[img:938:679]http://www.automagazine.be/medias/pics/X_8104_4.jpg[/img]
[img:500:331]http://www.automagazine.be/medias/pics/X_8104_5.jpg[/img]
[img
[img
[img
Deal or no deal ?
Ilija
Laat ik voorop stellen; Ik heb nooit iets met de Scoupé, coupé or what ever gehad, maar om nou te zeggen dat ik nooit van mn leven een Koreaan zou kopen vanwege het imago is mij wat kort door de bocht...Rico v Velzen schreef: Ik zal nooit van mijn leven een Koreaanse auto kopen. Het is zo.. ik wil met de grote jongens meedoen maar ik kan niet gehalte..En dan zijn die grote jongens NIET de premium merken, maar mainstream merken als Toyota, Opel, Ford etc.
Imago is ook een stuk restwaarde, dit soort auto's zakken harder dan een baksteen in de noordzee qua restwaarde.Dinomi schreef:Laat ik voorop stellen; Ik heb nooit iets met de Scoupé, coupé or what ever gehad, maar om nou te zeggen dat ik nooit van mn leven een Koreaan zou kopen vanwege het imago is mij wat kort door de bocht...Rico v Velzen schreef: Ik zal nooit van mijn leven een Koreaanse auto kopen. Het is zo.. ik wil met de grote jongens meedoen maar ik kan niet gehalte..En dan zijn die grote jongens NIET de premium merken, maar mainstream merken als Toyota, Opel, Ford etc.
Al komt een auto van de Filipijnen en hij heeft super eigenschappen zou IK hem zeker niet laten staan vanwege het imago....
Wat is nou helemaal imago?
Zo is het Macboy.Macboy schreef:Maar hij is toch niet lelijk?
Louis, Mazda heeft wel weer 9ongeveer) zo'n karretje.Louis schreef:Als ze zo'n Coupe nou 4x4 geven en minstens 200pk lijkt het me best wat, maar 170pk en fwd maakt het uiterlijk niet goed.
Ik had eens een mazda 323 gtr turbo uit '91 met 170 pk op 1100kg met permanente 4x4, geweldig karretje, jammer dat ze niet meer zulk soort autootje's maken.
Er was in de tijd dat het ding gelaunched werd ook sprake van een 4wd versie die in de aftermarket-pijplijn zat..Arthur schreef:Louis, Mazda heeft wel weer 9ongeveer) zo'n karretje.Louis schreef:Als ze zo'n Coupe nou 4x4 geven en minstens 200pk lijkt het me best wat, maar 170pk en fwd maakt het uiterlijk niet goed.
Ik had eens een mazda 323 gtr turbo uit '91 met 170 pk op 1100kg met permanente 4x4, geweldig karretje, jammer dat ze niet meer zulk soort autootje's maken.
De Mazda3 MPS is geen verkeerde hothatch.
Voor het geld? Ik vindt het veel te veel geld voor deze auto.Arthur schreef:Zo is het Macboy.Macboy schreef:Maar hij is toch niet lelijk?
Kijk, we hoeven hem niet te kopen maar voor het geld is het een leuke kar.
Ik hoef hem ook niet maar kan me voorstellen dat iemand die geen 2e handse afgeragde geimporteerde schade TT 180pk (vette knipoog) wil kopen deze nieuwe Coupe koopt.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Forza, MarcF, SAH, Ti-Tourist (Erik) en 8 gasten