DA-Motorsport: E46 M3 twin-turbo
- GTRene
Ja haha lol, makenwe er een toerrit van, from Amesrfoort to Istanboel in? daysFasteddie schreef:...kleine meeting daar bij DA organiseren ?....ben wel in voor een paar dagen Istanboel....ff bellen met Mert en klaar...

Ze hebben wel mooi spul, maar hij vertelde me wel, dat ze op bestelling maakten, dus eerst bestellen wat je wil, dan gaan hun ermee aan de slag en later kun je de kar brengen, of ze sturen een pakket naar je toe of een dealer in de buurt...maar bij zoiets toch liever dat ze dat daar allemaal 100% in orde maken lijkt me...
- Fasteddie
-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOLFasteddie schreef:Mert zei: 2 weken van te voren ff bellen...dan vliegen we er naartoe en hij regelt dan proefritten in zowel de M3 als de M5....dan kunnen we altijd nog beslissen hoe of wat....
(Ps. Kunnen we gelijk een kit voor Rico meenemen, rijdt ie ook eens in een snelle M3)

Hoe klinkt je Eisenmann, Patrick?
- Fasteddie
Robin, everybody likes it EXCEPT me....t*ering herrie !!!!...net een motor !....die Supersprint X-pipe was waarschijnlijk net te veel van het goede.....
Dus misschien alleen de Eisenmann dempers erop...ff kijken....er komen wel nieuwe H&R veren voor op...en de remschijven waren krom (garantie)....
Hebbie nou al de nieuwe M3 besteld bij de Beier ???...hahahaaa...
Dus misschien alleen de Eisenmann dempers erop...ff kijken....er komen wel nieuwe H&R veren voor op...en de remschijven waren krom (garantie)....

- RVV
LOLFasteddie schreef:Robin, everybody likes it EXCEPT me....t*ering herrie !!!!...net een motor !....die Supersprint X-pipe was waarschijnlijk net te veel van het goede.....