@EC, suggesties?
Kun je mij het type van jouw camera's geven..?? ( mag ook per pb )VLA schreef:Ik heb een synology servertje staan, met daaraan gekoppeld een paar D-link wifi camera's (met infrarood), en zodra er ergens beweging is in huis dan beginnen ze op te nemen en slaan ze deze beelden op (de server). Tevens wordt er naar mijn iphone een mailtje gestuurd met daarin een screenshot en de melding dat er beweging in huis gedetecteerd is. Vervolgens kan ik via de Synology app op mijn iphone live meekijken met de verschillende camera's thuis, en kan ook de gebeurtenissen history beelden checken.
Servertje was 280 euro, met daarbij 2x 2TB schijven (90 euro per stuk). Camera's zijn ook 90 euro per stuk. Kwaliteit is prima, alleen geen full HD o.i.d., dan ben je veel meer kwijt. Ben er wel tevreden over moet ik zeggen, belangrijkste voor mij is dat ik weet of er thuis iets gebeurd als ik weg ben.
Nutkees schreef:Vandaag kwam ik thuis en zag aan het eind van onze straat 3 getinte mannen lopen, Op zich geen probleem behalve dat dit in ons dorp al wel opvalt.
Wat me echter meer opviel is dat ze net deden of ze op de foto gingen bij een huis van een bekende van mij. Vervolgens rij ik met de bmw langs en op dat moment zag ik allemaal flitsen achter mij van hun camera en daarna maken ze een foto van de straatnaam.
Niet veel later zat ik bij de buren om de koffie en zie ik wederom die 3 mannen ons huis voorbij lopen en wederom foto's maken.
Ik ben daarop naar buiten gelopen met de plaatselijk meldkamer al aan de telefoon. De mannen waren echter uit het zicht, maar een straat later zag ik hun in een auto zitten die ze net wilde keren met gedoofde lichten. Ik heb nog een foto ervan gemaakt, maar helaas onscherp.
Vervolgens rijden ze rustig een andere straat in en ik keek voorzichtig als ze doorreden. Ze bleken echter gestopt te zijn omdat ze hun navigatie nog wilde instellen. Hierop klop ik op hun raam en daar schrokken ze zo van dat ze met gillende banden er vandoor gingen.
Juist wel... Want dan verwacht je het niet meer.@iko schreef:Vervelend Kees.
Ik denk toch niet dat het dezelfde mannen van april waren. Die gaan volgens mij geen 7 maanden wachten.
Ik heb zelf ook een keer vage types gehad in mijn doodlopende straatje. Toen was mijn auto 5 dagen later verdwenen...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, EricYellow, RS-Ron, sitechris, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 7 gasten