Dit wonder op wielen heeft tijdens zijn korte verblijf in dit land al bijna net zoveel schade gehad als de huidige vraagprijs, persoonlijk zou ik er mijn vingers niet aan branden.Jussi schreef:http://link.marktplaats.nl/598098230
NAP op een import is altijd pas vanaf datum eerste toelating in NL, dus de 6 jaar daarvoor zijn niet in de NAP bekend.Het is een ingevoerde auto, er zit een aantoonbare nap pas bij.
Wassen neus, net zo makkelijk te resetten als een beurtjeDe kmstand heb ik voor de zekerheid laten uitlezen in de lichtmodule, sleutel, boardcomputer en de regelcomputer. Dit is allemaal correct.
Je weet alleen niet hoe de 7 eigenaren voor hem in NL er mee om zijn gegaan.Ik heb helaas de orginele delen niet. Zo heb ik de auto overgekocht.
Ik gebruik de auto als 2e auto, dus absoluut geen circuit auto! Altijd netjes mee omgegaan
Ik ken een jongen die koopt alleen maar zware schadeauto's en zet er dit ook altijd bij als er naar gevraagd word. dan lieg je theoretisch niet.Ik heb met deze auto geen schade gereden, alleen een aantal delen laten spuiten ivm wat steenslag. Bon aanwezig.
Iemand die deze kent? Een persoon op BB is er in geïnteresseerd.
Ziet er mss leuk uit, maar als je zo'n auto koopt, moet het in mijn ogen een echte auto zijn, geen auto die op 3 jaar tijd al 8 eigenaren heeft gehad en waar geen "onderhouds" historie van bekend is