Rebel schreef:A3 met sportonderstel sprak ik over, die heeft mijn vrouw namelijk 3 jaar gereden. Verder kun je niet spreken over gelijkwaardige onderstellen, want ieder merk heeft zijn eigen uitvoeringen met aangepast onderstel. Een A3 Ambiente rijdt compleet anders dan een Ambition. Ge-loel in de ruimte.
Dat ik geen verstand van sleutelen heb? Dat klopt, ik rij namelijk Audi, daar hoef je niet aan te sleutelen. En tegen de tijd dat je wel moet gaan sleutelen koop ik weer een nieuwe Audi.
Mijn Leon-ervaring bestaat louter uit kraakjes, rammeltjes en gezeur van de eigenaren, dat het een strontbak is. (een kennis heeft zo'n ding gehad) En bij de atletiekvereniging rijden er ook 2 rond in een Seat. Bagger-auto's, zeker tweedehands moet je er met een grote boog omheen lopen.
Maar kan iemand me uitleggen waarom een handjevol mensen hier op DF zo slim zijn en waarom de rest van Nederland zo olie-dom is?
Waarom worden er ieder jaar weer zoveel Golfjes, A3's,Polo's op kenteken gezet, in verhouding tot het kleine aantal Leon's en Ibiza's?
Omdat de meerderheid van Nederland graag teveel betaald en zo dom is als het achterste van een varken?
Of omdat die Seat's zo goed rijden, duurzaam zijn, en een goede restwaarde hebben?
Get outta here......Grapjassen

We hebben hier 2 seats en 1 posche, Heb in de Leon 1P nog nooit een rammeltje gehoort, in de ibiza 6L wel maar dat heeft puur met het hardere onderstel te maken, ooit een brilhouder uit een golf IV in gemonteerd, die had bij m'n maat nog nooit gerammeld, en in de Ibiza rammelde het chrome biesje meteen.
Maar ik nodig je uit om in een "ouwe seat" diesel te komen sturen, met 170k op de teller.
De lease markt bepaalt voor een groot deel het aantal verkochte auto's, daarnaast zijn er idd heel veel mensen, die zich van alles wijs laten maken of zichzelf wijsmaken, zoals jij Rebel, maar dat geeft niet, kijk eens in ETKA of ETOS, dan kun je mooi zien welke onderdelen waar zitten, en wat er gedeelt wordt, reageer dan nog eens.
Juist de automarkt maakt gebruik van deze emotie, die emotie heeft ons doen besluiten een posche te kopen