Vervolgens kies je Estoril blauw met stoffen bekleding en klaar is kees.

Jawel, al best een tijd. Als je op M klikt staat 'ie er gewoon tussen.Robin_NL schreef:Zo'n ding kan dus nog niet geconfigureerd worden op bmw.nl?
Snipe schreef:Jawel, al best een tijd. Als je op M klikt staat 'ie er gewoon tussen.Robin_NL schreef:Zo'n ding kan dus nog niet geconfigureerd worden op bmw.nl?
Best uitgebreide standaarduitrusting, maar je moet er toch nog wat dingen bij bestellen: een regensensor, automatische airco en navigatie bijvoorbeeld. Maar 60k is toch nog een aardige klap minder dan de 80k van de 1 M.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/Verdict
The M135i is a different creature to the old 1M. It’s more cultured, not so extrovert in the way it looks or drives. But it’s massively cheaper and a seriously fun little hatch. It might not look as sexy as a Scirroco, or feel quite so single-minded as a Megane RS, but the BMW is faster, better built and just feels more special than any of them. We can’t think of a more desirable, more exciting top-drawer hot hatch on the planet than this M135i, and even the slighty dull styling can’t stop us reaching for that rarely used fifth star.
Snipe schreef:Dat ben ik met je eens, maar het is toch gek om het van jou te horen. Jij beweerde ook tijden dat je 's nachts zwetend wakker werd van de massieve lelijkheid van een 1 M.
http://www.bmw.nl/nl/nl/general/configu ... int_finishRobin_NL schreef:Ik zie 'm wel staan met technische gegevens enzo, maar configureren wil niet, want ik weet niet waar je de 35i motor moet/kunt aanklikken(?)
Hij staat ook niet bij de M afdeling bij mij....
Je valt hier echt heel hard door de mand Romo. Ik neem je mening niet serieus wat dat betreft en ook niet als je over een jaar bijgetrokken bent.romo schreef:Snipe schreef:Dat ben ik met je eens, maar het is toch gek om het van jou te horen. Jij beweerde ook tijden dat je 's nachts zwetend wakker werd van de massieve lelijkheid van een 1 M.
Klopt..........................maar wist ik veel dat het nog erger kon.....................
LOL. Hoe moet ik dat lezen? Omdat die wielen je niet boeien want het is niet jouw auto, of: Ik wil geen proefrit maken, want dan wil ik er ook één? Waarsch. dat eerste.Shakes schreef:Dik ding man, potver. Velgen niet helemaal mijn smaak maar fuck it ik ga er niet in rijden.
Macboy schreef:Tom 5-deurs, regensensor, navigatie en airco dat is alles. Even standaard audio horen of bevalt. Verder niks.
Verder roept iedereen dat de 8-bak automaat werkelijk briljant is en aangezien ik veel km maak zal ik zeker de automaat overwegen. Maar om eerlijk te zijn ben ik toch wel een petrolhead en ongereden gaat mijn voorkeur uit naar de handbak. Eind november rijden in de automaat en wachten tot BMW een handbak demo heeft. Daarover word ik nog teruggebeld.
Dat de koplampen lelijk zijn is mij duidelijk maar het hele uiterlijk afkraken, dan heb je toch echt een plaat voor de kop !
![]()
OK. LOL. Maar het blijft 'n megabakje.Shakes schreef:Robin, al dat welgemeend advies vind ik lachwekkend. Vooral de mensen die wat moois neerzetten/configureren hier en dan commentaar krijgen van iemand die net een E36 rijdende kan houden. Daarom zou ik er andere velgen onder plakken maar ik hoef er niet in te rijden dus naar mij hoef je niet te luisteren.
Robin_NL schreef:OK. LOL. Maar het blijft 'n megabakje.Shakes schreef:Robin, al dat welgemeend advies vind ik lachwekkend. Vooral de mensen die wat moois neerzetten/configureren hier en dan commentaar krijgen van iemand die net een E36 rijdende kan houden. Daarom zou ik er andere velgen onder plakken maar ik hoef er niet in te rijden dus naar mij hoef je niet te luisteren.
Het is inderdaad geen Corsa neen.romo schreef:Robin_NL schreef:OK. LOL. Maar het blijft 'n megabakje.Shakes schreef:Robin, al dat welgemeend advies vind ik lachwekkend. Vooral de mensen die wat moois neerzetten/configureren hier en dan commentaar krijgen van iemand die net een E36 rijdende kan houden. Daarom zou ik er andere velgen onder plakken maar ik hoef er niet in te rijden dus naar mij hoef je niet te luisteren.
Verkleinwoord doet hem, qua afmeting, geen recht....................
Andre schreef:Ja macboy gaat zeker nog testritten doen. Samen met hielke gaan ze nog dit jaar 250 dealers bezoeken.
Andre schreef:Ja macboy gaat zeker nog testritten doen. Samen met hielke gaan ze nog dit jaar 250 dealers bezoeken.
Dus rondom dezelfde 225 standaard, maar bij de achterband is 'n 35 serie en de voorband 'n 40 serie?Räder
Reifendimension vorn
225/40 R18 88Y
Reifendimension hinten
225/35 R18 88Y
Raddimension und -material vorn
7,5 J x 18 Leichtmetall
Raddimension und -material hinten
8 J x 18 Leichtmetall
Gebruikers op dit forum: EricT en 34 gasten