Benieuwd wat je hebt gevonden!
Jij hebt dan ook pech gehad Erik. Mijn Rallye ervaring (ca 65K km) is mega degelijk. Zeker motorisch. Body werd wel slapper in de loop van de tijd... (logisch met diverse trackdays).ErikS schreef:Kerel, ik heb 4 rallyes gehad. Gefeliciteerd met je 10k met een rallye rijden......Martijn M schreef:Bullshit. Je moet gewoon een goede kopen waar de historie van bekend is. In die 10kkm dat ik met de mijne heb gereden afgelopen jaar is er 1 sensortje kapot gegaan. Als dat alles is...ErikS schreef:
Alles wat erop zit gaat gewoon stuk; Motorisch......
Stappenmotor, sensoren, uitlaatjes, koppakkingen etc etc etc.
Ahh ja, 1.9... Ben nog niet gewend aan de E46 motoren haha.Peric schreef:Knappe kar! Gefeliciteerd! Veelermee.
En volgens mij is het een 1.9..
Hij was net iets er boven, maar alles wat ik voor 3k zag staan was echt troep.. Dit was echt een buitenkansje!Robin Hartog schreef:Dat je zo'n E46 al hebt voor 2-3K zeg, nice!
Gefeliciteerd!
Was wel een leuk verhaal idd. Die man vond het maar eens tijd worden om een Maserati te gaan rijden haha! Wel een flinke verandering zo.Dennis Cavallino schreef:Inruilen op een Maser is wel cool trouwens.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], jessedehaan, mark123, Martijn_bmw, S-RS en 13 gasten