Super om zo te driften op de Nordschleife, dan is het handig dat je wat baankennis hebt.
En al helemaal leuk als je samen op kunt rijden zoals met Elmar.
Waarop Luke zelf aangeeft:Top gemachtes Video, den Schnitt find einfach superlustig!
Kann mir gerade vorstellen, wie viele Nichtdrifter sich wundern, warum der Speed so "langsam" ist...
ja. aber das kommt auch durch den Schnitt, dass die Drifts so lahm wirken.
Aber de facto war doch alles im 3ten und 4ten mit 60-90km/h.
Mir reicht das...denn wir wissen alle wie schnell's eng werden kann.
Und eng auf der Nordschleife heisst schnell:
Musst Du kaufen Reparaturblech, Spachtel und Farbe
Wat maakt het uit? Mogen hier alleen filmpjes van profs gepost worden waar alles supersnel gaat?Hielke schreef:Tsja, het blijft natuurlijk een jurysport. En al helemaal als je er ook nog filmpjes van gaat plaatsen.
Die M3 rijder drift op ongeveer mijn huidige niveau. Ik geef 'm een 3.
Goedkeuring van de meester. Zijn dag is weer goed.Op het filmpje zie ik skills die gelijk zijn aan of hoger liggen dan m'n eigen niveau. Het is daar duidelijk spekglad en veel harder kun je gewoon niet want dan ga je gewoon rechtdoor de muur in. Ik vind al met al datie het best redelijk doet.
Veel minder...........dat zou ik maar eens aan David vragen dan.Tristan schreef:Mooi dat je met een zelf opgebouwde M3 een (te dure) M3 GTS achter je kan laten. Rijdt ook erg strakke lijnen en zeker.
Ik zou overigens altijd voor het geld van een GTS zelf een M3 opbouwen. Dan ben je veel minder kwijt voor misschien wel de betere auto, m.u.v. de motor.
LOL. Die auto is een combi van GT4, GTS, en Pace Car delen, aangevuld met wat kleine aftermarket goodies. Het enige wat er goedkoop aan is zijn de wielen. Succes met dat goedkoop bouwen. Others have tried and failed.Tristan schreef:Mooi dat je met een zelf opgebouwde M3 een (te dure) M3 GTS achter je kan laten. Rijdt ook erg strakke lijnen en zeker.
Ik zou overigens altijd voor het geld van een GTS zelf een M3 opbouwen. Dan ben je veel minder kwijt voor misschien wel de betere auto, m.u.v. de motor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten