik. (beneden/boven) Komt niemand binnen.

Luco

Bericht door Luco » 13 nov 2012, 12:12

Echte pro's komen overal binnen, zeker als ze weten dat er wat te halen is, de enige die je met al deze maatregelen buiten houdt is de amateur en/of gelegenheids dief.

De Sjack

Bericht door De Sjack » 29 nov 2012, 12:54

Ik wist dat ik ergens een folder had liggen en net pas gevonden.
Dat camera spul is evt ook te huur via www.your-store.nl
Klinkt alsof ze alleen winkels doen, maar prive is ook gewoon mogelijk.
In hoeverre het goed werkt of niet weet ik niet, heb er geen ervaring mee.

JeroenT

Bericht door JeroenT » 29 nov 2012, 13:32

Alleen moet je er niet heel veel van verwachten met een camera resolutie van 640x480.

En voor de verwarring; de plaatjes op z'n website zijn denk ik van minimaal 2MP camera's, als het niet meer is.

Plaats reactie