Eigenlijk zegt de titel al genoeg;)
Ik wil een setje EBC Yellowstuff remblokken kopen voor de Golf. Ik las in verschillende topics dat er hier ook mensen zijn die ermee rijden...nu is mijn vraag; waar halen jullie ze vandaan? Stroeve? Ebay? Of anders?
Waar kopen jullie je EBC Yellowstuff remblokken?
- TurboClouseau
- Joy
- Tim N
Re: Waar kopen jullie je EBC Yellowstuff remblokken?
ebay.de of co.uk
-
- TurboClouseau
Bedankt voor de link Laurens! Alleen staat de EBC Yellowstuff niet in het lijstje bij mijn auto.
Ook is het wat verwarrend omdat ik na wat zoekwerk uitkom op de : DP4517R, terwijl ik deze nergens kan vinden. In tegenstelling tot de DP4517 die leverbaar is voor de Seat Ibiza 1.6 uit 1998. Deze Seat heeft dezelfde remmerij als een Golf 2 GTI 8V...
Er is 1 ding wat kan afwijken...en dat is massieve schijven of geventileerde. De remblokken van deze schijven zijn ook anders...de blokken van de massieve schijven zijn namelijk dikker dan die van de geventileerde.
Maarja...welke is nou welke....beetje verwarrend zo..
Ook is het wat verwarrend omdat ik na wat zoekwerk uitkom op de : DP4517R, terwijl ik deze nergens kan vinden. In tegenstelling tot de DP4517 die leverbaar is voor de Seat Ibiza 1.6 uit 1998. Deze Seat heeft dezelfde remmerij als een Golf 2 GTI 8V...
Er is 1 ding wat kan afwijken...en dat is massieve schijven of geventileerde. De remblokken van deze schijven zijn ook anders...de blokken van de massieve schijven zijn namelijk dikker dan die van de geventileerde.
Maarja...welke is nou welke....beetje verwarrend zo..
- TurboClouseau
Heb vandaag bevestiging gekregen van Gerjan Stroeve dat ik de DP4517 kan bestellen voor mijn Golfje. Kosten vallen mij reuze mee: €102 inclusief BTW en verzending...niet gek!
iedereen bedankt voor de input
iedereen bedankt voor de input

-
Ik heb tot 2x toe gemaild met Andrew Bartosiak van EBC wat heeft geresulteerd in het beschikbaar krijgen van de Yellowstuff compound op het reeds bestaande Greenstuff blokvorm voor m'n Primera.
Dus op aanvraag doen ze ook genoeg om je tevreden te stellen
Bestaat het niet, mail ze en ze doen het.
Dus op aanvraag doen ze ook genoeg om je tevreden te stellen

Bestaat het niet, mail ze en ze doen het.