Tv/streaming/internet/Apple Tv/ Wat is er allemaal mogelijk?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Robin Hartog

Re: Tv/streaming/internet/Apple Tv/ Wat is er allemaal mogel

Bericht door Robin Hartog » 05 nov 2012, 20:15

Ah dat heb ik gemist.

Komen echt steeds meer versterkers op de markt met Airplay. Werkt dikke vette prima; je iPhone herkent gewoon de versterker je drukt play en klaar. Pioneer, Denon, Onkyo.. Betaal je ik geloof iets van 500/600 voor een versterker en dan heb je gelijk ook Dolby TrueHD/MasterHD etc. :)

Shakes

Bericht door Shakes » 05 nov 2012, 20:22

Ok dat klinkt goed. Zit je alleen nog met je draden voor de boxen toch?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 05 nov 2012, 20:23

Jup :)

Shakes

Bericht door Shakes » 05 nov 2012, 20:39

Shakes

Bericht door Shakes » 05 nov 2012, 20:44

Ok laatste voor vanavond. Kan ik dan ook de tv daarop aansluiten of is dat dan weer niet aan de orde :peace:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 05 nov 2012, 20:50

Design hebben ze daar wel vaak begrepen ja.

Als je het er voor wilt uitgeven; dan doen. Anders even kijken naar Sonos.

@Vraag hierboven: Zo te zien niet.. Zeker weten doe ik het niet. Ook niet van de Sonos.

Rebel

Bericht door Rebel » 05 nov 2012, 22:32

Als je echt een waanzinnig topgeluid wilt hebben dmv Airplay, zonder snoeren en kabels, in combinatie met je Iphone/Ipad/AppleTV/Imac/Macbook dan moet je deze eens gaan luisteren, de nieuwe Beoplay A9:

http://www.beoplay.com/Products/Beoplay ... t-a-glance

Afbeelding

Klein minpuntje, je moet wel een vrijstaand huis hebben, anders heb je in no-time herrie met de buren (en dan krijg je John Williams over de vloer) ;-)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 05 nov 2012, 23:08

Robin Hartog schreef:
Rebel schreef:Klopt, maken goed spul daar bij Sjamsoeng -----> Topkwaliteit
*Gaap*

Veel verkopen = veel klachten. Zelfde als bij Philips en Sony.
Inderdaad een redelijk dooddoener :mrgreen: Heb een kompjoeter scherm en een 46 insj tv van Samsuck, doet het perfect, tv was één van de duurdere modellen en heb er echt geen seconde spijt van, top apparaat :banging:

Nan, Philips heeft, of gaat bijzonder spoedig die hele tv handel afstoten naar China. Geen idee of dat gevolgen heeft voor de service, maar zou je dat dan wel doen?

Anders lees je deze test even, vandaag online gekomen:

http://tweakers.net/reviews/2816/1/brav ... an-4k.html

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 05 nov 2012, 23:36

Ja Bram, deze test of review is natuurlijk niet naar Rebel zijn maatstaven dus hier moet je niet mee komen........... :nah:

HansD

Bericht door HansD » 06 nov 2012, 08:40

Producten worden gewoon net zo lang opgestuurd naar de fabrikant totdat ze wel goed zijn. Bij andere bedrijven krijg je na 3x een nieuw product, maar nee, niet bij MM...
Niet om het voor MM of Saturn op te nemen maar dat is bij MMS ook het geval. In ieder geval wordt na 3x het apparaat bij de leverancier gefactureerd zodat er een nieuw apparaat gegeven kan worden zonder kosten voor MMS.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 06 nov 2012, 08:42

HansD schreef:
Producten worden gewoon net zo lang opgestuurd naar de fabrikant totdat ze wel goed zijn. Bij andere bedrijven krijg je na 3x een nieuw product, maar nee, niet bij MM...
Niet om het voor MM of Saturn op te nemen maar dat is bij MMS ook het geval. In ieder geval wordt na 3x het apparaat bij de leverancier gefactureerd zodat er een nieuw apparaat gegeven kan worden zonder kosten voor MMS.
Niet mijn ervaring helaas (bij meerdere producten) :( Maar goed, zou mooi zijn als ze dat hebben veranderd!

Shakes

Bericht door Shakes » 06 nov 2012, 08:52

Volgende generatie TV's zal wel Airplay krijgen, ik wacht wel even. VWB de A9 leuk ding maar hij past eigenlijk niet in m'n interieur. De A8 net wel.

HansD

Bericht door HansD » 06 nov 2012, 09:25

Robin Hartog schreef:
HansD schreef:
Niet mijn ervaring helaas (bij meerdere producten) :( Maar goed, zou mooi zijn als ze dat hebben veranderd!
Ik weet niet hoe lang je ervaringen geleden zijn maar die SLA's bestaan al jaren.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 06 nov 2012, 09:27

1,5 jaar terug (foto-camera)..

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 nov 2012, 09:40

Nandor, hoorde van m'n schoonvader dat je met ING "punten" kunt sparen waarmee je best aardige kortingen kunt krijgen. Weet niet waar jij je geld stalt... :wink: Weliswaar geen Premium tip, ala Rob, maar toch :lol:

http://www.ing.nl/particulier/sparen/re ... inkel.aspx

Ik heb zelf wel oren naar deze: Philips 46” Smart LED-TV Ambilight (46PFL8007K) of deze: Sony Full HD High End 3D LED TV (KDL55HX850) maar die is me wss iets te groot.

Als je dan de prijzen vergelijkt dan heb je een beste korting te pakken! Heb zelf geen rekening bij de ING maar m'n schoonpa dus wel en hij wil dit wel voor mij regelen. Misschien jijzelf of iemand uit je familie die dat ook heeft?

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 06 nov 2012, 09:41

Downforce Hans schreef:Ja Bram, deze test of review is natuurlijk niet naar Rebel zijn maatstaven dus hier moet je niet mee komen........... :nah:
Afbeelding

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 06 nov 2012, 09:47

Arthur schreef:Nandor, hoorde van m'n schoonvader dat je met ING "punten" kunt sparen waarmee je best aardige kortingen kunt krijgen. Weet niet waar jij je geld stalt... :wink: Weliswaar geen Premium tip, ala Rob, maar toch :lol:

http://www.ing.nl/particulier/sparen/re ... inkel.aspx

Ik heb zelf wel oren naar deze: Philips 46” Smart LED-TV Ambilight (46PFL8007K) of deze: Sony Full HD High End 3D LED TV (KDL55HX850) maar die is me wss iets te groot.

Als je dan de prijzen vergelijkt dan heb je een beste korting te pakken! Heb zelf geen rekening bij de ING maar m'n schoonpa dus wel en hij wil dit wel voor mij regelen. Misschien jijzelf of iemand uit je familie die dat ook heeft?
Klopt, ze zijn in de basis niet de goedkoopste.
Maar als je die punten toch niet gebruikt, dan ben je uiteindelijk netto wel een stuk goedkoper uit :thumbup:

Arthur

Bericht door Arthur » 06 nov 2012, 09:56

Snap je 1e zin niet helemaal, Richard. Wie zijn niet de goedkoopste? Of bedoel je de TV's zelf? Want neem je bv die Philips die ik aangeef die vind ik op het net voor een goede 1800,- en op deze site voor 1275,-. Die Sony is nog duurder geloof ik (niet echt opgezocht want is me eigenlijk te groot) en op deze site ook nog eens goedkoper dan die Philips.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 06 nov 2012, 10:04

De ING hanteert de fabrieks verkoopprijs als richtprijs. Op diverse sites kun je de producten dan goedkoper vinden.

Echter met de korting met de rentepunten er af, betaal je de helft van de prijs en de rest met je punten. Daardoor is het wel een goede deal.

Arthur

Bericht door Arthur » 06 nov 2012, 10:12

Okay, daar heb ik niet naar gekeken en volgens mij stond dat er ook niet bij, iig niet bij die Philpis zag ik. Bij die Sony wel trouwens... Ik heb gewoon ff gegoogled en de prijs daarmee vergeleken. Scheelt gewoon echt veel!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 06 nov 2012, 10:25

Rebel schreef:Als je echt een waanzinnig topgeluid wilt hebben dmv Airplay, zonder snoeren en kabels, in combinatie met je Iphone/Ipad/AppleTV/Imac/Macbook dan moet je deze eens gaan luisteren, de nieuwe Beoplay A9:

Afbeelding

Klein minpuntje, je moet wel een vrijstaand huis hebben, anders heb je in no-time herrie met de buren (en dan krijg je John Williams over de vloer) ;-)
Kan je ook sterren kijken met die dingen........
Je moet ze niet bij het raam zetten want voor dat je het weet land er een vliegende schotel in je tuin...... :tooth:

allen

Bericht door allen » 06 nov 2012, 10:40

Mocht hij ruzie krijgen met z'n vrouw, land die schotel misschien in de tuin ja. Via het keukenraam!

Shakes

Bericht door Shakes » 06 nov 2012, 11:43

Arthur, beste man dat is een strak plan! Scheelt rond de 400 euro met de goedkoopste op internet. Heb een half miljoen van die punten dus dat is geen probleem. :banging:

dvh

Bericht door dvh » 06 nov 2012, 12:02

Downforce Hans schreef:
Rebel schreef:Als je echt een waanzinnig topgeluid wilt hebben dmv Airplay, zonder snoeren en kabels, in combinatie met je Iphone/Ipad/AppleTV/Imac/Macbook dan moet je deze eens gaan luisteren, de nieuwe Beoplay A9:

Afbeelding

Kan je ook sterren kijken met die dingen........
Je moet ze niet bij het raam zetten want voor dat je het weet land er een vliegende schotel in je tuin...... :tooth:
Rob, is dit de schotel van de (bmw) buurman ?

:mrgreen:

Rebel

Bericht door Rebel » 06 nov 2012, 19:48

David, ik heb geen idee. Ik vind het zelf een afzichtelijk lelijk ding, maar het leek me wel leuk om Nandor zo'n ding aan te smeren :D ;-)

Overigens voor de echte liefhebbers: http://www.flatpanelshd.com/
De beste TV/flatscreen-site op het internet. Hier staan alle testen en reviews op van de meeste tv's.
Daar kan Tweakers niet aan tippen.

Tot slot over Media Markt, ik heb er nog nooit iets gekocht, maar 3 keer terug gaan voor een mankement? Geweldig :D en dan vervolgens een nieuwe leveren? Belachelijk. 2 keer is al meer dan voldoende om de koop eenzijdig te ontbinden. Product retour, en geld terug. Sommige mensen laten gewoon met zich sollen door gebrek aan kennis.
Laatst gewijzigd door Rebel op 06 nov 2012, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie