Gezocht: Testpilot/km-vreter ivm brandstofbesparing.
- De Sjack
Gezocht: Testpilot/km-vreter ivm brandstofbesparing.
Ik weet het, er zijn al een tig producten welke zogenaamd een brandstofbesparing claimen als je iets in je brandstof doet.
Het product waar ik nu de beschikking over heb is weer net wat anders dan andere en ik geef het een kans zich te laten bewijzen.
Brandstofkosten zijn nu eenmaal killing en dat zal niet veel beter worden,
voor veelverbruikers kan zo'n product een hoop kosten schelen.
Het product claimt een besparing tot 25% bij benzine auto's en tot 15% bij diesels.
Daarnaast houdt het de motor schoner, beter voor milieu etc.
Zit al een aardig pakket testresultaten bij maar ik wil persé "eigen" praktijktesten hebben voordat ik ermee verder ga.
Ik rijdt zelf veel te weinig km's en hou ook niet veel bij, dus zelf testen schiet niet op.
Ik zoek 2 testers, 1 met een benzine auto, 1 met een diesel.
(Vrachtwagen hoeft niet, deze heb ik inmiddels al)
* Iemand die veel km's rijdt (500+ per week) en al een langere periode een goede km / verbruik registratie heeft en bereid is dit product te testen.
* Bouwjaar en km-stand maakt niet uit.
* Er zit volledige garantie op het product en het gebruik ervan brengt geen schade toe.
Het is een eenmalige installatie, dus niet bij elke tankbeurt met flesjes aan de gang.
Mocht het niet werken kan het ook weer verwijderd worden of evt worden meegenomen naar een nieuwe auto.
Mocht je serieus geinteresseerd zijn hoor ik het graag via pb, mail of telefoon.
info@eriqon.nl of 0624-117497
Ter vergoeding mag het product blijven zitten en na een succesvolle afronding krijg je er een passende beloning bij.
Het product waar ik nu de beschikking over heb is weer net wat anders dan andere en ik geef het een kans zich te laten bewijzen.
Brandstofkosten zijn nu eenmaal killing en dat zal niet veel beter worden,
voor veelverbruikers kan zo'n product een hoop kosten schelen.
Het product claimt een besparing tot 25% bij benzine auto's en tot 15% bij diesels.
Daarnaast houdt het de motor schoner, beter voor milieu etc.
Zit al een aardig pakket testresultaten bij maar ik wil persé "eigen" praktijktesten hebben voordat ik ermee verder ga.
Ik rijdt zelf veel te weinig km's en hou ook niet veel bij, dus zelf testen schiet niet op.
Ik zoek 2 testers, 1 met een benzine auto, 1 met een diesel.
(Vrachtwagen hoeft niet, deze heb ik inmiddels al)
* Iemand die veel km's rijdt (500+ per week) en al een langere periode een goede km / verbruik registratie heeft en bereid is dit product te testen.
* Bouwjaar en km-stand maakt niet uit.
* Er zit volledige garantie op het product en het gebruik ervan brengt geen schade toe.
Het is een eenmalige installatie, dus niet bij elke tankbeurt met flesjes aan de gang.
Mocht het niet werken kan het ook weer verwijderd worden of evt worden meegenomen naar een nieuwe auto.
Mocht je serieus geinteresseerd zijn hoor ik het graag via pb, mail of telefoon.
info@eriqon.nl of 0624-117497
Ter vergoeding mag het product blijven zitten en na een succesvolle afronding krijg je er een passende beloning bij.
- Hielke
Re: Gezocht: Testpilot/km-vreter ivm brandstofbesparing.
Is het product misschien een combinatie van wijwater, gedroogde kippenpoten en dampige geitenwollen stinksokken?
Zo ja, stuur maar op!
Enige PRODUCT dat echt goed werkt is:

Zo ja, stuur maar op!

Enige PRODUCT dat echt goed werkt is:
- Martin van der Zwaard
Ik rij benzine en zo'n beetje 700km per week. Stuur me eens een pb aub met wat meer details.
Dan kan ik dat bekijken en wellicht heb ik wel interesse.
Dan kan ik dat bekijken en wellicht heb ik wel interesse.
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Ik heb een sluitende km/brandstof registratie van 27-2-2009 tot heden. Of jouw product werkt of niet kan ik dus wel op basis van cijfers aantonen. Alleen rijd ik maar ca. 200 km per week.
- PD power
Ik rij zo'n 1000 a 1200 km in de week met een diesel, verbruik is allemaal traceerbaar omdat ik altijd met een pasje tank ( geen lease)
Laat maar weten, wat het is.
Laat maar weten, wat het is.
-
OnlineMartijn_bmw
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/501402.html
Ik rij iets minder maar wel heel constant en hou me verbruik exact bij
Ik rij iets minder maar wel heel constant en hou me verbruik exact bij

- De Sjack
Al veel reactie's mogen ontvangen.
Het worden dan ook meer dan 1 benzine en 1 diesel testers.
Liefst zou ik er nog 1-tje bij willen welke wel veel rijdt, maar dan vooral korte afstanden.
Bv een pakketdienst,
busje zou dus ook mogen of iemand die voor selectvracht rijdt of zo.

Het worden dan ook meer dan 1 benzine en 1 diesel testers.
Liefst zou ik er nog 1-tje bij willen welke wel veel rijdt, maar dan vooral korte afstanden.
Bv een pakketdienst,
busje zou dus ook mogen of iemand die voor selectvracht rijdt of zo.
-
OnlineLuco
wij rijden met de clio veel korte afstandjes en al maanden niet gereset met gem verbruik
-
Als het te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook zo. Iets uitproberen/testen is niet verkeerd maar het zal mij benieuwen of het daadwerkelijk werkt. Autofabrikanten spenderen namelijk veel tijd en geld om hun motoren beter en zuiniger te maken...
- Hielke
Is het misschien zo'n cockring die je om de brandstofleiding moet doen?
Kwakzalverij van de eerste orde. Thema's van programma's als Kassa en Radar uit de jaren '80 en '90. Dat mensen hier op een autoforum daar serieus op ingaan
Kwakzalverij van de eerste orde. Thema's van programma's als Kassa en Radar uit de jaren '80 en '90. Dat mensen hier op een autoforum daar serieus op ingaan

-
cockring hhaha
ik vermoed zelf de econokit.
Als zoiets echt zou werken (met besparing tot 25%) zou heel de wereld op zn kop staan geloof mij maar.
ik vermoed zelf de econokit.
Als zoiets echt zou werken (met besparing tot 25%) zou heel de wereld op zn kop staan geloof mij maar.
- Joopieboy
Enige wat echt werkt is mijn rechtervoet merk ik.
Gek genoeg trekt de brandstofmeter zich daar wel wat van aan, als ik dat rechterpedaal diep intrap dan zakt de meter snel, en als ik die maar half gebruik (dus geen aan/uit schakelaar) dan haalt ie wonderbaarlijk de km's wat de boordcomputer aangeeft!