Familielid van me heeft een G300 lang diesel gekocht, bouwjaar 1985. Ding komt ergens uit het Oostblok enzo. Uiterlijk heeft heel veel aandacht nodig technisch perfect in orde.
Nu heeft ie achterlichten knipperlichten e.d. nodig, maar er worden volgens mij Porsche/Ferrari onderdelen gevraagd alleen omdat het een G-klasse is.
Weet iemand waar we onderdelen kunnen vinden zonder de hoofdprijs ervoor te betalen?
Waar onderdelen vinden G300 lang diesel
-
- Ar
- Auto: Prius
Re: Waar onderdelen vinden G300 lang diesel
Welcome to the club. Specifieke G onderdelen zijn duur.
- D20VT
Bij Mercedes staat de G idd voor goud qua onderdeelprijzen.
Eris aftermaket wel wat te koop, maar dan kom je in de categorie Lexus look etc en dat wil je de G ook niet aandoen
Eris aftermaket wel wat te koop, maar dan kom je in de categorie Lexus look etc en dat wil je de G ook niet aandoen
- Martin van der Zwaard
Stuur me even een PB met het chassisnummer van de auto. Zal ik even voor je kijken.
En zoals gezegd, zodra er G of AMG in de benaming staat gaan de prijzen flink omhoog.
En zoals gezegd, zodra er G of AMG in de benaming staat gaan de prijzen flink omhoog.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Probeer G-wagen in Leiden:
http://g-wagen.nl
http://g-wagen.nl
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ik kwam vorige week bij het NK offroadracen nog de jongens tegen van www.ikwileeng.nl, misschien dat die je ook verder kunnen helpen.
-
Thx voor de reacties, die G-wagen.nl zijn ze geweest en die ik wil een G site had ik al doorgespeeld na een beetje googlen.
We hebben al wat onderdelen kunnen vinden hoor, zoals de achterlichten en een paar andere dingetjes die we nodig hadden (plastic onderdelen).
We hebben al wat onderdelen kunnen vinden hoor, zoals de achterlichten en een paar andere dingetjes die we nodig hadden (plastic onderdelen).