3,5 jaar and counting.Oof schreef:Inmiddels 2 jaar zonder enige boete. Bevalt me wel

3,5 jaar and counting.Oof schreef:Inmiddels 2 jaar zonder enige boete. Bevalt me wel
Polo BlueMotion, dus dat telt niet.Robin Hartog schreef:3,5 jaar and counting.Oof schreef:Inmiddels 2 jaar zonder enige boete. Bevalt me wel
Ik had dezelfde vorig jaar, alleen dan exact 40 kmh te hard.... Het was daarvoor wel jaren geleden dat ik een bekeuring op de mat kreeg maar toen ineens een hele beste...Ik had bij terugkomst van mijn vakantie een briefje liggen die begon met "U heeft een strafbaar feit gepleegd"...
35km te hard, 390 euro. Beetje jammer...
Niet miepen, voor dat geld.. En idd ook de kans dat je aangehouden word als je dan weer door DE rijd, ze hebben ook van die mooie voertuig controle systemen.Marco R. schreef:33 te hard in Duitsland met de Ibiza Ecomotive. Oeps....
Kost schijnbaar 80E ex handling kosten. Ben niet van plan te betalen, is Duitsland...
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Bokkepoot, HarryC, Martijn M, Semrush [Bot], sitechris en 2 gasten